dinsdag 9 juli 2013

Genieten

Vorige week nog lekker eventjes genoten met z'n tweeen in Noord Brabant. Het mooie weer hebben we mee terug genomen naar Friesland. Het is dan ook heerlijk genieten op het terras.

 
Van de grote zinken bak wordt dit jaar nog één keer een vijvertje gemaakt en dan volgend jaar maar bloemen er in. Tegen die tijd hoop ik dat de overkapping ook staat. Momenteel druk aan het wassen en de laatste dingen klaar maken voor de kleine zich aankondigt. Mijn column voor de website Interieur Inspiratie klaar maken en ook die voor de volgende twee maanden maar klaar zetten.

Bij de blog van Linda ~klik hier~ won ik onlangs de give - away; twee leuke houten huisjes mocht ik uitzoeken. Ik heb het aan Linda overgelaten welke ze wilde sturen...Toen we terugkwamen van vakantie lag er een mooi pakketje in de bus.






 
Ik ben er heel erg blij mee Linda! Ze hebben een mooi plekje gekregen op de babykamer!
 
In mijn vakantie kreeg ik ook nog een mailtje van Freekje van de blog Buitenleven in de binnenstad  Ook daar won ik de give-away! Lucky me! Daarover later meer....
 
Ik wens jullie nog een hele fijne zonnige week.
 

Groetjes, Pietrik

 

16 opmerkingen:

  1. Wat een geluk met al dat winnen ! De huisjes zijn zeker leuk, staat wel erg schattig in de babykamer.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vrije tijd vullen met leuke dingen doen en genieten....

    Amuseer je en neem je rust optijd, nu het nog kan, want straks zal jij je handjes vol hebben met vast een wolk van een baby.

    Liefs en het allerbeste met jou en de baby!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al moet het mooiste cadeau nog komen, deze lieve geschenken zijn ook niet verkeerd! Succes met de laatste voorbereidingen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kadoos!!

    Geniet ervan en rust lekker uit...;))

    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je gewonnen hebt. Ik vond je woordslinger ook erg mooi. Geniet nog even van het weer en van je verlof...
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan ze leuk en bedankt voor het leuke blog! Geniet van je verlof en straks van het mooiste wonder!!!!

    Lieve groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog veel genieten en lekker rust nemen.
    Het ziet er allemaal heel leuk uit!
    Geniet van deze tijd en straks van je baby.
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Pietrik,
    Fijn dat jullie nog even van een vakantie konden genieten!
    En wat een leuke givi-away, de huisjes staan daar zo mooi!
    Ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en hoop dat je er nog echt van kan genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat jullie daar in het noorden nog van meer mooie dagen mogen genieten, vooral nu in je laatste periode van de zwangerschap.

    En wat een bofkont ben je met al die give aways.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke give away gewonnen. De huisjes staan daar prachtig! En dan nog een give away winnen ... bofkont!
    Lekker dat jullie nog even een weekje op vakantie zijn geweest.
    Geniet van het mooie weer en alles dat komen gaat!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gelukjes zeg, zoveel leuke dingen winnen! En heerlijk zo met de laatste bezigheden voor de baby, geniet er maar van. Het is wel heerlijk nog met zijn 2-en hoezeer je ook zult verlangen naar de baby! maar nu kun je nog lekker op pad wanneer je maar wilt en dat is ook fijn!vandaag bewolkt maar dat is ook wel even weer lekker m wat te klussen! Fijne week! jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch een bofkont om 2 give aways te winnen. Leuk hoor. Die huisjes zijn enig en staan leuk zo. Wat fijn om toch nog even op vakantie zijn geweest. En dan nu de laatste loodjes he? Geniet ervan en doe het een beetje rustig aan he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi terras heb je, hier kun je nu lekker van genieten. Ik was een tijdje niet in blogland geweest door drukte e.d., en dacht.. even kijken of er al baby-newz is! Maar het is nog rustig, volgens mij hoef je niet lang meer he?

    En wat een mooie foto's van je huis, met de lavendelbakken.. prachtig!

    Tot blogs,
    Groetjes Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om nog even samen weg te zijn en op je eigen terras is het ook genieten, ziet er heel gezellig uit! Leuk dat je een paar give aways gewonnen hebt, staat heel leuk op de babykamer.
    Succes met de laatste loodjes!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig nog even samen erop uit, makkelijk!
    Schattige huisjes heb je gewonnen! Staan leuk
    in de babykamer. Het beste hoor, het gaat nou toch
    opschieten!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig zitje heb je daar en de huisjes zijn echt leuk,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen