maandag 1 april 2013

klepbankje

Lekker zeg! Een paar heerlijke relaxte dagen en vandaag als klap op de vuurpijl het zonnetje er ook nog bij! Gistermiddag de wederzijdse ouders op bezoek gehad en gisteravond met mijn zwager en schoonzus uit eten geweest, gezellig! Vanochtend een paasbrunch met mijn echtgenoot en vanmiddag, naast dat we naar het tuincentrum zijn geweest,  wat doelloos rondgereden. Het zijn van die niks-hoeft-alles-mag-dagen en ik hou d'r van! Vanochtend even met het fototoestel door huis gewandeld en een paar fotootjes gemaakt.




 
Zaterdagochtend kreeg ik een telefoontje van mijn schoonzus, zij vroeg mij of ik het druk had die middag. Ze kon er nog niet te veel over vertellen....oe...een verrassing....spannend! Ze haalde me op en we zijn naar Heerenveen gereden. Ze had gebeld met de Wenloads, want ze had laatst op mijn blog kinderklepbankjes gezien en eentje voor mij (lees: ons kleintje) achteruit laten zetten! En wat een plaatje is het!!!! Hier hebben we met z'n allen nog jaren plezier van. Zo'n mooi en origineel cadeau! Als je dit leest....nogmaals bedankt! Ik ben er superblij mee!
 

 
 
Ik wens jullie nog een fijne dag!
 

Groetjes, Pietrik

 
 
 

32 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé zo'n dagje niks moet alles mag...

    En ik zou het wel weten.....zou in die schommelstoel kruipen in het zonnetje achter het glas......en mijn ogen zouden telkens weer naar dat schattige bankje gaan,wat een bijzonder en lief cadeau van je schoonzus.

    Geniet maar lekker van deze zonnige 2e Paasdag lieve Pietrik!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ja wij genieten hier ook heerlijk van het extra dagje..
    En wat een super klepbankje heb je gekregen, kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!!
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk cadeau. Daar heb je vast lang plezier van.

    Fijne dag nog, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig cadeau heb je gekregen van je schoonzus!! Ik Kan me voorstellen dat je hier erg blij mee bent!

    Fijne 2de paasdag verder! Ook hier schijnt het zonnetje vandaag.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief klepbankje, mooie kleur, heel leuk! Je hebt de layout van je blog ook mooi gemaakt, ziet er heerlijk voorjaars uit. Gezellig. Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de paasdaqen gezellig doorgebracht, mooi toch om zo te ontspannen.
    Dat klepbankje is natuurlijk helemaal leuk en lief...


    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeau heb je van je schoonzus gehad. Ik kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent. Ja het is heerlijk even een paar dagen helemaal niets doen waar je zin in hebt ik zit ook te genieten hoor. Een lieve groet
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend cadeau, heel erg lief van je schoonzus. Daar ga je vast heel veel plezier van hebben.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb vandaag zo'n dagje van lekker niks doen! Gisteren hebben we eters gehad en vandaag zijn man en zoontje naar de autotcross; dochter en ik vermaken ons voor de TV! Wat een prachtig bankje heb je gekregen, Pietrik.....daar zul je veel plezier van hebben!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk bankje!!
    Lekker dagje zo, we hebben zelf ook heerlijk genoten: vanochtend de boot overgevaren naar de jachthaven, vanmiddag op brocante jacht;-))

    Fijne avond!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne verrassing , zo'n kado heb je inderdaad heel erg lang wat aan .

    Mooi dat jullie gezellige dagen hadden , wij vandaag zelfs de hele dag zon.
    Wel koud maar met het zonnetje erbij viel het allemaal nog mee.

    Fijne avond verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh...dat is echt super leuk! Daar kun je inderdaad nog heel lang plezier van hebben, op voorwaarde dat er geen kindervingertjes klem komen te zitten :-( . Maar daar hebben ze vast wel een kinderslot voor bedacht ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk bankje zeg !!!...fijne avond liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, dat klepbankje! Echt een schot in de roos van je schoonzus. Kun je je al voorstellen dat er straks iemand ongeduldig op zit te wiebelen, of lekker op in slaap valt na een heftige middag spelen....Genieten toch!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig bankje wou dat ik nog een plekje had om zoiets moois neer te kunnen zetten. Maar ja je kan nu eenmaal niet alles hebben.
    Heerlijk genieten van deze dagen. Jammer dat het weer voorbij is.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een te gek cadeau zeg. Hij is echt super. En inderdaad, daar heb je nog jarenlang plezier van. Die van ons staat nu bij mijn broer die nu een kleintje heeft. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig cadeau! Wat zul je daar van genieten!
    Fijn dat je zulke heerlijke dagen hebt gehad.
    Vandaag was het echt genieten in de zon. In de beschutting kon ik al lekker buiten zitten.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog eens een mooi cadeau, past helemaal bij jou...En nog practisch ook (want wat zul je een spulletjes op te bergen hebben!;).
    Een fijne week!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet bench! Looks great in your space :)
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje! Je klepbank. En wat een lief kado. Ik ben gek op klepbanken. Mijn zus heeft vorige week ook nog leuke aankopen gedaan bij de Wenloads. Ik moet zelf ook maar snel weer eens een kijkje gaan nemen!
    Fijne dag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello,

    Heerlijk toch niets moeten!!
    En gezellig hoor zoveel bezoek!

    Lieve groet en fijne week,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk bankje..past er helemaal mooi tussen.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou zeg jij bent wel verwend,wat een verrassing.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Pietrik.
    Wat een mooi kado. Ik heb mijn eigen klepbankje nog op zolder staan,waar ik als kind mee speelde en mijn schatten in bewaarde.
    Ze zijn en blijven tijdloos vind ik.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat een schatje dat klepbankje.
    Nou daar ga je inderdaad veel plezier van hebben.
    Kindje erop en speelgoedjes erin, hihi.
    Prachtig kado, geniet er alvast maar van.
    Heerlijk he van die lekkere luie dagen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi,
    Dank voor je leuke reactie op mijn blog.
    Wat een prachtig klepbankje heb je daar staan en gefotografeerd. Wat een schatje. Je blog ziet er erg gezellig uit, prachtige pioenrozen heb je ook erop. My favourite flower.
    Fijne avond nog.
    Groetjes
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh zeg, dat vind ik echt een gaaf klepbankje, wat een mooi cadeau!
    Zo wordt je huis aardig opgevuld!
    Liev groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhhh wat is ie mooi!!! Ik wil ook heel graag zo'n klepbankje..echt super..geniet ervan maar dat zal wel lukken denk ik! Lieve groet van linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt zo leuk, een mini-klepbankje!
    Wat een superleuke aanwinst! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schatje begrijp dat je daar heel blij mee bent een prachtig kado,hoop dat alles goed met je gaat ,mijn dochter is nu de periode van misselijkheid voorbij en is nu 13 weken ...spannend allemaal wens je een fijne voorbereidingen maar gaat helemaal lukken geniet van je mooie kado en vandaag van het heerlijk zonnetje ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief bankje...dat is wel een heel bijzonder cadeau! het staat al leuk in je kamer!Je hebt een lekker weekend gehad las ik. Bedankt voor je beterschapswensen...ik doe mijn best het goed uit te zieken! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja wat super! Ik heb ook nog ergens zo'n bankje maar die is lang zo leuk niet als de jouwe! Mooie schommelstoel ook trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen