zaterdag 13 april 2013

De laatste loodjes...

Eindelijk! Het aftellen kan beginnen.....nee....niet van mijn zwangerschap, maar van de opleiding waar ik mee bezig ben. Momenteel heel druk bezig met het schrijven van mijn scriptie. Na vier jaar bloed, zweet en tranen ;) hoop ik in juni aanstaande mijn Bachelor Informatiemanagement in handen te hebben. Maar zoals gezegd, eerst mijn scriptie af! Ik heb mezelf nog drie weken de tijd gegeven en dan MOET hij gewoon af zijn. De tweede week van mei al lekker vrij genomen om dan EINDELIJK met de babykamer aan de slag te gaan en spulletjes voor de kleine te kopen.

De tak die ik afgelopen najaar boven de sidetable heb gehangen, is inmiddels een kaartenboom geworden door alle kaartjes die wij in verband met onze zwangerschap mochten ontvangen....zo leuk!




Dan nog iets leuks...een week of drie terug werd ik door de website Interieur Inspiratie benaderd met de vraag of ik maandelijks een DIY/ zelfmaakideecolumn voor hen wilde schrijven. Ze plaatsen al eerder zelfmaakideeen van mij. Dit leek me erg leuk en dit heeft er in geresulteerd dat mijn eerste column op hun website staat:  http://www.interieurinspiratie.nl/voorjaarskrans-met-bolletjes/ . In het vervolg zal er maandelijks dus een DIY / zelfmaakidee van mijn hand op de site staan.

Hieronder nog enkele foto's die ik vanmiddag maakte. Ik kocht wat nieuwe planten en bloempotten en daardoor moest er weer iets anders wijken...twee potten uit de vensterbank hebben nu een plaatsje op de trap gevonden.

 
De 'paas' eieren op de bokaal maakten plaats voor een orchidee....


En de paastakken in de voorjaarspotten maakten plaats voor wat vrolijke Gerbera's
 
 
Als ik even genoeg heb van mijn scriptie, kom ik even bij jullie bijlezen...voor nu....fijne avond en geniet van de ZONdag!
 

Groetjes, Pietrik

 

27 opmerkingen:

  1. Goed nieuws allemaal. Heerlijk voor je dat het einde van je opleiding in zicht is.. zeker nu in je zwangerschap. En ook gefeliciteerd dat je een collum mag doen... wat een eer he. Echt heel leuk. ik ga gauw kijken naar die link.

    sucses met alles

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk voor jou. Iedere maand een stukje schrijven zal jou vast heel goed lukken. Je maakt zulke leuke dingen.
    Succes ook met de laatste loodjes van je scriptie.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die colum!! Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik dacht al, ben je nou al bijna uitgerekend, gaat het zo snel...Leuk zeg, dat je een iedere maand een column mag schrijven, dat stimuleert jezelf en uiteraard anderen om lekker creatief bezig te zijn! Fijn weekend nog, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je elke maand een column mag gaan schrijven! Maar eerst de scriptie...veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zul je blij zijn als je studie klaar is! Heel veel succes met de laatste loodjes!
    En wat leuk dat je elke maand een column mag schrijven, moet je creatief blijven denken!
    En die wenskaartenboom is prachtig, leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij toch een bezig bijtje zeg
    Knap hoor wat jij allemaal onderneemt.

    groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n leuke dingen maak je allemaal mee.
    Succes met je scriptie.

    Doei Doei Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf zeg dat je elke maand een column mag gaan schrijven!
    is aan jou wel besteed!!!

    succes met je scriptie...

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pietrik,

    Wat een mooie vraag om een column te schrijven voor een blad. Heel veel succes met de laatste loodjes van je opleiding. Ik zal voor je duimen, wanneer hoor je de uitslag?

    Groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Pietrick jij bent goed bezig hoor, heerlijk je studie afronden.
    Super voor je dAT JE JE DIY MAG PUBLICEREN, eer v an je werk.
    Doe lekker rustig aan.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    P.s.
    Ik denk dat jij de updates van mijn blog ook niet binnen krijgt.
    Ik heb de naam veranderd en nu kunnen veel mensen me niet meer vinden:)
    Als je onderstaande link in je leeslijst plaatst of je meldt je opnieuw aan als volger (eerst afmelden) dan kun je me weer volgen.
    http://whats-inaday.blogspot.nl
    Sorry voor de overlast.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met je scriptie Pietrik, wat heerlijk dat einde van je studie nu in zicht is.
    Wat leuk al de kaarten die een plekje aan die stoere tak hebben gekregen en wat heb je weer een mooie sfeerhoekjes gemaakt. Mooi de Orchidee in de franse vaas.
    Leuk dat je ook gevraagd bent om je DIY te publiceren, ik ga zo even kijken op die site.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met de laatste loodjes! Maar ook genieten van de zwangerschap hoor. Leuk al die kaartjes aan die mooie tak.
    Groetjes, fijne dag, al die is die (hier tenminste) minder zonnig dan voorspeld, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat je studie er bijna op zit! Kun je je daarna volledig richten op de komst van jullie baby. Ook ontzettend leuk dat je een column mag maken. Ze hebben groot gelijk dat ze jou gevraagd hebben, je maakt altijd ontzettend mooie dingen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een eer Pietrk!!! En leuk om te doen. Ja die scriptie is altijd een heet hangijzer, ff door de appel heen en je kan je lekker gaan richten op een nieuw mensje... Heerlijk lijkt me dat. Geniet van alle moois wat op je pad komt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met de laatste loodjes, en dan lekker genieten van bijv. je zwangerschap en DIY.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van Harte Gefeliciteerd Pietrik Wat een eer om zulke artikelen te mogen schrijven. Ik ga zo meteen gelijk even kijken.

    Succes met de laatste loodjes van je scriptie.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed zeg. Het einde van je studie is in zicht. Ik weet nog hoe het was . Heb nog een opdracht ingeleverd terwijl ik in het kraambed lag van de oudste (nu bijna 18 jaar!) En wat leuk dat je een column mag gaan schrijven. Heel veel succes met de laatste loodjes maar dat gaat je vast en zeker lukken. En vergeet ondertussen niet te genieten van je zwangerschap. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat het einde van je studie in zicht is, wat gaat daar veel tijd in zitten he!? Maar dan heb je straks ook wat;)

    En mooi hoor, je krans met bolletjes, dit kun je goed! Leuk dat ze je gevraagd hebben, wat een eer!

    Een hele fijne week!

    Groetjes
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je studie er bijna opzit. Je gaat wel een heerlijke spannende tijd tegemoet he? Je kunt je nu volledig richten op je kindje.Heel veel succes met je scriptie hoor. Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes hoor met de laatste loodjes!
    Ik weet er alles van, ik studeer eind dit jaar af als psycholoog en moet dus ook mijn master scriptie afgerond hebben...
    Zet hem op!
    Leuk dat jet er zo'n leuke opdracht bij hebt!

    Fijne week!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sterkte met alles hoor! Maar wat leuk dat je een column mag maken! super hoor! Nu nog even doorzetten...succes! jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken met je studie, maar maak je maar niet te druk. Denk ook aan jullie baby en aan jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke dingen wat er op jouw pad komt. Succes binnenkort met afstuderen.
    Fijne dag.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zeg een eigen column...daar mag je trots op zijn! En zeker op het behalen van je Bachelor....knap gedaan! Succes met je scriptie!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Succes met je scriptie! Wat ontzettend leuk dat je maandelijks een column mag verzorgen; gefeliciteerd.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen