vrijdag 1 maart 2013

Uitslag give away

De champagneglazen zijn gevuld, maar niet met champagne! Waarmee dan wel? Bloemen! Een prachtige kleur ranonkels....roze bloemen....ik vind ze prachtig!





 
Ik zag dat er weer wat nieuwe volgers bij zijn gekomen.....van harte welkom!
 
Vandaag nog een bezoek gebracht aan de huis- en tuinbeurs in het WTC expo te Leeuwarden, dit weekend een fotoverslag hierover....wil je er ook naartoe? Je kunt er nog tot en met zondag aanstaande terecht.
 
Dan de uitslag van de give-away....na precies 1 jaar bloggen.....
bij de aankondiging van de give away maakte ik ook bekend dat wij in augustus een kleine verwachten. Ik liep de reacties net nog even na om te kijken hoeveel deelnemers er zijn voor de give away en ik las weer alle lieve berichtjes....wat zijn jullie toch ook schatten!
 
Inmiddels heb ik inderdaad wat leuke spullen bij Karin van Brocaatje besteld. De Leintjeslijn sluit helemaal aan bij mijn wensen voor de babykamer en babyspullen. Bedankt voor de tip!
 
Ben inmiddels zeventien weken zwanger en voel me hartstikke goed!
 
Random.org heeft een winnaar geloot en dit is geworden.....TJITS van de prachtige blog

Tjits...van harte gefeliciteerd! Wil je je adres mailen naar blomkjeenwenje@gmail.com? Dan komt het pakketje zo spoedig mogelijk naar je toe...

Van 't weekend kom ik jullie weer even bezoeken, tot dan en een fijne avond gewenst!
 

Groetjes, Pietrik

24 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je je zo goed voelt! Nog een paar weken en dan ga je het kindje voelen, dat vond ik beide keren zo speciaal! Het is en blijft een groot wonder!

    Ik wens je een fijn weekend, lekker genieten van je mooie bloemen en het lente-achtige weer! En uiteraard voor Tjits mijn hartelijke felicitaties!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je je zo goed voelt

    wat een prachtige ranonkels...enne ik wil je bedanken voor de kans
    en de winnaar van harte feliessssssssssssssssss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijven bijzondere bloemen, prachtig om te zien.
    Ik volg je sinds kort, als beginnende blogger en lees dat je zeventien weken zwanger bent,
    gefeliciteerd, een hele bijzondere periode ga je tegemoet.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ranonkels zo in de glazen! Tjits van harte!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ranonkels zijn mijn favoriete bloemen, direct gevolgd door de tulp. Mooi hoor! En wat super dat je je goed voelt... lekker genieten van het nieuwe leven in je buik. Vanaf een week of 18 kun je het gaan voelen... bijzonder!
    Die Tjits is een bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het zo goed met je gaat. Het is zo'n mooie tijd je zwangerschap. En Tjits van harte hoor. Een fijn weekend, Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pietrik,

    Wat jammer dat ik je giveaway heb gemist! Felicitaties voor Tjits!

    Een fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van ranonkel ♥ en wat een mooie kleur zeg!!
    17 weken zwanger en je voelt je goed.......heerlijk , geniet geniet geniet!!!
    Dan zal het niet meer lang duren voordat je wat gaat voelen, en dat is zooooooo mooi en zo emo (nu vind ik het al gauw emo)
    Tjits van harte gefeliess met je gewonnen give a way
    En Pietrik dank je wel voor deze gegeven kans.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Tjits gefeliciteerd hoor!
    En die ranonkels, een van mijn lievelingsbloemen, vind ik prachtig.
    Ik wens je een gezellig weekend!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,

    Inderdaad daarom is glas tijdloos!!
    Super leuk fijn weekend,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleur hebben die ranonkels, schitterend! Leuk idee ook om ze in die glazen te doen. Fijn dat je je zo goed voelt. Het is inderdaad een hele mooie tijd. Nu is je hummelke nog helemaal van jou, je bent altijd met z'n tweetjes, heel gezellig. Zeker als je straks het leven voelt. Zeer bijzonder moment. Geniet er met volle teugen van, dit is zó speciaal!! Mooi weekend gewenst!
    Liefs, Peeje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een post om vrolijk van te worden.....
    een a.s. moeder waar het goed mee gaat,
    mooie bloemen in speciale glazen,
    en vast een hele blije Tjits.

    Fijn weekeind en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben weer toe aan verse bloemen op tafel en ik heb zo'n gevoel dat het ranonkels worden. Wat zijn ze mooi. Fijn dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap. En de give away krijgt een mooi nieuw huis (en Tjits heeft er in ieder geval een volger bij, leuk blog).
    Fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat alles goed met je gaat, Pietrik! Geniet van je zwangerschap...het is een bijzondere tijd!
    Proficiat voor, Tjits!
    Fijn weekend!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig om de ranonkels in champagneglazen te zetten. Ik vind het zulke mooie bloemen.
    Geniet van je zwangerschap, fijn dat het zo goed gaat!
    En Tjits van harte gefeliciteerd met de give-away!
    Een mooi weekend, Pietrik!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjits van harte meid.
    Mooie bloemen zijn dat toch die ranonkels. Ik koop ze bijna nooit en nu snap ik niet waarom...

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohh wat een verrassing dat ik je give away gewonnen heb, dankjewel Pietrik, superleuk!! ik ga je zo even mailen.
    En wat fijn te lezen dat je je zo goed voelt, lekker van genieten!
    Je ranonkels zijn prachtig, ik ben er gek op!

    heel fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige combinatie, een toast op je zwangerschap !
    Fijn dat het goed met je gaat.
    Goed weekend, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige ranonkels!! Leuk zo in de champagneglazen!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk de Ranonkels in de champagneglazen.
    Ohhh...die babylijn van Brocaatje is echt prachtig.
    Wat leuk dat Tjitske je Give Away heeft gewonnen. Van harte hiermee.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjits, van harte gefeliciteerd met deze Give Away!
    Wat een prachtige roze ranonkels. Deze kleur fleurt je hele huis op. En wat fijn dat je je zo goed voelt. Geniet is maar lekker van.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie post, daar word ik al blij van ook al gaat de prijs naar Tjits:) maar van harte gegund!!!!
    Geniet jij maar lekker verder en denk goed aan jezelf.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker pittig, die roze ranonkels!
    Wordt vast een heerlijk voorjaar!

    Fijne zondag!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee om de ranonkels in champagneglazen te zetten! Fijn dat het zo goed met je gaat; lekker van genieten.

    Tjitske gefeliciteerd met het winnen van de give away.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen