vrijdag 22 maart 2013

Mini paastafereeltje en magnolia

Het blijft nog eventjes koud, daarom halen we het voorjaar binnen. In een minivaasje legde ik wat veertjes, een klein houten hartje en 2 bolletjes blauwe druifjes...


 
 
De magnolia is binnen een week bijna uitgebloeid en geurt enorm! Gelukkig nog een paar knoppen....
 





 
 In de reacties op mijn vorige post kreeg ik de vraag of het een jongentje of een meisje zou worden....dit is zowel voor jullie als voor ons een verrassing.....
 

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

26 opmerkingen:

  1. Sfeervolle paasdecoraties hoor...en of het een jongen of een meisje is...het is wel erg leuk om dat een verrassing voor jullie zelf te laten zijn hoor!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pietrik, dat heb je weer sfeervol gedaan hoor. Pasen ka bij jouw beginnen. En het nu een meisje of een jongen is ach..... als het maar gezondheid is. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die magnolia. En ook je paassfeer mag er zijn. Geniet van je weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gevulde vaasje is leuk! En wat fijn dat je met bolletjes geen lelijke bruine aarde nodig hebt hè!?
    Jongen, meisje... het maakt echt niet uit. Alle kindjes zijn even mooi en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de knop is de magnolia al mooi, maar zo in volle bloei is de bloem ook zo bijzonder! Heerlijk genieten.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snifff...ik probeer die Magnolia te ruiken...geen idée hoe ze dat doen..
    Vind ze echt prachtig..weet alleen niet of ik er allergisch voor ben..
    Ik wens je een heel fijn weekend..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die magnolia!!
    Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog, erg leuk!
    Gezellig dat je me ook gaat volgen.
    Fijn weekend, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan in dat kleine vaasje. Heel rustig kwa kleur, maar toch genoeg te zien. kunnen die bolletjes daar gewoon in groeien zo? Een jongen of meisje.... leuk dat het een verrasing blijft.

    fijn weekend

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten van de lente binnen en hou het maar mooi als verrassing hoor!Fijn weekend! jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi, wat een prachtige foto's. Mooi gedaan, met die blauwe druifjes en magnolia takken. Je hebt een gezellig blog, met leuke inspirerende ideeen. Ik ga je 250e volger worden, wat een mooi getal he. Ik ben benieuwd wat de baby gaat worden, ik heb zelf 3 kinderen. En weet nog hoe spannend dan de bevalling was, dus voor jullie is dat straks ook zo. Ik wens je een fijne bevalling.
    Fijn weekend, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa van het weer moet je het niet hebben, dus goed idee om de lente naar binnen te halen! Bedankt nog voor je berichtjes op mijn blog. Heb soms geen tijd om op je blog te reageren, maar lees je posts altijd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo gaat het mij ook Bianca, geen probleem...
      Fijn weekend

      Verwijderen
  12. Fijn om te zien op de echo dat het goed gaat met de baby. Het is en blijft een wonder. wat staat je magnolia mooi in bloei. Fijn weekend samen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor een verassing, ik liet mezelf ook verassen..maar me gevoel wat het zou worden is vanaf dag 1 juist geweest.
    Vind je magnoliatakken geweldig hoor.
    Geniet van de petite one in de buik ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend dat jullie het geslacht niet weten.
    Veel plezier met het inrichten van zijn/ haar kamertje!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pietrik, je bent uitgekozen tot één van de favorieten van de link party van vorige week.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig die magnolia. En binnen kun je er lekker van genieten. Buiten zit er geen bloesem aan een tak! Ook dit jaar geen kersenbloesem aan onze boom, de strenge vorst maakte alle knoppen kapot. Dus geniet lekker van jou mooie bloemen en je leuke paasvaas!
    Spannend dat je het een verrassing laat worden wat je ukkie wordt. Wij wisten het ook nooit. Kun je je ook niet verspreken...Geniet van je zwangerschap!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk nu....als de lente nu nog niet weet hoe het moet.......
    Zo dus....;) Lekker alles in bloei, warm en sfeervol.....
    Laat de lente maar komen.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je magnolia mooi zeg, de Lente ten top....nu buiten nog wat extra warmte, maar geduld is een schone zaak:)

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Babynieuws... ik had het gemist! Maar groot gelijk dat jullie je laten verrassen hoor! Bij de eerste twee wisten wij ook niet wat het zou worden, bij nummer drie wel omdat hij een nakomertje was en voor z'n grote broer en zus de maanden toch al lang genoeg waren en het zo spannend was dat er die baby in mama's buik zat... door het geslacht te weten, werd het ietsie tastbaarders! Maar het is gewoon erg leuk om je te laten verrassen en zoveel maakt het ook niet uit wat je krijgt, want het cliché is gewoon zoooo waar; Als het maar gezond is!

    Tja, die lente moeten we er de komende dagen echt wel bij denken he;(

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt de lente tenminste in huis, gezellig!
    Fijn weekend verder! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sterkte met de kou...hier allemaal regen dit weekend.
    Fijne zondag. Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi....aanstaande moeder,heerlijk hé.....op die roze wolk☺

    Fijn voor jullie dat op de echo te zien is dat het goed gaat met jullie kindje.En jullie zijn als a.s. ouders al een wonder op zich dat je het als een verrassing wilt houden voor jezelf of het een jongen of meisje is.
    Dat vind ik zó mooi!!!
    Ik snap dat prenatale screening een geweldige vinding en vooruitgang
    is binnen de prenatale zorg,maar het is niet uitgevonden om in de zwangerschap al te weten wat het geslacht van het kindje is.

    In onze tijd was er nog geen mogelijkheid voor echo,maar ik weet zeker dat wanneer ik in deze modernere tijd zwanger zou zijn dat wij het ook niet zouden willen weten wat het is.
    Onze dochter en schoonzoon kozen er 17 en 14 jaar geleden ook niet voor om het te weten,dus was het toen ik bij beide kleinkinderen bij de bevalling aanwezig mocht zijn een echte verrassing voor ouders en grootouders.
    Werkelijk de 2 mooiste momenten in mijn leven als moeder en oma.

    Je zit aardig in de bloemetjes,heel sfeervol allemaal.

    Fijne zondag en liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Pietrik,
    Ik kan hier bijna de magnolia ruiken....wat een knoppen zeg! Prachtig! Ook je minivaasje is kei leuk! Wij wisten ook nooit van te voren of het een jongen of meisje zou worden...dat wilden we ook niet weten! De eerste ( nu al 14) is een meisje....eh meid inmiddels..haha...en bij de tweede dacht ik echt dat het weer een meisje zou worden.....de verrassing was des te groter toen er een jongentje werd geboren (hij is inmiddels 10). Geniet lekker van je zwangerschap, Pietrik...het is toch zoooo bijzonder!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je magnolia prachtig! Leuk dat het ook voor jullie nog een verrassing is of het meisje of jongetje wordt...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen