dinsdag 22 januari 2013

bloembollen, kaarsjes en brocante bakvormpjes

Een tijdje terug kocht ik bij Miranda van 't schuurtje oude brocante bakvormpjes. Deze kregen een plekje in de grote glazen pot op de eettafel. Ik haalde er nu een stel uit en zette er  bloembolletjes en  waxinelichtjes in. Het staat zo gezellig!






 
Ik wil jullie bedanken voor de felicitaties voor de geboorte van mijn neefje, hij doet het ontzettend goed ~spreekt een trotse tante ~
 
Zie net dat ik de belangrijkste foto van mijn vorige post (de titel) vergeten ben, ha ha! Hier istie:
 

Fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

 

19 opmerkingen:

  1. Staat zeker gezellig de brocante bakvormpjes met bloembollen en lichtjes.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van voorjaarsbolletjes krijg ik ook geen genoeg! Wat staat dit sfeervol!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit. Ik ga je volgen hoor.

    Groetjes Sot & tof (www.sot-tof.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staan gezellig !!

    Erg grappig met die bolletjes erin.
    FIJNE DAG.

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, de bakvormpjes met de bolletjes erin,ziet er gezellig uit met die theelichtjes.
    Fijn dat het goed gaat met je neefje, heerlijk hè om tante te mogen zijn :)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft een heerlijk voorjaars sfeertje in huis!!
    Zocht vanmiddag in mijn kast 'n aantal ouderwetse glazen bollenvazen in verschillende grote en model,spoelden de aanhangende aarde voorzichtig van bollen en haarwortels en nu staan er in de vensterbank van erker 5 witte hyacinten in knop mooi te wezen.
    Hoop er in de komende weken in elk geval meer plezier van te hebben dan dat ik had van de vorige met Kerst,door verdrietige omstandigheden amper thuis geweest.

    Fijne avond en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellig zo hoor! Doet het altijd goed, leuk die bakvormpjes op deze manier gevuld! Fijne avond! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo de bolletjes en de lichtjes afgewisseld! Bakvormpjes zijn overal goed voor!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om bolletjes in bakvormpjes te doen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat de leuk idee die bakvormpjes met bolletjes. Echt een beetje voorjaar in huis het?
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke traktatie hier....;)
    Mooi hoor om en om een kaarsje en dan een voorjaarsbloeier.....
    Beide zijn om van te genieten....zo sfeervol.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo simpel en toch zo sfeervol!

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een gezellige blog!
    Ben je net gaan volgen. Ik wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen, er staat nog niet zoveel op ben net begonnen, maar dat komt nog.
    Alvast een fijn weekend en graag tot hoors!

    Groetjes Wanda Vervoorn
    www.decoratiesvannu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Pietrik, dan heb je ze voor mijn neus weggepikt! Ik wist dat Miranda ze had, en toen ik ze wilde bestellen waren ze weg. Maar ik heb wel leuke suikerstrooiers van haar!
    Ik gun ze je helemaal hoor!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat is leuk, ik ben gek op de voorjaarsbloeiers ... leuk dat je zo lang plezier hebt van de bakvormpjes ;)
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee, zeg! Die komt in mijn ideeenmap...
    Fijne week verder!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei leuk de bolletjes in de vormpjes, Pieterik! Een kei gezellig geheel meet de kaarsjes erbij!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee; ziet er erg gezellig uit!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig zo de bakvormpjes bij elkaar!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen