maandag 28 januari 2013

De 100e ! Groot nieuws en een give away

Hier is tie dan!!! Mijn 100e post! Aan het begin van het jaar heb ik al een jaaroverzicht gemaakt, dus daar ga ik jullie nu niet mee vervelen ;)

Ik wil jullie wel enorm bedanken voor alle medeleven, reacties, berichtjes, soms kaartjes of iets handgemaakt....superblij ben ik er mee!

Ook ben ik er achter gekomen dat de 'bloggemeenschap' een hechte gemeenschap is en dat er goed op elkaar gepast wordt in goede en in slechte tijden. Momenteel wil ik even stilstaan bij Karin en Henny...ik wens jullie kracht en sterkte.

Het grote nieuws dat ik bekend wil maken is dat wij in augustus ons kleine wondertje hopen te verwelkomen!! Ja, ja...wij zijn in blijde verwachting! Vanochtend hebben we weer een echo gehad en het lijkt prima met de kleine. We zijn natuurlijk supertrots!!!

Ik heb op Pinterest al wat ideetjes opgedaan voor de kinderkamer:




De originele bronnen staan op mijn boards:
http://pinterest.com/blomkjewenje/stars/
http://pinterest.com/blomkjewenje/nursery/ 
http://pinterest.com/blomkjewenje/kids-room/

Ik hou me altijd aanbevolen voor meer leuke inspiratiesites...

Omdat het de 100e is ga ik iets weggeven, het pakketje bestaat uit: 5 nostalgische kaarten, een zeephanger van Beaux Cadeaux, een geurzakje en een hartje met interieurparfum.

Hoe doe je mee?
 
1. laat een reactie achter onder dit bericht dat je mee wilt doen (heb je geen google account, stuur me dan maar een mailtje op blomkjeenwenje@gmail.com)
2. ik zou het leuk vinden als je een linkje wilt plaatsen op je eigen blog
 
Op 1 maart maak ik bekend wie het pakketje heeft gewonnen.
 
Ik wens jullie een fijne week!
 

Groetjes, Pietrik

 
 

67 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie kleintje op komst. En antuurlijk ook met je 100ste bericht. Wat een suoergaaf pakketje heb je samengesteld daar wil ik wel kans op maken. Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de babyy!!ik doe graag mee voor je giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een boel goed nieuws. Allereerst van harte met het grootste nieuws. Prachtige plaatjes heb je alvast uitgezocht. Dat wordt straks een plaatje van een babykamer. Geniet er maar lekker van. Dan ook gefeliciteerd met je honderste berichtje. Ik ben er zelf ook bijna. Heel bijzonder dat zo veel mensen het leuk vinden om je blog te lezen. En natuurlijk geef ik me graag op voor je leuke weggevertje.
    Op naar de 200

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een wonderlijk fijn nieuws !
    Fijne zwangerschap gewenst!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd zeg!
    Geniet ervan!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastisch mooi nieuws om hier te lezen dat jullie een kindje verwachten, Hartelijk Gefeliciteerd!!!
    Ik wens je een fijne zwangerschap in goede gezondheid.

    Kan me voorstellen dat je veel plezier gaat beleven net het uitzoeken en inrichten van babykamer,er is ook zoveel moois te vinden voor die kleintjes dat de aanstaande mama's en papa's niet over een nachtje ijs gaan om hun beslissing te nemen,je kan nog zo vaak kijken op allerlei website's in winkels en bladen......toch leggen de meeste toch hun eigen smaak en voorkeur in de babykamer en babyuitzet,wanneer je zo creatief bent als jij is het niet nodig de ander na te apen;-)

    Fijne dag en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaan jullie een fijne en mooie periode tegemoet.
    Van harte gefeliciteerde met dit heuglijke nieuws. Een nieuw wereldburgertje verwelkom is het mooiste wat je kunt ervaren, toch.

    Leuk ook jouw give away. Ik doe graag mee hoor en zal een
    linkje op m'n blog plaatsen.

    Geniet van jullie zwangerschap de komende periode.
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht het al!!! Van harte gefeliciteerd met dit veel voorkomende wonder; jullie kindje wat groeit in jouw buik! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed blijft gaan.
    Het is jou wel toevertrouwd om er een prachtige, stijlvolle kinderkamer van te maken, Pietrik!
    Ik doe graag mee met de give away; je geeft heerlijke dingen weg. Ik ga je linken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Een wonder dat kindje in je groeien mag. Geniet ervan. En gefeliciteerd natuurlijk met je 100e berichtje, ja als je eenmaal begint met bloggen.......
    Ik doe graag mee met je give away.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, geweldig...wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd en ik wens je uiteraard een hele fijne zwangerschap toe. Ik denk daarbij automatisch terug aan de keren dat ik zwanger was, wat was het bijzonder om het kindje te voelen. En nu zijn mijn dochters 18 en 15!

    Ik heb onlangs nog een give away gewonnen dus deze laat ik even aan mijn neus voorbij gaan. Maar uiteraard wel mijn felicitaties voor je 100e post!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je!!!!! Gefeliciteerd hoor. Aan je plaatjes te zien, gaat het een hele leuke babykamer worden. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. En dan je 100e blogpost...ook daarmee gefeliciteerd. Ik doe graag mee met je give-away en plaats een linkje op m'n blog.
    Lief, dat je ook even stilstaat bij Karin en Henny.
    Fijne week verder!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd,met je zwangerschap.Wat leuk.Nu lekker genieten en enige spulletjes uitzoeken,voor de kleine mop.Ik doe graag mee, met je leuke give away.
    Nogmaals :gefeliciteerd,

    Lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker in de zomermaanden met je bolle buik pronken en na de bevalling nog heerlijke maanden om met de kleine buiten te wandelen. En als ik de foto's zo zie krijgt het babytje een super mooie babykamer. Wat een mooie kamertjes zijn er tegenwoordig om uit te kiezen.
    Ook gefeliciteerd met je 100ste post. Ik geniet iedere keer van jou mooie foto's en verhalen.
    Ga zo een linkje op mijn blog plaatsen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd, wat leuk een kleintje op komst. Geniet van je zwangerschap zo bijzonder dat dat kindje in je mag groeien. Leuke give away en ja 100 posten leuk hoor dat er nog vele mogen volgen.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OHHH WAT EEN ONTZETTEND GAAF EN LEUK NIEUWS ZEG!!!!

    MIJN ZOONTJE WORDT 19 AUGUSTUS AL WEER VIER DUS WIJ GAAN DAN WEER EEN NIEUWE FASE IN !!! WIE WEET KOMT JOU WONDER DAN WEL????
    GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP

    EN NATUURLIJK DOE IK ERG GRAAG MEE EN PLAATS IK MET PLEZIER EEN LINKJE
    OP NAAR DE 200

    LIEVE GR CINDY

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supernieuws! Van harte gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt. Wel leuk hè om alvast te brainstormen over de babykamer. Daar kom je vast wel uit, ideeën genoeg op internet en in de winkels. Maar ja, er is zo veeeel leuk!
    Ik doe graag mee met je give away. Alweer je 100e post, op naar de volgende 100!
    Lieve groet, Linda en o ja, natuurlijk maak ik een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg !!!...en wat lieff dat je aan Karin en Hennie denkt....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk voor jullie en wat fijn om ook weer even wat goed nieuws te horen! Niet misselijk en moe?? In ieder geval van harte met dit wonder. Groeten, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een leuk nieuws zeg van harte gefeliessssssssssssssss en ik hoop dat jullie een fijne zwangersschapstijd tegemoet gaan.

    feliesss met je 100e blog

    ik doe heeeeeel graag me aan je toffe give away..linkie geplaatst op FB en blog.

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig nieuws. Ik was al een beetje nieuwsgierig wat je ons te vertellen had maar dit is helemaal SUPER. Van harte gefeliciteerd en dan ook nig eens je 100ste blog. Hoe heb je het zo uitgekiend he? Ik doe graag mee met je give away. En als het me lukt plaats ik graag een linkje.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi nieuws. Ik wens je een hele fijne zwangerschap, zonder kwaaltjes! ;)
    Heerlijk om een babykamer uit te kiezen.

    groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi
    Ben net volgster geworden.
    Ik ben hier via mijn twinsis Jenneke.
    Allereerst van harte gefeliess met dit prachtige nieuws, hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben.
    Gefeliess met je 100ste blog
    Heb zelf geen blog, wel fb, en daar ga ik je op linken.
    Ik doe als het mag, ook graag mee met je fantastische give away.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello,

    Super nieuws!!
    Geniet ervan!!
    Hou ons op de hoogte!!
    Fijne avond lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Pietrik,

    Wat een geweldig nieuws voor jullie! Geniet ervan de komende tijd.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Pietrik,

    Allereerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap.

    Ik liet zojuist een berichtje achter op de blog "Landelijk wit". Toen mijn oog viel op jouw blognaam Blomke en Wenje. Leuk! Ik kom zelf nl. ook uit Friesland en heb ook gekozen voor een Friese blognaam Ús hûs ús thús. Je hebt er een nieuwe volger bij. Oant sjen.

    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh Pietrik wat een geweldig nieuws!! van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een hele goede zwangerschap!
    en het babykamertje gaat een plaatje worden!
    wat een leuke give away, ik doe heel graag mee:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig nieuws Pietrik. Van harte gefeliciteerd. En ik wens je ook een hele goede zwangerschap. Geniet ervan!
    Ik doe graag mee aan je give away. Ik ga een linkje plaatsen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dubbel gefeliciteerd!! geweldig zwanger!! Voor de eerste x of hebben jullie al een kleintje?! Nu ja, ieder geval lekker genieten!!!
    Enne leuke give-away, ik doe graag mee.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

    Ik wil graag meedoen met je give away.
    Maak een link op mijn blog.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super , Pietrik, van harte gefeliciteerd !
    Geniet van je zwangerschap en alle voorbereidingen, zo leuk het uitzoeken en inrichten van het kamertje!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op Fb had ik je al even gefeliciteerd en ook hier weer heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet er lekker van. Leuk al die ideetjes opdoen op deze manier, dat was in mijn tijd nog niet haha.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je 100ste blog. En met al je volgers! Maar vooral natuurlijk met je allernieuwste volger. Da's mooi nieuws. Veel plezier alvast met het bedenken van van alles voor de kinderkamer. Als je inspiratie op wilt doen: Brocaatje maakt de allerleukste dingen voor haar kleinkind-op-komst. Ik doe graag mee met je give away en zal zo een linkje plaatsen op mijn blog.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig nieuws zeg, van harte gefeliciteerd hoor, wat zul je blij zijn en boordevol ideetjes, dat komt toch helemaal goed hoor.
    Naast alle mooie dingen zijn er ook verdrietige mensen, zo is het in het leven ,maar wel mooi dat je er aan denkt.
    Deze keer doe ik niet mee, heb afgelopen jaar 4x iets gewonnen, zo veel dat ik nu anderen even een kansje geef.
    Ik zal hem wel op mijn blog zetten.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd, wat een leuk nieuws!
    Geniet van je zwangerschap, maar er een mooie tijd van!
    Je hebt in ieder geval veel inspiratie voor het kamertje! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi nieuws, van harte gefeliciteerd !
    Wat zal die kleine een mooie babykamer krijgen met zo'n creatieve moeder!
    Geniet maar van je zwangerschap, zo vaak maak je zoiets niet mee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh Pietrik, wat geweldig nieuws! Van Harte Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt en er van kunt genieten!
    Je hebt een mooie give-away, maar ik heb afgelopen jaar 5 x gewonnen en daarom gun ik een ander de kans, ik pas even.
    Je bent al heel wat ideetjes aan het opdoen. Ik ben benieuwd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo dat is mooi nieuws!Jij gaat een heel andere nieuwe fase in...wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd, wens je een goede zwangerschap toe! En nu leuke ideetjes opdoen..heerlijk toch! geniet ervan hoor! Ik zal nog even een linkje plaatsen, win nooit iets maar het is leuk om mee te doen en zo mede weer een beetje bekendheid aan jouw blog te geven!Nou lekker genieten hoor! lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Lieve Pietrik, wat een geweldig mooi nieuws. Een lief klein wondertje... wouw wat een mooie en leuke tijd gaan jullie tegemoed. Heerlijk het kamertje klaarmaken. Had je op pinterest al zien pinnen maar helemaal niet bij stil gestaan. Je vind grijs dus een mooie kleur voor een babykamer. Dat takje met die witte babykleertjes is toch wel om op te vreten he =)Ik heb op pinterest ook een heleboel slaapkamers gepint jongens en meisjes en onszelf ook... maar niet echt voor baby's. Toch kun je leuke ideetjes vandaan halen. Misschien vind je er wat tussen.

    http://pinterest.com/misseslavin/boysroom-things/

    http://pinterest.com/misseslavin/girlsroom-things/

    heel veel liefsss <3 Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd zeg met het goede nieuws, en met je 100e blogbericht natuurlijk. Ik doe graag mee aan je leuke giveaway. Groet en fijne week, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd !
    Ik zet een linkje op mijn blog voor het pakketje, je 100ste blogbericht, dat kan tellen.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi, wat een leuke blog en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou graag mee doen, maar kom net binnen vallen,..`k zal je wel gaan volgen, ziet er zo gezellig uit! Als je tijd heb kom dan eens langs op mijn blog. Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohhh....wat een leuk nieuws Pietrik...van harte met jullie zwangerschap.
    Een heerlijke tijd en leuk om allemaal spulletjes voor de babykamer uit te zoeken.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Pietrik,
    Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik hoop dat je je goed voelt. Wat een leuke ideetjes kun je zo opdoen voor het kamertje. Heerlijk al zo die voorpret. Maar straks als de kleine er is wordt het pas echt genieten. Je kan je haast niet voorstellen dat al die leuke kleine prulletjes die je nu gaat maken of aanschaffen straks echt gebruikt gaat worden. Het zal wel druk worden maar het is de moeite waard. Ik heb het twee keer mogen meemaken en geen moment spijt. Ik heb twee heerlijke jongens van nu al weer 22 en bijna 9 jaar. DE tijd vliegt en kan me nog goed herinneren hoe het was toen ze klein waren
    Ook ik waag een gokje want je hebt wel een erg mooie prijs!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi pietrik,
    Ben ik nog even. Kijk eens naar het blog van Brocaatje at home. Ze gaat een mooie Baby-lijn maken. Iets voor jou??
    Groetjes nogmaals van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met je 100ste post en dit blije nieuws!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Aaaaahh wat onwijs leuk dat je een kleintje verwacht! Gefeliciteerd.

    Ik doe ook graag mee met je give away, 100 berichten! Ik ga ook die richting op. zal een berichtje op mijn blog zetten.

    groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ten eerste wil ik je feliciteren met je zwangerschap..leuk hoor.
    Ten tweede super hoor, 100 berichten en ten derde ga ik je volgen LEUK blog heb je.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Pietrik,
    Wat leeeeuk!!! Gefeliciteerd! Is het jullie eerste kindje? En hoe voel je je?
    Ik heb ook al het 1 en ander gepint, misschien vind je het leuk om even te kijken: http://pinterest.com/beaublanc/baby-stuff/
    Lekker genieten van je zwangerschap, het is echt iets speciaals!
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een ontzettend leuk nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En dan ook nog je 100e post, super!
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Geniet er maar van. Ik doe graag mee aan je give away.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat is nog eens een mooi 2013! Van harte gefeliciteerd!! En wat leuk.. kun je alvast lekker nadenken over het kinderkamertje.. wordt vast prachtig aan je foto's te zien!

    Lieve groet en een fijn weekend,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh ja, ik zou het bijna vergeten; ik doe GRAAG mee me je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldig nieuws; gefeliciteerd! En dan je 100e post, ook dat is natuurlijk een felicitatie waard. Je give away ziet er erg leuk uit, dus ik doe graag mee...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hiep Hiep Hoera....in blijde verwachting...dat is goed nieuws en ik wens jullie dan ook een hele fijne zwangerschap en heel veel geluk.
    Je foto's waar je inspiratie uit haalt, zijn geweldig leuk....zo leuk die tak voor de kleertjes en al dat stoere hout met die leuke sterren....veel leuker als toen mijn jongens klein waren....
    Ook ik doe graag mee aan je leuke give-away....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw, wat een GEWELDIG nieuws ! Een klein babytje, wat leuk. Mooie inspiratie hoor. Daar kun je vast wel iets mee.

    Wat een leuke give away heb je ook, daar doe ik zeker aan mee ! Ik plaats even een linkje op mijn blog.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hee meid, had ik even je post gemist over dit ontzettend goede nieuws.
    Wat gewelid zeg, zo bijzonder.
    Geniet van deze heerlijke tijd en ik hoop van ganze harte dat alles goed gaat en dat jullie kleine spruit lekekr veilig in je buik mag groeien.
    Heerlijk toch om al lekker te roze wolken over een kinder kamertje en andere dingen.
    Geweldig gewoon voor jullie!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Lieve Pietrik

    Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Wat fijn dat alles goed is. Je gaat een heerlijke tijd tegemoet geniet met volle teugen.
    Lieve groet van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wat leuk!!! Gefeliciteerd.wil ook wel eens mee doen gezellig gr maria

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Van harte gefeliciteerd Pietrik! Wat ontzettend leuk dat jullie een kindje verwachten. Fijn dat alles goed gaat! Ik wens jullie een hele mooie tijd en veel plezier met alle voorbereidingen maar dat zal vast wel lukken!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ow wow..fantastisch nieuws; lokwinske!!Je hebt hier al zoveel reactie's staan ..de mijne past er als nieuwbakkenvolger vast nog wel bij..ik maak nog graag een kansje;) Ik blijf je volgen..wat een leuke en vooral inspirerende blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd, wij hopen van de zomer ook een kleintje te krijgen,
    Doe graag mee met je give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik heb dit berichtje even gemist zie ik. Natuurlijk doe ik ook graag mee met zo'n leuke Give away!!
    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  64. SUPER LEUKE ACTIE
    IK DOE OOK GRAAG MEE .

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oeee, kan ik nog mee doen?? Ik hoop het! Super leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen