vrijdag 7 juni 2013

babykamer

Sorry, sorry, sorry....ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen, hé? Voor ik het weet is de dag om en heb ik duizendenéén dingen gedaan, behalve op de blog gekeken. Nou ja....nog twee en een halve week werken en dan heb ik zwangerschapsverlof en kan ik alles weer inhalen :). De babykamer is zo goed als klaar, de puntjes moeten nog even op de bekende 'i' gezet worden. Gordijnen ophangen, stopcontacten kindveilig maken en de kasten verder inkleden. Straks eerst de uitzetlijst maar eens door om te bekijken wat ik nog moet halen.


Ons hele huis is grijs, wit en zandkleur...zo ook de babykamer. Grijze muurstickers besteld en deze vandaag op de wand geplakt. Het rek liet ik op maat maken bij Sfeer en Brocante 't Moskje .


 
De schommelstoel stond altijd beneden, maar een tijdje terug kreeg ik van mijn oom een prachtige oude stoel. Mijn oma zat hier vroeger altijd in. Die stoel ga ik nog opknappen en deze komt dan in de woonkamer (wordt vervolgd). De schommelstoel blijft dus voorlopig op de babykamer staan.


 



 
Tot snel en een fijn weekend gewenst!

Groetjes, Pietrik

25 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de babykamer nu zo goed als klaar is, dat geeft toch een geruststellend gevoel. Van de schommelstoel kun je nog veel plezier, het is een mooi plekje om de baby te voeden. Jullie hebben er een sfeervolle babykamer van gemaakt.

    Spannend hoor!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige babykamer! Echt super sfeervol. De sterren op de muur vind ik ook erg mooi. Wat heerlijk dat je de babykamer af hebt. En dan binnenkort lekker met zwangerschapsverlof. Heerlijk de laatste dingetjes regelen en lekker je rust kunnen nemen.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles is klaar voor de kleine, prachtig toch hè??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh is mooi geworden Pietrik. Leuk he om alles in te richten en er alvast over te dromen hoe je je kleintje hier straks verschoont en uit zijn bedje haalt... Dat vind ik altijd zo fijn om mijn dochterje sochtends weer wakker te maken en te knuffelen. En nu lijkt het nog allemaal zo ongelovelijk dat jullie kindje er straks echt zal zijn, maar nog even en hij kan genieten van jullie en jullie van hem/haar en ruikt het kamertje straks naar de kleine. Heeeeerlijk allemaal.

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de babykamer klaar is en wat is het mooi geworden, een warm welkom voor de kleine! En van de schommelstoel beleef je vast nog veel plezier!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk, en die schommelstoel is toch extra leuk.
    Spannende tijd nu.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sfeervol babykamertje! Super is de schommelstoel.
    Fijn idee om nu alleen nog de puntjes op de i te zetten.

    Geniet van een zonnig weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mag met recht vol trots die prachtige babykamer laten zien en die ... op de i mis ik op je foto's niet.

    Een hele geruststelling dat het kamertje klaar is,die kleine spruit zijn/haar bedje is gespreid.

    Fijn dat je binnenkort aan je zwangerschapsverlof kan beginnen want dat heb je wel nodig na zo'n drukke periode.

    Fijn weekeind en het aller,aller beste met jou ,de baby en de a.s. vader!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super uit! Ik ben fan van de sterren, hadden we bij dochter destijds ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige babykamer.
    Oh wat zal de baby daar heerlijk in slapen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige en rustige babykamer en dan over een poosje je kleine wondertje erin,genieten! fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige babykamer heb je gemaakt Pietrik ♥..
    Nog maar eventjes en dan ligt een prachtig wondertje in het bedje te slapen..
    Leuke muurstickers heb je gekozen..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt ontzettend mooi. Hou van dezelfde kleuren als jou. Lekker sfeervol en mooi tijdloos. Geniet er lekker van... Straks is dat ledikantje gevuld met zoveel moois en komen er heerlijke geluidjes uit zijn/haar kamertje. Iets dierbaarders bestaat gewoon niet!!

    Liefs Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er zo gezellig en lief uit. Mooi gedaan.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je bijna klaar bent met de babykamer. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Volgens mij hadden ze vroeger vaak een schommelstoel in de babykamer. Was fijn voor het voeden of je kon lekker wiegen als de baby huilde.
    Dus helemaal op zijn plek!
    Geniet de laatste tijd van je zwangerschap!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het kamertje is prachtig geworden. Nu maar wachten op je eigen ster!
    Heerlijk om alles nu op orde te hebben, geeft zo'n rust aan je nesteldrang. Geniet nog lekker van die laatste weken, dat ie nog helemaal van jou is, in jouw buik. Straks mag iedereen 't gaan bewonderen, jullie ster!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi geworden het kamertje en wat een leuk idee met al die sterren....nog even en dan lig jullie sterretje te stralen in dat prachtige bedje....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er sfeervol uit en wat leuk een sterrenregen!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kamertje is het geworden. Het ziet er rustig en sfeervol uit. En nu laat de baby maar komen he? Ik vind dat zo mooi zo bijzonder dat er een een paar weken zoiets moois in mag liggen. Geniet van de laatste weken en neem je zelf in acht he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat een leuke lieve babykamer Je kunt wel zien dat de baby welkom is. En dat je even niet zoveel tijd hebt, nou ja dat komt inderdaad wel weer. Ga maar lekker genieten van alles.
    Veel succes met de laatste loodjes.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker nog even omtutten, zie het helemaal voor me, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je babykamer is erg mooi geworden! Leuk die sterren tegen de muur :-)

    Een fijne zwangerschapverlof gewenst.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je berichtje op mijn blog en ik ga je zeker terug volgen;). Ik zie dat je een kleintje verwacht, wat leuk! Mooie babykamer, leuk met die sterren, geniet ervan!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi je babykamer! Ik hou van dezelfde kleuren..destijds had ik de babykamer niet zo natuurlijk, dat was toen niet in maar ik zou het nu wel anders doen...dat doen we dus ook bij de jongenskamers..ook leuk hoor, lekker stoer!Groeten,jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk geworden zeg!! Het komt steeds dichterbij, zeker nu het kamertje zo goed als af is! geniet nog even van je zwangerschap!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen