woensdag 12 december 2012

Nog meer kerst

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn 'nieuwe' volgers, ik zag deze week dat ik meer dan 200 volgers heb en dat vind ik natuurlijk heel erg leuk! Dank jullie wel! Voel je vrij om te reageren of gewoon lekker mee te lezen...

Het huis is (bijna) helemaal in kerstsfeer gebracht...deze schattige hangers kocht ik afgelopen weekend bij de Aldi. Ze zijn van hout met een ruitjesstof er op. Een leuk strikje en een paar kralen en belletjes maken het helemaal af!



 
De tak boven de sidetable is inmiddels ook in kerstsfeer gebracht.....
 
 
Helaas zie je de mooie glazen engeltjes niet zo goed op de foto, maar ze hangen er echt ;)
 
Mijn Medinilla was uitgebloeid. Op de bloempot heb ik een kerststuk gemaakt.
 

 
De houten hangertjes die ik bij het Kruidvat kocht, spoot ik wit en ik heb een klein stukje kant van de Action er om gedaan.



 
Fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

 
 
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kerstsfeer heb je in huis,zo leuk de takken met versiersels,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat het je het gezellig gemaakt Pietrik.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, en wat ben je creatief! zo zie je maar weer van heel weinig kan je iets heel bijzonders maken.
    Het ziet er heel gezellig uit!

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hangertjes heb je gekocht bij de aldi.
    En het iet er gezellig uit.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die volgers, maar je blog is ook de moeite waard, dus er komen er vast nog meer bij.
    Leuke decoraties, en idd een likje verf en je hebt je eigen sfeer...heel gezellig en helemaal kerst.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg mooi uit zeg. Ook heel sfeervol zo met al dat wit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die kerstposten in blogland... Mooi sfeertje heb jij neergezet!

    Groetjes en een fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke decoraties allemaal, heel sfeervol.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er sfeervol uit! Ik zie ook je paspop op de achtergrond staan, mooi hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellige kerstsfeer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk he die kerst sfeer overal aanbrengen in huis!!

    bij ons wordt het ook al een heerlijk sfeertje

    gezellige tijd!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zie je maar weer dat iets leuks helemaal niet duur hoeft te zijn, als je het maar ziet! Gezellig bij je hoor. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakt het heel gezellig, Pietrik.
    Ik vind dat kerststuk op de vaas ook heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je van soms eenvoudige spullen iets heel aparts weet te maken. Ziet er heel gezellig uit allemaal.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent weer lekker bezig geweest, mooie kerstversieringen hoor!
    Ik zag pas al dat je je paspop hebt verplaatst, komt veel beter uit zo!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat heb je het gezellig gemaakt meid!
    Het sraalt echt kerst daar bij jullie thuis.
    Geniet er maar lekker van en ik wens je een fijn weekend.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gezellig kerstsfeertje, heerlijk hé zo lekker creatief bezig zijn.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pietriik !

    Heerlijk sfeertje in jullie huis ! Leuk ook dat vleugje rood .
    De kerstboom is ook erg leuk in de zinken emmer , dat heb ik dit jaar ook gedaan.
    Twee maanden geleden al een grote zinken emmer gekocht , speciaal om de kerstboom
    In te zetten .

    Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe ,

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen