maandag 6 mei 2013

Eindelijk!

Gisteren weer wat begonnen met blogjes lezen.....ja, ja...het was een beetje stil vanaf mijn kant....
De laatste weken heb ik (bijna) al mijn vrije minuten in mijn afstudeerscriptie gestoken. Vrijdag heb ik de definitieve versie laten drukken en vandaag is de scriptie op de post gegaan. Wel een gek idee....nu heb ik er geen invloed meer op....nog drie weken moet ik wachten op de beoordeling...allemaal duimen, hé? Als hij wordt goedgekeurd mag ik hem in juni gaan verdedigen....


Deze foto is halverwege april genomen, de tuin begon eindelijk weer wat te bloeien. Inmiddels komt de bloesem aan de appelboom en spruit er van alles uit de grond, zo fijn!



Nu ga ik genieten van een weekje vakantie! En wat is er nu fijner dan deze te beginnen met deze zomerse temperaturen? Ik hoop dat het nog een weekje zo blijft....

 
Vrijdag bracht ik weer eens een bezoekje aan 't Moskje. Naast het boek geniaal hergebruik kocht ik ook deze prachtige kandelaars....ze hebben hun plekje inmiddels gevonden...


 
De voorjaarspotjes (waar de bloembolletjes aan zaten) zijn inmiddels getransformeerd tot waxinelichthoudertjes....
 
 
Fijne week!
 

Groetjes, Pietrik

 
 

22 opmerkingen:

  1. Een week vakantie heb je wel verdiend lijkt mij en uiteraard ga ik voor je duimen! Wat is het heerlijk buiten hè...ik zit een groot deel van de middag al heerlijk in de tuin, gezellig met mijn dochters die deze week nog vrij zijn.

    Fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik toch helemaal te zeggen dat je mooie aankopen hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een bevrijdend gevoel geven, scriptie af! Nu even lekker genieten van het mooie weer en van je mooie aankopen.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pietrik,
    Pfff nu is het afwachten met je scriptie maar gelukkig kun je lekker ontspannen van een weekje rust..
    Wat een prachtige aankopen heb je gedaan,past mooi in je inrichting..
    Lieve groetjes en een fijne week,Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello,

    Zal duimen! maar komt vast goed!
    Fijne avond en lieve bloggroet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat je werkstukken af zijn, nu maar gewoon gaan genieten en even nergens aan denken:)
    Ontspan lekker in jullie mooie tuin.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ga voor je duimen meis enne ga je eerst naar eens ff genieten nu

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kandelaars!!
    Lekker even genieten hoor, ik duim voor een mooi resultaat voor je scriptie!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoihoi, ik ga duimen voor je hoor en geniet lekker van je vakantie (doe ik ook op het moment)!!

    Lieve groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Scriptie ingeleverd en nu vakantie vieren! Geniet ervan! Ook ik duim met de bovenstaande dames mee :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je nu even een weekje vakantie hebt. Kun je heerlijk even bijkomen van alle druk(te). Je hebt prachtige kandelaars gekocht.
    Geniet lekker van je vakantie en ik ga voor je duimen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed van je dat je je scriptie af hebt, en nu een wel verdiend weekje vrij met hopenlijk veel zon.
    Ja soms koop je iets maar moet dat toch een ander plekje dan je had gedacht, maar deze 3 kandelaars staan heel sfeervol zo bij elkaar. Fijne week, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He he, die is de deur uit. Wat zal dat een fijn gevoel zijn geweest toen het helemaal af was! Des te meer respect dat je zo af en toe wel reageerde op (sowieso) mijn blog...
    Wat heb je het weer prachtig gedaan met die mooie blauwe bloemen in het glas... heerlijk zomers!
    En die kandelaars zijn mega mooi, die passen helemaal in jullie interieur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay Pietrik,

    Wat een onwijs toffe tuin heb je zeg..

    En ja natuurlijk zal ik voor je duimen
    hoor meis!

    Lieve groetjes,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een heerlijke tuin! Fijn als er weer een beetje kleur in komt he, de winter is altijd lang genoeg.
    En ik vind je kandelaars echt prachtig!!

    Groetjes,
    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je dat achter de rug hebt en eindelijk kunt genieten van een welverdiende vakantie! En dat in zo'n mooie omgeving als je tuin is toch niet verkeerd? En wat een mooie kandelaars heb je gekocht!
    Nu gaan we duimen voor je, zodat je over drie weken de vlag kunt uithangen!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat spannend joh, ik zal hart voor je duimen meid!
    Nou geniet nu dan maar lekker van een weekje welverdiende rust.
    O wat zijn die kandelaars mooi zeg.
    Dat boek heb ik ook veel over gehoord, moet top zijn als ik de plaatjes zo heb bekeken.
    Nou fijne dag.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pietrik.
    Geniet van je week vankantie. Natuurlijk ga ik voor je duimen. Mooie foto,s ook.

    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoop dat het allemaal wordt "goedgekeurd" en nu lekker even genieten van de rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat heerlijk dat het op de post is....en nu even niks! Heerlijk, genieten.

    Bedankrt voor de zaadjes kwam gisteren als verrassing ook de kids zijn erg erg blij mee...ze hebben een eigen tuintje waar deze zaadjes een mooi plekje krijgen en hopelijk vd zomer schitterende bloemen :-)

    Super bedankt.

    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat moet een heerlijk gevoel zijn! En nu kun je extra lekker genieten! Helaas wat minder weer nu maar wel even goed voor de tuin! Ik vind je windlichtje weer leuk! Vraagje: ik zoek al tijden dit soort touw, juist het iets dikkere soort, heb je nog een tip?
    En hoe is het met de babykamer en baby zelf natuurlijk?
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat je scriptie de deur uit is en ik ga zeker voor je duimen!!
    Geniet van je vakantie en het even niets hoeven..

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen