zondag 30 juni 2013

nou vooruit...nog eentje dan....

Het huis heeft zich gevuld met bloemen....naast de donkerroze Gerbera's in de kleine vaasjes, stonden hier gisteren drie bossen pioenrozen in drie verschillende kleuren.....een genot!
Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen, hier nog een paar foto's....


Ze komen uit waar je bij staat!




Op een aantal blogs las ik dat Google reader per 1 juli gaat verdwijnen....en dat hiermee ook de leeslijst van Blogger niet meer raadpleegbaar zou zijn?...Je kunt je leeslijst importeren in Bloglovin. Hoe? Dat vindt je stap voor stap op ~KLIK~DEZE~KLIK~ site. Supergoede uitleg! Je kunt me ook volgen via de Bloglovinbutton rechts op mijn blog.
 
Ik wens jullie een supermooie dag!
 
 

Groetjes, Pietrik

 

17 opmerkingen:

  1. Prachtig....je hebt ze in verschillende kleuren zie ik........
    En dan zo mooi met dat kanten gordijn erbij...
    op en top romantiek!

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pioenen staan er prachtig bij, vooral de lichtroze vind ik erg mooi.

    Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk. Ik koop ze ook steeds weer. Het staat prachtig.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn en blijven prachtig en een plezier om naar te kijken.
    Fijne zondag Pietrick.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je pioenen zijn prachtig! Ik krijg er ook geen genoeg van. Vooral de zachtroze vind ik erg mooi.
    Fijne zondag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze blijven onweerstaanbaar die pioenen. Ik heb net gisteren een bos weggegooid die zich helemaal uitgebloeid hadden.
    Ik lees nog de ouderwetse leeslijst en ik weetniet of die ook verwijderd wordt, dus voor de zekerheid heb ik ook bloglovin'ingesteld, maar wat mij niet lukt is de aanwijzing op mijn sidebar te krijgen. Via gadget openen, naar HTML, tekst intikken, opslaan, en vervolgens gebeurt er niets. Ik heb het ook al een keer eerder gedaan om bescherming van foto's, maar het werkt gewoon niet.
    Hoe heb jij dat gedaan?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerry,

      Ik heb hem er al een hele tijd opstaan, dus ik weet het niet meer precies. Volgens mij heb ik toen de http balk met mijn blog (In bloglovin) gekopieerd en deze via Afbeelding(Blogger) in de tekst geplakt en een icoontje van Bloglovin via Google gezocht, afbeelding opgeslagen en deze er bij gedaan. Ik hoop dat het je zo lukt. Succes!

      Verwijderen
  7. Mooi zijn ze,, ik heb ze nu ook staan en het is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die bloemen ... staat erg sfeervol en zomers.

    En jij bent nu vast en zeker aan het genieten van je zwangerschapsverlof. Hopelijk met wat mooier weer dan
    tot nu toe het geval was maar ook weer
    niet al te warm natuurlijk ;-)

    Fijne week alvast !

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft genieten met die pioenen, leuk al die verschillende kleuren!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pioenen daar krijg je toch nooit genoeg van ;) Mooi gefotografeerd!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie pioenen! Ik wenskje dei ek een noflike simmer ta...straks an mooi lyts popke foar jim, genietsje fan dizze mominten Pietrik. Efkes op syn Frysk hjer!
    Hertlike groetnis,
    Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn prachtig, ik houd van pioenen!
    Om blij van te worden....en weet je waar je ook blij van wordt?

    Van het winnen van de woordslinger GiveAway!!
    Je slinger is klaar en je kunt h'm alvast bekijken op Buitenleven in de Binnenstad.nl!

    Lieve groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, die Pioenrozen. Ik heb er maar een in de tuin, een witte.Door het slechte voorjaar, had ik dit jaar het geluk, ze in bloei mee te maken, toen we van vakantie terugkwamen.Meestal zijn ze dan al uitgebloeid.
    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn zo mooi de pioenen! Inderdaad om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo sfeervol al die bloemen & pioenen blijven toch mijn favoriet zo mooi!

    Fijne zomerweek!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen