zaterdag 22 juni 2013

Witte pioenen






 
Fijne avond....

Groetjes, Pietrik


25 opmerkingen:

  1. Oh bij jou zijn je pioenen al uit.
    Bij mij zitten ze nog in de knop.
    Ben benieuwd of het wat wordt met ze dit jaar.
    De regen en de wind slaan ze helemaal kapot.
    Zo jammer heb dit jaar eindelijk wat meer knoppen dan andere jaren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig !!!...fijne avond liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds gisteren staan ze hier ook op de vaas, ze komen al uit. Wat zijn ze mooi hè?

    Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig zijn ze en mooie impressie foto,s.
    bedankt voor deze leuke post.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja hier hoef je inderdaad geen woorden aan toe te voegen. De witte pioenen zijn zo prachtig! Mooie sfeerfoto's!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi...wonderbollen zijn het.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ontzettend mooi!! Ik kreeg ze vorig weekend en ik geniet er ook nog steeds van.

    fijne zondag,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige beelden.......
    Ben dol op pioenen....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's van mijn favoriete bloem.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's!!

    Fijne zondag!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zijn ze,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zijn ze he!
    Hier staat ook een bos te pronken!
    Mooie zondag, Pietrik!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gevulde bloemen, hè!
    Mooie kleur ook,
    lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige bloemen die pioenrozen .. jammer dat ze maar kort bloeien maar ook ik al er altijd een paar naar binnen en dan in verscillende formaat flesjes in een groepje bijelkaar
    mooie foto's
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een bloem om van te genieten, je hebt
    hem zo mooi in beeld gebracht, prachtig.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie ze in alle kleuren Rose maar Witte had ik nog nooit gezien

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Pietrik!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeel erg mooi. I love peonies!!

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi Pietrik, Toevallig heb ik gisteren de witte pioenrozen weggegooid en nu roze gekocht. Maar de witte zijn wel het mooist. Jammer dat we er zo kort van kunnen genieten.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi...
    Jij ook een hele fijne week.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn prachtig en ook zo fotogeniek!

    Fijne week. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn het prachtige bloemen he, echte blikvangers.
    Trusten voor strakjes.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi!!! Het blijven prachtige bloemen. Bij mij staan ze ook nog altijd, terwijl ik dacht dat ze zo verwelkt zouden zijn! Gelukkig maar, kunnen we er langer van genieten...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen