dinsdag 16 juli 2013

Het heerlijke buitenleven

Genieten jullie ook zo van het weer? Ik kan er geen genoeg van krijgen....buiten in de tuinstoel met een stapel tijdschriften en een boek binnen handbereik, buiten eten en koffiedrinken....

 
Het minivijvertje is weer gevuld en alles groeit en bloeit

 
 
Op de blog van Patricia van All Seasons zag ik hoe zij een leuke krans had gemaakt van vrouwenmantel en ook op de facebookpagina van Mea van het mooie blog Mayflower stond zo'n lief kransje. Daardoor geinspireerd maakte ik vanmiddag ook een kransje van vrouwenmantel
 
 
en van lavendel
 

 
en van gipskruid
 

 
Wat schelpen op de etagére maken het zomergevoel compleet
 
 
 
Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

 

18 opmerkingen:

  1. Toe maar, gelijk 3 kransen gemaakt! Ze zijn leuk en ja, ik vind dit weer ook zo heerlijk: zoveel mogelijk buiten zijn als het kan!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, om nu lekker buiten te kunnen zijn!
    Je hebt prachtige kransen gemaakt!
    Sterkte met de laatste loodjes.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Pietrik wat een mooie kransen heb je gemaakt en zo lekker zomers!
    Ja ik geniet ook heel erg van het heerlijke zomerweer en leef de hele dag buiten, 's morgens de hoognodige dingen in huis en dan lekker naar buiten! Van mij mag het nog wel even zo blijven, heerlijk!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kransen heb je gemaakt, en het weer is heerlijk veel buiten en genieten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kransen. En lekker genieten van de zomer. Gaat alles goed a.s. mama? Benen op een voetenbankje of zoals ik me herinner van m'n eerste zwangerschap in een teiltje met koel water?
    Sterkte met de laatste loodjes!
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat goed met mij, dank je wel. Lig heerlijk onder de parasol op een ligstoel met tijdschriften, boeken en een koud glas ranja binnen handbereik. Kan niet beter :)

      Verwijderen
  6. Hay meisje,

    Kind wat ben je toch heerlijk actief...
    wat een schattige kransjes heb je toch
    weer gemaakt..
    Wat een heerlijke zomer post, daar wordt
    ik zo vrolijk van..
    En super hoor dat je de laatste loodjes met
    deze warmte zo dapper draagt...
    Het wordt wel spannend he?

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kransjes. En het zag er al zo gezellig uit. Ik vind je minivijver geweldig. Geniet er lekker van.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a pretty area!! And love those wreaths! :)
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kransen heb je gemaakt!! En wat zal die van de Lavandel lekker ruiken.....Geniet. Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk die kransen !
    Fijn weekend.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou heerlijk he!! Leuk die kransen die je gemaakt hebt.
    Fijn weekend!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij hebt lekker inspiratie zeg! Mooi zijn ze en zomers! Fijne dagen hoor!gr.jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je allemaal mooie kransjes gemaakt en ook de diy-ideeën uit je vorige post werken inspirerend!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kransjes zeg! Ik heb volgende week vakantie en dan ga ik ook maar eens kijken of ik zo iets kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pietrik,
    Wat een leuke kransjes.
    Heerlijk he, eindelijk echt zomer.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kransjes heb je ervan gemaakt. Heerlijk om te lezen dat ik andere zo kan inspireren met mijn kransen. Leukleuk!!
    Ik hoop dat je lang plezier hebt gehad met het kransje van de vrouwenmantel, want mijn kransje is inmiddels verkleurd naar bruin door de vele zon en warmte. Maar ach, een mooie nazomer doet heel veel goeds om meer mooie kransen te mogen maken..

    Ik wens je een heel mooi weekend!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen