vrijdag 25 januari 2013

Winter

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie me hebben gevonden!
 

Wat levert de winter toch prachtige plaatjes op, hé? Deze week maakte ik een aantal foto's van/ in onze achtertuin....









 
Bedankt voor de tips met betrekking tot het niet kunnen uploaden van mijn foto's...ik weet niet of blogger ofzo iets aan de instellingen heeft gedaan, maar ik kan weer foto's via de 'normale' weg aan mijn posten toevoegen...
 
Ik wens jullie een heel fijn weekend!
 

Groetjes, Pietrik

 

16 opmerkingen:

  1. De sneeuw levert inderdaad hele mooie plaatjes op, ik ben deze week ook de tuin nog even ingedoken. Nog even genieten, want over een paar dagen is het weg.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even genieten van je winterse plaatjes.....volgende week gaat het weer dooien.
    Leuke foto's, Pietrik!
    Gezellig weekend!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinneringen aan januari 2013, vanaf morgen wordt het warmer
    en verdwijnt de sneeuw.
    Leuk weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse plaatjes, nog even van genieten morgen! Fijn weekend.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nog even genieten van de sneeuw
    Je ziet heel veel foto,s voorbij komen met al die sneeuw ,en dat levert prachtige plaatjes op .
    Je probleem met foto,s plaatsen heb ik ook gehad en is ook vanzelf weer overgegaan.

    Groetjes. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft toch mooi, die sneeuw. Ik geniet er wel van. Wel uitkijken hier en daar i.v.m. de gladheid. Fijn weekend, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die sneeuw...en zo met die mooie plaatjes in je tuin is het genieten.
    Voor jou ook een mooi weekend.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We mopperen allemaal wel op de sneeuw maar het levert zulke prachtige plaatjes op. Ik Heb echt even van je foto's genoten. Een fijn weekend
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In de tuin blijft de sneeuw zo mooi ongerept. En is het prachtig voor mooie sfeerfoto's.
    In de "algemene ruimten" is het niet mooi meer en vind ik het niet zo erg dat het in het weekend gaat dooien.
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's! Geniet er nog maar even van, want als ik de weersvooruitzichten mag geloven...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet alles er dan weer anders uit, met zo'n laagje sneeuw. Prachtig hoor.
    Fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het weer werkt, wat een mooie plaatjes ;)
    Fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met sneeuw lijkt alles net iets leuker he. Fijn weekend.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En met deze plaatjes geniet ik nog heel even van de winter. Morgen komt het groen weer tevoorschijn ;-)

    Fijn weekend nog.
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De moeite waard om de tuin in te duiken, je hebt hele mooie winterse foto's gemaakt....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij toeval ontdek ik je Blog, wat een mooie foto's en leuke ideeen! En die bloembollen in de bakvormpjes... leuk idee om in de lentesfeer te komen. Ik heb me aangemeld als volger!
    Je ben ook welkom op mijn Blog.
    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen