zaterdag 2 februari 2013

tulpen en touw

Eerst bedankt voor de vele reacties op het nieuws dat wij in augustus een kleintje krijgen...overweldigend! Wat leuk dat iedereen zo meeleeft. Ik voel me hartstikke goed (wel moe, maar dat schijnt over te gaan). Via de blog hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van alle ontwikkelingen :)

Mijn tulpen waren uitgebloeid, dus ik ben vanmiddag nieuwe gaan halen. Ik hou wel van een beetje 'anders' schikken en vond buiten nog een grote witte bloempot. Hier wikkelde ik draad omheen en zette in de ruimtes die werden gecreeerd de tulpen. Dit tafereel prijkt nu op de eettafel.




 
Vanmiddag zat er nog een verrassing in de brievenbus....een envelop uit Frankrijk! Deze bleek afkomstig van Mirjam van de blog : http://huisindeprovence.blogspot.nl/ . Een mooie kaart met lieve woorden en een hele leuke babykalender zaten in de envelop.





Lieve Mirjam: DANK JE WEL!!! Wat ontzettend lief en attent van je. Hij krijgt een mooi plaatsje...

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik


 

29 opmerkingen:

  1. Mooi die combinatie van die witte vaas dat stoere touw en de tere tulpen.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jaaa, wat een superleuk cadeautje heb je gekregen; lief! En die tulpen zijn echt heel origineel; zo tussen het touw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief hé zulke post, leuk gedaan de vaas met tulpen ik wens je een fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hierbij ook nog een felicitatie van mij!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Geniet ervan en hoop dat alles goed mag gaan.
    Mooie die tulpen in de vaas!Is weer eens wat anders...

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Daar ben ik weer...
    Kan ik die lectuubak ook zonder wieltjes en white wash kopen bij je?
    Graag hoor ik van je
    Groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pietrik,

    Wat een geweldig nieuws, hoera en gefeliciteerd. Ik had het even gemist, een zomer kindje van de oogstmaand, wat eenheerlijk vooruitzicht.

    Fijn weekend,

    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vind ik dat een leuk idee. Ik heb mijn tulpen gewoon in een vaas gezet. Staat ook mooi hoor!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil eerst even reageren op je vorige post. Wat een leuk nieuws zeg!! van harte gefeliciteerd! En nu lekker genieten!

    En wat heb je je tulpen leuk op de vaas (bloempot) staan!! Ik heb van de week ook een post over tulpen gemaakt. Zo leuk om daar mee te decoreren!

    Een fijn weekend gewenst verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk idee Pietrik, de tulpjes zo, net weer even anders. Leuke post, lief van Mirjam.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel graag gedaan en fijn dat je blij bent met de Kalender Pietrik.

    Ik weet nog hoe het was als de dag van gisteren om voor de eerste x zwanger te zijn, zo leuk en ook zo spannend!! Ga lekker genieten en ja de moeheid wordt vanzelf minder, maar nu heb je wel een hele goede reden om niks te doen en lekker bank te hangen met leuke tijdschriften ;)
    Lieve gr uit Frankrijk
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh Pietrik wat leuk , een kleine op komst!

    Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.

    Liefs, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je tulpentip is erg leuk...zo blijven ze ook mooi staan.
    Wat lef van Mirjam zeg...wondere wereld die blogwereld, maar o zo warm en hartelijk.
    Doe rustig aan en geniet vooral.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om zo je tulpen in een vaas te plaatsen, zo blijven ze ook nog eens beter staan.

    En wat lief van Mirjam dat ze jou dit heeft gestuurd!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie keuken heb je trouwens en wat brengt dat bloggen ook wat teweeg, kaarten uit Frankrijk! Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nogmaals van harte gefeliciteerd geniet lekker van je zwangerschap ...leuk zo je vaas met tulpen ...en wat heb je een leuk kadootje gehad ..geniet er lekker van een fijne weekend nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd Pietrik en voor je man ook natuurlijk. Wat een geweldig nieuws.
    Je tulpen staan mooi zo met dat touw. Leuk bedacht.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Pietrik
    Van harte gefeliciteerd met dit blijde nieuws! Heerlijk om op het www leuke ideetjes op te doen.
    Geniet met volle teugen!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, die combinatie met tulpjes en touw.
    En lief, post uit Frankrijk. Lekker genieten
    van die verwennerij!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een originele manier om de tulpen zo te schikken. het kleurtje is ook mooi!
    En wat een lieve post van Mirjam!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee om de tulpen eens zo te schikken met het touw Pietrik.
    Wat lief van Mirjam dat ze je zo'n mooie kalender toestuurde.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd leuk, zo'n verrassing op de mat! Je zal vast nog véél meer krijgen. Mooi hoor, die tulpen die pot. Origineel!
    Fijne nieuwe week!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee met de tulpen........ik ga het onthouden en misschien wel eens uitvoeren?

    En ja het moe zijn gaat over!gelukkig, en vooral genieten 9 maanden zijn zo voorbij!

    Gezellige week, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Pietrik,
    Wat een leuk idee, die vaas,met dat touw er om heen.Het staat erg leuk.
    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Pietrik,

    Inderdaad, bij Kooistra net voor Damwoude sneup ik nog wel eens naar oude bouwmaterialen en dan door Burgum terug naar huis. Ga de volgende keer langs stoer yn hout, bedankt voor de tip. Zit jij dus in de Noordelijke Wouden, dichtbij he,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Pietrik,

    Wat een leuk geheel zo , die tulpen met het touw ... Maar ik lees nu ook dat jullie een kleintje krijgen,
    wat een geweldig nieuws joh ...van harte gefeliciteerd !!!!

    Hopelijk gaat de moeheid snel over en kun je heerlijk onbezorgd genieten van de zwangerschap .

    Heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee! Lief van Mirjam om je te verrassen met een mooie kalender.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is ook een mooi vooruitzicht en heerlijk dat blogland dat deelt..

    mooi die tulpen in pot.
    xoxo Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellig die tulpen, leuk idee met dat touw. Verder lekker genieten van je zwangerschap, het gaat zo snel

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen