zondag 24 februari 2013

Goedemorgen

Goedemorgen! Even een paar weekjes rustig vanaf deze kant....druk met andere dingen...mijn laatste werkstuk is inmiddels ingeleverd, dus ik hoef me alleen nog op mijn scriptie te concentreren.

Natuurlijk orienteren op babyspullen (en aanschaffen) en weer wat meer tijd voor de sociale contacten.

Nieuwe volgers wil ik van harte welkom heten, leuk dat jullie me hebben gevonden!

De opgekweekte orchideeen zijn prachtig! Het is één grote bloemenpracht!



 
Ik had mezelf nog wat witte rozen cadeau gedaan....het blijven toch prachtige bloemen.....
 
 
 
Van de week was ik nog even bij de Action en kocht ik deze schattige schaapjes
 

 
Je kunt nog tot 1 maart meedoen met mijn give-away. Klik daarvoor even op deze post: http://blomkjeenwenje.blogspot.nl/2013/01/de-100e-groot-nieuws-en-een-give-away.html

Fijne zondag!
 

Groetjes, Pietrik

29 opmerkingen:

  1. Voor je opleiding kun je gelukkig steeds meer wegstrepen, nu je scriptie nog. Veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je scriptie!
    De bloemen is echt een ware bloemenpracht zeg ♥
    Heerlijk je aandacht kunnen gaan vestigen op de komende petit one ♥
    Owww en die schaapjes heb ik ook, ze zijn echt leuk he, de lente in huis.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow heerlijk ..einde inzicht! Bloemen zijn prachtig; schaapjes super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schaapjes, prachtige orchideeën genieten met grote G. Gezellige zondag, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook goedemorgen Pietrik. Fijn dat alleen de scriptie nog moet, alhoewel dat ook wel veel werk zal zijn. Babyspullen aanschaffen is wel heel erg leuk. Ik vond dat prachtig om te doen.
    Fijne zondag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig je orchideeën!! En mooie rozen.

    Fijne zondag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je scriptie en veel plezier met baby aankopen, zo leuk om te doen....al is het alweer even geleden voor mij. Nu zou ik het anders doen, alles was nieuw, maar nu zou ik lekker op mp kijken en evt. opknappen. Het is maar zo even. Ons wiegje hebben we wel opgeknapt, een oudje.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met de scriptie en geniet van de baby-aankopen. Je hebt wel prachtige orchideeën in huis. Staat altijd gezellig he?
    Fijne zondag liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha.....jij hebt je schaapjes bijna op het droge wat werkstuk en scriptie betreft,niet onbelangrijk want het moet natuurlijk af voor bepaalde datum.

    Baby spullen uitzoeken is ook een hele leuke bezigheid en daar kunnen jullie nog wat maandjes mee vullen.

    Van tijd tot tijd rust nemen in jou bijzondere omstandigheid is niet onverstandig,en onderwijl je lekker onderuit gezakt zit kan je genieten van de prachtige bloemen en planten.

    Fijne zondag verder en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met je scriptie Pietrik en wat een mooie Orchideeën.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je lekker opschiet met je studie, Pietrik!
    Je orchideeen zijn prachtig. Wat goed dat je ze zelf hebt opgekweekt. Ik had ook een hele mooie met twee takken bloei en die gaat nu voor de tweede keer in bloei met een tak en veel minder bloemknoppen.
    Geniet ook van je zwangerschap en alles wat er bij komt kijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bloemenpracht bij jou , mooi al die witte soorten !

    Lekker dat je het even wat minder druk hebt , geniet ervan .

    Fijne zondag verder , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bloemen zijn prachtig en goed gelukt met je orchideeën...
    Lekker even rustig aan doen en een spurt na je eindscriptie...succes.

    lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lief die schaapjes zeg ♥ enne je bloemen staan er prachtig blij

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bloemen zijn inderdaad prachtig! Heerlijk, op baby-spullen-jacht, zo leuk! En succes nog met je scriptie!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met je scriptie!! En wat een mooie bloemen heb je, witte bloemen behoren ook tot mijn favorieten. En dan die schaapjes, die hebben zo'n guitig koppie lijkt net of ze glimlachen van oor tot oor.
    Hele fijne zondag nog!
    Groeten van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige bloemen. Ik vind witte rozen ook de mooiste.
    Nog veel plezier met het uitzoeken van al je baby-spulletjes, heel leuk werk! Voor ons is dat ook alweer een tijdje geleden. Maar als ik zie welke spulletjes nu te krijgen zijn, dan kan ik me voorstellen dat het een heel mooi kamertje wordt!
    Nog succes met je scriptie!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je het wat rustiger hebt, Pietrik! Zooo fijn om met babyspulletjes bezig te zijn! Prachtige orchideeen...dat heb je goed gedaan!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je de orchideeën mooi in beeld gebracht. En volgens mij kunnen rozen je nooit vervelen. Het is zo'n prachtige bloem. Geniet er maar lekker van.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes met de laatste loodjes....en mooi hoor je bloemen!Nu je scriptie nog en dan lekker met de babyspullen aan de gang!Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha meid,
    Ik wilde je even de stand van zaken van Alles Brocante doorgeven.
    Ze hebben nu eindelijk gereageerd en begrijpen mijn vloer probleem.
    Ze zeiden dat ik maar een keuze moest gaan maken naar al die foto´s die ik op mijn blog heb staan want daar zagen ze veel moois.
    Effin ik zal wat nieuwere foto´s aan hun mailen en wat oudere en als ik wilde kon ik later(als alles weer op zijn plaats staat) nog eens mee doen als ik daar zijn in had.
    Dus ik zal ze nu binnenkort mailen en dan zie ik wel wanneer het op hun site komt te staan.
    Jij hebt dus echte orchideeën vingers, wat staan ze mooi in bloei.
    Fijne dag.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello,


    Wat staan de orchideeen er prachtig bij!!
    Fijne week lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn cute, die schaapjes. Heerlijk met de baby-uitzet bezig zijn. Geniet er lekker van. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja Pietrik waar zouden we ondertussen zijn zonder de Action...hahaha
    Leuk hoor je schaapjes...en je bloemen geweldig om te zien.
    Veel succes met de babyspullen en met je scriptie!!!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi schaapjes en bloemen Pietrik! Ik duim voor je dat je een goede beoordeling krijgt van je scriptie!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat staan je orchideeën er prachtig bij! Witte rozen zijn altijd mooi, fijn om te genieten van bloemen in huis. Succes met je scriptie en dan lekker aan het voorbereiden met de babyspulletjes.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Pietrik,
    Wat een mooie orchidee!!!.

    En wat is er nu leuker,dan lieve dingetjes kopen, voor de a.s. nieuwe wereldburger(es).Geniet er maar fijn van,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige witte bloemen.....en de schaapjes wat zijn ze enig dan moet ik toch snel even naar de A.tion....en wat is het toch een leuke tijd om alle spulletjes aan te schaffen......voor mij al een hele poos geleden......er wonen hier nu 2 lange dingen.....geniet er maar lekker van want alles gaat veel sneller als je denkt...liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Succes met je scriptie.....gelukkig je laatste kluif ;-)
    Geniet lekker van alle lieve mensen om je heen....
    Fijne dag.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen