vrijdag 8 februari 2013

Alles brocante/ binnenkijken bij...

De vraag of ik de orchideeen uit mijn vorige post toch echt niet nieuw had gekocht, moet ik met nee beantwoorden....het is me echt gelukt om ze voor de tweede keer in bloei te krijgen. Ze hebben het helaas niet allemaal gered, maar 90% wel. Ik vond het wel een leuke vraag, trouwens...


Vandaag kreeg ik een mailtje dat ons huis in de rubriek: binnenkijken bij...van KLIK ~Alles Brocante ~ KLIK  staat. Erg leuk om in deze rubriek te staan...een beetje vereerd ben ik wel....




 
 Er is een hele serie foto's op de site geplaatst, hierboven een paar foto's die niet geplaatst zijn. De bovenste is in de woonkamer gemaakt, je ziet het doorkijkje naar de keuken,  de tweede is een deel van ons badkamermeubel en de derde is in het toilet....

Fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

26 opmerkingen:

  1. Superleuk dat je op de site van alles brocante staat, mooi hoor!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je op de site van Alles Brocante staat, daar mag je je ook best vereerd bij voelen hoor! Gefeliciteerd!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd heel erg leuk dat je op de site staat een hele eer ....fijn weekend ...rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk voor je, toch wel een compliment hè?? Fijn weekend hoor, groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg dat je op de site van alles brocante staat!
    En die orchideen ik vind het knap hoor,mij lukt het niet.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat bijzonder pietrik zeg enorm leuk - gaaf vanalles ☺

    dit zijn al prachtige foto's

    ik vind orchideen prachtig, maar denk als ze bij mij in huis staan ze zelf het bloemen telefoonnr van verwaarlosing gaan bellen


    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had het gezien vandaag !! heel leuk hoor !! gefeliciteerd...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb het gelezen ( prachtig stuk) en gekeken aan wie je je stokje doorgeeft GAAF ben ik ook altijd graag bij haar op het blog!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Pietrik,
    Ik had de reportage al via facebook gezien. Is echt schitterend geworden, zowel de foto's als het verhaal. Wat heb je een mooie keuken...
    Fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik ga snel even kijken... geweldig!
    Een fijn weekend, geniet ervan lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een eer Pietrik! Ik ga even kijken.
    En ik wens je een heel fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk dat jullie op de site staan Pietrik. Ik ga een kijkje nemen!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net even gekeken op de site, leuk hoor om zo wat uitgebreider bij je binnen te mogen gluren. Ziet er erg gezellig uit!
    Je orchideeën zijn echt prachtig. Ik heb het ook al zo vaak geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb er nog een paar staan op de nominatie vuilnis, maar nu ik ze van jou zie, moet ik iets meer geduld hebben en ze af en toe water geven ;-)

    Fijn weekend, groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superrrr, ik ga snel even kijken! Deze foto`s zijn al heel fraai! Ik vind de kleur van je vloer erg mooi!
    En de sfeer van je huis ook.

    fijn weekend,

    lieve groet,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ga snel een kijkje nemen...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om het artikel te lezen en inderdaad, een hele eer! Prachtig hoor!
    groetjes Anneles

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed van je zeg! Het is zo lastig, het is mij ook een keer gelukt. Volgens mij is de key: engelengeduld, beetje verwaarlozen qua water, op een fijn licht plekje (maar niet in volle zon)en als laatste een flink portie geluk :-)

    Overigens van harte gefeliciteerd met het artikel! Echt een enorme eer, zeg! Iets om trots op te zijn...

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net op de site van Alles Brocante gekeken en alles gelezen over je huis. Hartstikke leuk hoor!
    Gezellig weekend, Linda













    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je er voor gevraagd ben.
    Heb gelijkgekeken.
    Heel leuk zeg!.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je daar voor gevraagd bent zeg. Het zijn ook hele mooie foto's. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er ging iets mis geloof ik met mijn berichtje, hierbij nog maar eens een poging.

    Heel terecht dat je bij alles Brocante staat en je mag je best wel vereerd voelen, Het is een geweldige opsteker. Ik ga zo even op die site kijken.

    Ga nu ik vakantie heb naar Stoer yn hout, ben heel erg benieuwd.

    Fijn weekend, groetjes uit Hemrik, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Pietrik, wat leuk om bij je binnen te mogen kijken! Ik volg alles brocante via fb, zo kwam ik bij jou huisje terecht. Wat wonen jullie mooi! Zoveel moois gezien! En ik las dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
    Ik ga me als volgster aanmelden. Heel fijn weekend, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat! Ik ga even op de site van AllesBrocante kijken.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk,..ik wits helemaal niet dat dat op ` alles brocante` stond, terwijl ik er regelmatig even langs ga om te kijken voor nieuwe dingen. Ga ze even rustig doorlopen..Fijne dag en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb je artikel gelezen in de brocante. heel leuk dat je daar staat vermeld, prachtig huis hebben jullie.
    En ik lees dat er een kindje komt, mooi nieuws. Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kei leuk dat je op Alles Brocante staat....ik ga kijken!
    Liefs weer!

    BeantwoordenVerwijderen