vrijdag 25 oktober 2013

a offer you can't refuse

Zo nu en dan krijg ik wel eens een verzoek van een merk of bedrijf of ik niet over dat merk of bedrijf een blog wil maken, een soort van samenwerking zeg maar...in ruil voor iets.....normaal gesproken wimpel ik dat af, ik wil niet commercieel worden. Als ik een post schrijf over een winkel, merk of product is dat omdat ik dat wil of leuk vind of het gewoon iemand gun om de boel een beetje te promoten.


 
Ook vind ik dat, als ik ergens over blog, het bij me moet passen. Ik zou het niet kunnen om over iets te schrijven waar ik zelf niet achter zou staan. Maar nu kreeg ik een aanbod dat ik simpelweg niet kon weigeren....ik werd benaderd door Auping , of ik een samenwerking met hen aan wilde gaan...hmm...daar moest ik toch wel even over nadenken. Ik ken ze eigenlijk niet anders dan van die mooie  BEDDEN, maar wist bijvoorbeeld niet dat ze ook BEDTEXTIEL zoals BEDSPREIEN , DEKBEDDEN en HOOFDKUSSENS verkopen.
 
In ruil voor een blog over AUPING mocht ik een DEKBEDOVERTREK uitzoeken. Overleg met echtgenoot volgde...zou ik hem gaan verloten onder mijn volgers? Dilemma....ik heb nml ook een twitteraccount en een facebookpagina...en een mooi overtrek is ook niet niks....uiteindelijk besloten de samenwerking aan te gaan en het overtrek te houden. 'Denk ook eens aan jezelf' waren de woorden van mijn man en eigenlijk heeft ie wel gelijk. Ik heb dus een mooi overtrek uitgezocht en deze week binnengekregen. Welke het is geworden? Daarover later meer....
 

 
Vanmiddag met mijn moeder en mijn zusje naar De Woonwinkel geweest. Deze viert dit weekend haar vijfjarig bestaan. Hier nog een paar leuke kleine aankopen gedaan, ook hierover later meer....
 
Wens jullie een fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

 

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En natuurlijk heb je die gehouden, hij was toch ook voor jouw bedoeld?! Ik ben nog niet begonnen hoor, druk, druk, druk, maar volgende week heb je hem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem, hoor! Ik zie hem wel verschijnen! Alvast bedankt...

      Verwijderen
  2. Ik kan je gedachtengang wel volgen Pietrik. Ik denk dat het op dit moment, midden in de crisis, dit soort bedrijven ook niet het meeste verkopen en promotie zoeken.
    Ik heb ook een aupingbed maar wist niet dat ze ook beddengoed hebben.
    En ik ben het helemaal met je man eens dat je ook wel eens voor je zelf mag kiezen.
    Dus: heel veel plezier er van!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor jou...en natuurlijk houdt je het dekbedovertrek zelf.
    Ben benieuwd welke het geworden is.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er één gewonnen bij Claudia van tot thuis. Ik ben ook heel benieuwd! Leuk Pietrik, natuurlijk mag je ook eens aan jezelf denken toch.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd welk dekbedovertrek het geworden is!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, kan me voorstellen dat je eerst twijfelt...maar leuk dat je toch mee doet en iets voor jezelf kon uitzoeken!! Groot gelijk.
    ik heb even je andere posten gelezen, had wat gemist....leuk allemaal. En ik ga me ook nog aanmelden bij je give-away. Super is die!!
    lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou trots zijn dat ze je gevraagd hebben. En je hebt helemaal gelijk dat je eens aan jezelf denkt hoor. We krijgen toch wel een foto te zien he? Zelf heb ik ook een auping. Prima bed hoor. Een fijn weekend.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Patrick, wat grappig, daar ben ik ook over benaderd. Ik heb het dekbedovertrek wel verloot, beetje geneuzel daarna, maar verder prima bedrijf! Ik ben benieuwd waarneer jij je dekbedovertrek krijgt..lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ben benieuwd waar de keuze op gevallen is......
    Wat zul je heerlijk slapen onder dat mooie dekbed.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prima toch, als je het zelf houdt! Ook ik ben benaderd, maar ben er niet op in gegaan, het schept toch enige verplichting.
    Gezellig weekend! Linda
    P.S. Ik kan nog steeds geen gadgets opslaan m.b.t. je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jippie, het is nu wel gelukt via Google Chrome!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon lekker zelf onder gaan slapen. Het is ook wel eens leuk zelf iets nieuws te hebben.
    Zag gisteren dat bij de bloemenwinkel hier in het dorp dat ze ook dadeltakken verkoopt. Zit nu nog te dubben of ik er eentje ga halen. Vind ze zo mooi bij jou op de foto staan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelijk heb je hoor, soms moet je ook aan jezelf denken en jij maakt
    de reclame dus jij verdient het ook!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superleuk dat ze jouw mooie blog uitgekozen hebben Pietrik! Dan slaapt zo'n dekbed dubbel lekker dus mooi zelf houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor. En goede keuze van Auping. Ben ook benieuwd naar jouw keuzes, zowel qua dekbed als de Woonwinkel. Hun website ziet er goed uit.
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal niet erg dat je hem hebt gehouden.
    Ik heb die aanbieding ook gehad, maar omdat ik dagelijks dat soort aanbiedingen krijg, verwijder ik ze eigenlijk automatisch...
    En we zien het dekbed nog wel eens verschijnen op je blog.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou dat wist ik ook niet dat ze dekbedden verkochten :-) Ik ben benieuwd. Grappig dat bedrijven je aanschrijven, hebben ze bij mij nog niet gedaan. Ik zou ook wel twijfelen denk ik.... en natuurlijk hoef je niet alles weg te geven lekker zelf houden en van genieten.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! Ik ben heel benieuwd naar het dekbedovertrek:)
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen