zondag 27 januari 2013

Hoekjes....

Gisteren sneeuwde het hier nog en nu komt de regen hier met bakken uit de hemel vallen. Ik denk dat het gebeurd is met het winterweer, maar gelukkig hebben we de foto's nog :)

Eigenlijk vind ik het niet zo erg dat de winter weer over is, ik kijk uit naar het voorjaar. Straks weer lekker in de tuin werken en kijken hoe alle bloemen weer hun kopjes boven de grond steken.

Vandaag weer een 'met de benen op tafeldag' , weer eventjes wat blogs bijlezen en ik bedenk me dat dit mijn 99e post is....de volgende zal de 100e zijn.....jeetje....al weer 100 posten verder. Ik wil natuurlijk wel dat dit een post met een 'tintje' wordt, dus ik zal eens na gaan denken over iets speciaals....

Gisteren wat in huis gerommeld en weer eens wat hoekjes gemaakt en foto's geschoten.





Een simpel windlichtje met kaarsje opgefleurd met een kantje...


 
Fijne zondag!
 

Groetjes, Pietrik


 

24 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervol hoekje met de luiken achter je tafeltje en de stoere krans. Echt prachtig.
    Hier is ook alle sneeuw bijna verdwenen en er komt zowaar een zonnetje door.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sfeertje! Mooi, dat luik met die krans.
    Hier(Gorinchem) schijnt nu ook de zon.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om te rommelen hoor Pietrick en hier ook regen...overal, ik ben een wintertype dus die sneeuw nog lang niet zat..maar ja voor ieder wat wils...
    Je sfeer is helemaal goed.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeervolle hoekjes, het paard is ook zo leuk!
    Nu op naar het voorjaar al hoor ik alweer geluiden van een volgende koude periode ? Nah, nee, het is nu wel klaar.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig sfeertje hoor, en kaarsjes doen het altijd goed deze tijd an het jaar. Fijne zondag nog, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk tafeltje! Mooi sfeertje heb je gecreëerd. Fijne zondag nog, groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi hoekje zo met de luiken achter het tafeltje, het ziet er gaaf uit.

    Hier is de sneeuw in een mum van tijd verdwenen, ik vind het wel prettig zo (al zijn mijn dochters ook niet blij met de voorspelde regen voor de komende dagen, dat worden natje ritjes naar en van school).

    Een fijne week, Pietrik! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gezellige hoekjes heb je gemaakt...en feliessss al 99 op naar de 100E

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige hoekjes,het paardje is echt een schatje,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi hoekje...de luiken en de krans super mooi en ook het oude paardje is zo leuk....daar heb ik ook naar gezocht en ik heb een klein exemplaar gevonden....mooie foto's....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi plaatje zo. Die luiken oh die vind ik zo mooi. En dan dat paardje enig hoor. Heel mooi gestyld.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het leukste wat er is toch, lekker rommelen in huis. Ik heb vorige week de keuken geverfd en als je dan eenmaal begint, ga je maar door. Alles is weer lekker fris. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was een goede dag om lekker thuis te blijven vandaag... Wij hadden daar vandaag de kans niet voor.

    Mooie foto's waarop ik mooie spulletjes voorbij zie komen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle hoekjes! Foto's om van te genieten...
    Fijne week en lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke hoekjes. Ik ben ook helemaal weg van je luiken. Dat zou ik zelf ook nog wel willen. Dat zou goed passen bij de rest van de luiken in ons huis. Ik zal er snel eens een post aan wijden.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie hoekjes bij jou in huis ,vooral de foto rechts boven vind ik erg mooi.

    En ik ben ook blij dat al het wit bijna weg is hoor . Vanavond nog even gewandeld
    maar dat was nog verraderlijk, op sommige plekken was het erg glibberig.

    Fijne avond verder, hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Pietrik,

    ik had je paardje al gerepind... =)

    heel mooi allemaal

    liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Meid, wat heb je dat weer stijlvol gedaan! Die tak is prachtig en de houten deur staat er zo mooi achter. Oeh, ik ben benieuwd hoe bericht 100 er uit gaat zien...!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een mooie hoekje in je huis gemaakt Pietrik! Mooi het tafeltje met het paardje en de kan met takken. Het was vandaag prima weer om in huis te rommelen. Ook hier in Rotterdam hadden wij bijna de hele dag regen. Mijn jongste dochter en ik zijn op zolder aan het schilderen geweest. Erg leuk om te doen :-)!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Daar heb je een mooi hoekje van gemaakt! Vooral die oude kan met de takken... prachtig! Heb er hier ook 1 staan.. kun je eindeloos mee variëren.
    Lieve groet,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier is de sneeuw ook weg en ik ben blij toe. Heb vanmiddag een eind gewandeld en je kon weer normaal over de paden lopen.
    Je hebt een prachtig hoekje gemaakt. De kan met tak is een prachtig stilleven. Mooi om te zien!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Pietrik,
    Hier is het bijna sneeuwloos, alleen op plekken,waar hele heuvels lagen ,ligt nog wat vieze smurrie, dus...........hup voorjaar, kom maar snel. Wat een leuke foto's van je huis, je hebt het echt knus.
    Fijne week,
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Pietrik,
    Het was gisteren idd zo'n dagje om lekker in huis te rommelen! Het ziet er weer gezellig en knus uit! Ben benieuwd naar je 100ste post.
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer gezellige hoekjes en mooie spullen op de foto gezet! Op naar je 100e post, toch een bijzonder moment...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen