zondag 26 mei 2013

Nieuwe camera

Momenteel mijn nieuwe camera aan het uittesten. Vorige week zaterdag was ik jarig en met het 'verjaardagsgeld' en het geld wat ik had opgespaard een mooie Canon gekocht. Mijn neefje (geboren in januari) is een dankbaar onderwerp. Ook kochten we een andere auto, we waren bang dat onze driedeurs Focus toch een beetje te klein was als we straks van alles meeslepen met onze kleine....dan de laatste weken nog druk geweest met de babykamer en logeerkamer. De boel is lekker opgefrist....nieuw behang en een verfbeurtje...heerlijk!
Hieronder wat plaatjes die ik met mijn nieuwe camera maakte:


 
De beer op het bankje kreeg ik (lees: ons kindje) van mijn vijfjarige neefje. De beer komt uit zijn eigen collectie knuffelberen en hij wilde deze graag aan de baby geven.....zo lief!!!




 
Ik wens jullie nog een fijne zondag!
 

Groetjes, Pietrik

 

28 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Pietrik! Met de komst van de kleine is een fotocamera wel een erg mooi cadeau! Toen onze dochters geboren werden, was ik nog helemaal niet zo geinteresseerd in fotografie...best jammer, want ik weet zeker dat ik dan hele andere plaatjes had geschoten.

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd,wat een gezellige foto`s heb je gemaakt met je nieuwe camera,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk spelen met de camera, geniet ervan.

    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterke met je nieuwe camera. Hij zal in de toekomst wel heel veel gebruikt worden. Dan wil je alles goed vastleggen als de kleine er is.
    Nog een fijne zondag en een lieve groet uit een regenachtig Utrecht
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Pietrik! Een mooi cadeau, het fototoestel, zowel voor je kindje straks als voor je hobby.
    Je hebt er nu mooie plaatjes mee gemaakt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg ook een camera voor m'n verjaardag. Er zitten onbeperkt instelingen op, maar ik heb het nog steeds allemaal niet geprobeerd. Ik vind ze zo mooi genoeg hahaha. Maar je zult eens zien hoeveel plezier je van die camera gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte met je verjaardag Pietrik.
    Wat heb je al een mooie foto's gemaakt en zo'n nieuwe camera komt goed van pas, als straks jullie baby er is kan je heel veel mooie foto's maken.
    Wat lief van je neefje dat hij zomaar één van zijn beren weggeeft voor jullie baby.
    Fijne zondag.
    lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het leuke van dat vele oefenen met de nieuwe camera is, dat wij er ook lekker van kunnen genieten! Zoals nu, met je mooie sfeerbeelden en prachtige bloemen! Oefen maar flink, haha!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh leuk een nieuwe camera.. kun je straks oneindig veel mooie foto's maken van jullie kindje. En wat lief van dat kleine neefje zo'n groot gebaar! Waren we allemaal maar zo vrijgevig.

    Lieve groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi verjaardags cadeau :-) Daar gaan we vast nog heel veel kiekjes van bekijken.. Mooi hoe de camera de achtergrond wazig maakt. Wat lief dat hij een eigen beer weg geeft aan de baby die nog moet komen...
    Veel plezer van je camera... heb zelf ook 2x een canon en bevalt heeeel erg goed...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste foto's met je nieuwe camera zijn goed gelukt Pietrik! Veel plezier met uitproberen!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay Pietrik,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En jouw nieuwe camera doet het perfect, als ik
    zo de foto's eens bekijk..

    Wat heerlijk dat er een baby komt bij jullie,
    wat een heerlijk vooruitzicht!

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt er een
    mooi cadeau voor gekocht waar je de komende tijd heerlijk mee kunt oefenen.
    Wat een lief gebaar van je neefje, hij kijkt dus ook uit naar de komst van jullie kindje.

    Fijne week en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd hoor! Je camera zal goed van pas komen, zeker ook straks als de baby er is. En wat is dat toch lief van je neefje!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je neefje om één van zijn beren aan jullie (kindje) te geven! Hij leeft zo te horen al helemaal met jullie mee.
    Goed om alvast te oefenen met je nieuwe fototoestel, want je zult het na de komst van je kindje wel heel veel nodig zijn. De foto's die je nu al hebt gemaakt zijn mooi gelukt!
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te spelen met een nieuwe camera en het resultaat is erg mooi! Wat een lief kadootje van je neefje.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Pietrik,
    mooie foto's heb je al gemaakt met je nieuwe camera.
    Lief die beer van je neefje , staat straks mooi op de kinderkamer.

    Voordat je het weet is het zo ver, onze oudste dochter is ook in augustus geboren,
    mooie maand om jarig te zijn ...

    Fijne week gewenst , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi verjaardagscadeau. Heerlijk om daar helemaal mee los te gaan natuurlijk. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto`s, leuk is dat hé een nieuwe camera?! Genieten! Lieve-groetjes, Verie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heerlijk kado, en nu lekker veel oefenen.
    En die beer, wat lieff..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo knuffelbeer van je neefje zijn uiteindelijk de leukse cadeaus!! Daar kan geen winkelcad. tegenop :-))
    Veel plezier met je nieuwe camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk is dat he om lekker met je nieuwe camera te spelen.
    Ja straks als je kleintje er is dan zal je wel veel foto´s maken:)
    O wat een schatiig gebaar van je neefje.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een mooi kado pietrik! Staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik moet nog even wachten voor ik jarig ben.
    Mooie foto's heb je gemaakt hoor.
    Liefs Ester.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Langzamerhand komt het steeds dichterbij of niet? leuk hoor! Voor mij is die fase geweest maar ik kan me nog wel vorstellen hoe het was....geniet van alle leuke dingen! Fijne week,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat lief van je neefje zeg. een echt kinderding hahaha heerlijk zo camera he en ik zie dat het je goed lukt mooie sfeerplaatjes neer te zetten heel erg leuk als de baby zo komt geniet lekker van je zwangerschap ik ga ff je blog bijlezen een fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooh wat lief de beer van je neefje en nog Gefeliciteerd hoor! Het is net of je alles weer opnieuw moet leren hé met een nieuwe camera.
    gister mijn 3100 nikon verkocht en op D90 van Peter mijn man over gegaan waaahhhh ben blij maar moet wel verschrikkelijk wennen
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog gefeliciteerd...ik weet niet zeker of ik het op fb heb gedaan....super dat je zo'n prachtige camera kunt kopen...mijn wens is om zoiets ook nog eens ooit te kopen....Wat leuk van je neefje om de beer te schenken....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk, een nieuwe camera. Staat hier ook nog op de verlanglijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen