zondag 20 januari 2013

Tulpen onder de stolp

Zo! Daar ben ik weer even! Vandaag zal ik de blogleeslijst weer eens langslopen om jullie te bezoeken. Ik denk niet dat ik het ga redden om van de laatste weken alles bij te lezen, maar komt vast weer een tijd dat ik jullie allemaal regelmatig ga bezoeken. Voor nu slokt de studie al mijn vrije tijd op. Vandaag bewust een dagje 'vrij' genomen, nog een maandje en dan wordt het ietsje rustiger. Nou ja...de laatste loodjes, hé?



Deze week nog prachtig nieuws!!! Mijn zusje is bevallen van een prachtige, gezonde zoon. Elke dag wordt hij even met een bezoekje vereerd ♥ wat kun je toch verliefd zijn op zo'n klein wonder, prachtig!


Blogger geeft nog steeds problemen met het toevoegen van foto's...erg vervelend dat ik eerst alles moet uploaden voordat ik het bij mijn blogpost kan plaatsen. Misschien is er iemand die een ander trucje weet?

 
De voorjaarsbollen binnen zijn inmiddels uitgebloeid en hebben plaats gemaakt voor roze tulpen. Deze sieren het hele huis. Ik heb ook een paar kleine vaasjes gevuld met tulpen en deze onder de stolp gezet.

Fijne zondag!

Groetjes, Pietrik


 

27 opmerkingen:

  1. Wat staan tulpen toch mooi in huis! Je wordt er echt vrolijk van. En dan heb je ook nog eens een mooie kleur gekozen. Fijne zondag Pietrik. Geniet ervan. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk om elke dag even langs je neefje te gaan...♥♥♥

    de laatste loodjes meis...... succes

    en de tulpen wat een prachtig gezicht ♥

    ik heb google + en ik heb nergens geen last van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pietrik,

    Leuk die tulpen enne van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥ Hartelijk Gefeliciteerd ♥ tante Pietrik!!!

    Dat je neefje maar een grote knul mag worden.
    Eerste keer dat je tante bent geworden?

    Beetje voorjaar in huis halen stemt de mens vrolijk,dus waarom zouden we het niet doen.....

    Van tijd tot tijd zijn er problemen met bloggen,ik lees het vaker op andere blogs,
    maar sinds ik blog vanuit Google Chrome gaat alles prima.
    Foto's moet ik altijd uploaden vanuit mijn Picasa mappen,zou niet weten hoe het anders ook kan.

    Succes met je studie en geniet van je zondagse dag!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ger,

      Ik was al gezegend met vijf lieve neefjes en nichtjes, het blijft toch bijzonder...zo'n kleine er bij!

      Verwijderen
  5. Ja ik had er ook last van.
    Ben naar google + gegaan.
    En als ik een nieuw bericht maak doe ik het nu via google chrome.
    Lukt tot nu toe goed.
    Tot er weer iets is.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je neefje!
    En je tulpjes zijn prachtig.
    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jou neefje en wat een mooie zachte kleur van de tulp dit is dubbel genieten voor jou!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je neefje! Een mooi wonder he?
    Wat een mooie zachte kleur tulpen, zo mooi pastel. Staat leuk in de kleine vaasjes.
    Ik werk met google chrome en ik heb geen enkele problemen.
    En heel veel sterkte met de laatste studieloodjes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd tante Pietrik...heerlijk he??...zo'n kleintje...geniet er maar lekker van....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pietrik, als je nu werkt met Internet Explorer dan moet je of overgaan op Mozilla Firefox of Google Chrome.

    Blogger is van Google en vind het heel fijn als wij bloggers Google Chrome gebruiken. Dus daarom kan het zijn dat niet alles even goed werkt onder internet Explorer.

    Succes met de laatste loodjes van je studie, en ik zie gewoon wel weer langskomen.

    Fijne zondag verder

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je neefje, het is inderdaad elke keer weer een groot wonder! Mooie tulpen!

    Succes met de laatste loodjes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je neefje. Ja het is altijd weer een wondertje en ik kan me voorstellen dat je trots bent. En tulpen ik ben er gek op. Een prachtige kleus is het.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst van harte gefeliciteerd met je neefje Pietrik.
    Wat een prachtig tulpenboeket, maar ook die éne tulp vind ik ook geweldig mooi staan.
    Succes met je studie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je neefje! Ik heb er zelf ook 3 en ik vind ze geweldig. Je tulpen staan zo mooi. "Jammer" dat er geen lichtblauwe tulpen zijn, dan had je het in de sfeer van je neefje kunnen houden ;-)
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met de tantezegger! Die kleintjes zijn nog zo puur en teer... heel lief! Zo te lezen gaat het goed met de studie... nog even doorzetten hoor! Geniet vandaag lekker van de prachtige tulpen (ben er dol op, heb ze hier ook staan) en van het lezen van al die blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je neefje! Succes met de laatste studie-loodjes.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met de geboorte van je neefje en wat zijn de tulpen mooi in de glazen vaas....de kleur is prachtig....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker genieten van de mooie dingen Pietrick zoals je neefje, van harte nog..en dan maar weer aan de studie, je weet waarvoor je het doet, daarna zien we je vast weer vaker!!

    Lieve groet,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je neefje! Bij ons staan er nog wat bollen in bloei, maar als ik zo die mooie tulpen bij jou zie kriebelt het bij mij ook om ze al in huis te halen.
    Wens ik je nog een hele fijne zondagavond! Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, jij ook gefeliciteerd hoor, heerlijk die kleine hummeltjes! Ik zou je graag helpen met de foto's, maar ik weet er zelf ook de ballen van. Fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Leuk hé om zo te decoreren met tulpen. Succes met de studie!!

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Pietrik,
    Allereerst:hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe neefje.Heerlijk, om met zo'n klein knulletje te kunnen knuffelen.

    Je tulpjes in de stolp vaas staan echt lief.Leuk idee.

    Fijne avond,

    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je neefje, wat fijn dat het mannetje gezond is!
    Toen het uploaden bij mij niet meer lukte, ben ik gaan bloggen via Google Chrome. Dat ging een paar weken goed, toen werkte dat ook niet meer goed op mijn computer en ben ik overgegaan naar Mozilla Firefox en dat werkt prima tot nu toe!
    Succes met je studie!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk die tulpen, hier staan ze ook alweer hoor. Een beetje lentegevoel tijdens deze winterdagen.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Pietrik,

    Van Harte Gefelicteerd met de geboorte van jullie neefje! Fijn dat alles goed is gegaan.

    Je hebt groot gelijk om even van je vrije tijd te genieten. Succes straks weer met de studie!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat met je neefje, Pietrik! Heerlijk zo'n kleintje erbij!
    Veel succes met je studie!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen