woensdag 19 december 2012

Kerstknuffel


Hallo Pietrik,
 
Veel plezier met je cadeautje. Ik hoop dat het je smaak is....
Fijne kerstdagen en een gelukkig 2013!
 
Lieve groeten, Marjan

 
Voor het weekend mocht ik al een pakketje ontvangen en stout geweest, nou ja...stout....ik was simpelweg vergeten dat we deze week de knuffels pas open mochten maken. In al mijn enthousiasme maakte ik de knuffel dus direct open....En nu ben ik al drie dagen ziek, hang op de bank en had even niet de energie om te posten (sorry Marjan, want ik ben er echt heel erg blij mee).

Er zat nog meer in de envelop....
 
Een geurzakje met een heerlijke 'warme' geur én.....
 
 
Een prachtige ijzeren krans, deze krijgt na de kerst een mooi plaatsje aan mijn shutter op de sidetable, waar nu de kerstkrans nog hangt. Marjan schrijft in haar kaart dat ze hoopt dat het mijn smaak is, ik kan je vertellen Marjan: NOU EN OF!! Ik ben er heel erg blij mee! Hartstikke bedankt. Ik wil Lynda bedanken voor het organiseren van dit enorm leuke initiatief. Ik heb inmiddels vernomen dat mijn knuffel ook is aangekomen....

Fijne dag!
 

Groetjes, Pietrik

 

23 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je ziek bent Pietrik! Gelukkig heb je een mooie kerstknuffel om naar te kijken, dat helpt je misschien net iets beter door de dagen heen. Beterschap!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve knuffel heb je gekregen!

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi cadeautje dat je ontvangen hebt.
    Veel beterschap,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en beterschap hoor he zoekt wel een beroerde tijd uit hoor om ziek te worden. Snel beter en genieten van de kerstdagen!!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om een kerstknuffel te krijgen als je ziek bent. Van al dit moois fleur je meteen een beetje op. Wel een rot tijd om ziek te zijn zo vlak voor de feestdagen. Hoop dat je gauw weer op de been bent.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst beterschap pietrik

    en wat een enorme leuke post zeg......geniet daar maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap, Pietrik en je bent verwend, leuk.

    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een tevreden "knuffelaar"! Weet zeker dat het een opstekertje is nu je ziek bent, van harte beterschap!

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, de kerstknuffel. Overal zie je hem voorbij komen.
    Geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij verwend met zo leuke kerstknuffel. groetjes. joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er blij mee bent, Pietrik. Enne...... beterschap!
    groetjes
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk verwend zie ik!
    Ennuh...betterskip tawinske famke.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, ook al zo lief verwend....mooi hoor en helemala je
    smaak...dat komt dus wel goed.
    Beterschap, doe rustig aan, ik hoor overal om me heen
    vanzieken..dus pas op.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstknuffels hoor, daar moet je toch snel van opknappen ;-)?
    Beterschap verder! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat je snel opknapt, maar zo'n mooie pakketje zal het leed toch wel een beetje verzacht hebben;-)

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk dat je zo verwend bent....een echte opkikker.
    Wens je veel beterschap toe......ziek zijn is niet leuk.

    Beterschap en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke knuffel en net op het juiste moment... beterschap!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er super uit hoop dat je snel weer opknapt heel veel beterschap ...fijne dagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap en dat je weer snel mag opknappen....wat een prachtige cadeautjes heb je gekregen, dat ijzeren hart...echt geweldig....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstknuffel!! Een prachtig ijzeren hart, heel erg mooi! Beterschap en denk aan jezelf!

    Fijne dagen!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen