vrijdag 28 december 2012

Het jaar 2012

Gisteren alle kerstspullen uit huis gehaald....ik was er in 1x klaar mee. Alles staat inmiddels weer op zolder. Wachtend tot het volgend jaar weer te voorschijn wordt gehaald. Het lijkt weer veel ruimer en minder rommelig in huis, alhoewel ik het altijd wel heel erg gezellig vind. Ik heb de dingen die ik heb beleefd dit afgelopen jaar op een rijtje gezet. Ik zal vast iets vergeten, maar het zij zo. Dankbaar voor alle grote en kleine dingen die ik dit jaar mocht beleven......2012, het jaar waar in:
 
 
  • Wij noodgedwongen onze hele benedenverdieping moesten strippen en verbouwen in verband met zwam.
Voordeel was wel dat we alles naar 'eigen smaak' weer aan konden kleden.....
  • Ik gestart ben met mijn blog, met inmiddels 210 volgers #trots
  • Ik getrouwd ben
 
 
 
  • Wij met een reportage van maar liefst 4 pagina's in de Wonen en Co stonden (bijlage bij de Leeuwarder Courant)
 
 
  • Mijn onderkaak naar voren is gezet door middel van een operatie
  • Ik fotograferen steeds leuker begon te vinden
 
 
  • Ons tuinhuisje plaats maakte voor een groot terras
 
 
  • Mijn lektuurbakken en dienbladen een succes werden
 
 

 
 
  • Ik verslaafd werd aan woonboeken
  • Ik ben begonnen met afstuderen
  • Ik een Facebookpagina , met inmiddels 290 volgers, voor Blomkje en Wenje heb opgezet
  • Ik enorm veel inspiratie haalde en pinde van Pinterest
  • Ik bij 't Moskje mijn eerste paspop kocht
  • Ik mijn eerste jaaroverzicht maakte.....
Dank jullie wel voor jullie mooie posten, prachtige foto's, inspiratie en lieve reacties op mijn blog. Ik geniet er van!

Ik wens jullie een liefdevol, gezond en gelukkig nieuwjaar!

 

Groetjes, Pietrik

 
 

     
 
 
 
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat 2013 net zoveel moois voor je in petto heeft! Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, Pietrik, er is veel gebeurd in 2012 voor jou en vooral positief als ik het zo lees. Ga zo door, zou ik zeggen!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww pietrik ondanks tich ook wel enkele mindere dingen een hele hoop vet gave dingen

    (prachtig bruidspaar!!!!!!!!)
    vind het leuk je blogdinneke te mogen zijn

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook al kerstdingen opgeruimd. Op een geven moment is het weer genoeg en verlang ik weer naar mijn normale huisje!
    Wat een hoop mooie dingen heb je beleefd, Pietrik. Ik denk dat je huwelijk wel het hoogtepunt was.
    Nu wens ik je een heel mooi Nieuw Jaar, waarin je ook de ruimte vindt om af te studeren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat we weer snel van je horen. Ik lees graag je blog en je foto's daar haal ik veel inspiratie vandaan.

    Groetjes en prettig weekend,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mocht jouw give away winnen dit jaar en ben daar nog steeds erg blij mee. Ik wens jou ook folle lok en seine foar 2013.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om nog even terug te lezen, een goed jaar, zo te lezen.
    Folle lok en seine foar 2013!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor dat je zo aan het einde van het jaar stilstaat bij de dingen die dit jaar zijn gebeurd. Is uiteraard ook het ideale moment voor!

    Ik wens je een gelukkig en gezond 2013 toe!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om zo het jaar in beeld te zien.
    Graag tot volgend jaar.
    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een jaar...wat leuk...heerlijk terugkijken op
    supermooie momenten.

    fijne jaarwisseling,
    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een opsomming. Een roerig jaar voor je, maar wel heel waardevol. Ik hoop dat 2013 je ook veel mooie dingen geeft. Nu beleef ik het vanaf 1 januari mee via je blog :-)

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er uit als een geslaagd jaar, waar je veel mooie momenten hebt beleefd. Ik wens je in 2013 ook een prachtig jaar toe, vol liefde en gezondheid!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig overzicht heb je gemaakt van jouw persoonlijke 2012. Veel gezondheid en geluk in 2013!!

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een bewogen jaar Pietrik, met ups en downs, precies zoals het moet zijn. Met toch wel het huwelijk als hoogtepunt, vermoed ik. Ik hoop alleen wel dat 2013 wat rustiger voor jullie zal worden! Veel gezondheid, geluk en fijne (woon)inspiratie voor het nieuwe jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je er een mooi overzicht van gemaakt! Een bewogen jaar waar je met een goed gevoel op terug zal kijken denk ik. Ik wens je een liefdevol, gezond en goed 2013 toe!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Pietrik,
    Leuk overzicht heb je gemaakt. Zo lezend, heb je een veel bewogen jaar achter de rug.
    En een spannend jaar voor de boeg, met het afstuderen.
    Woonbladen en pinterest..........praat me er niet van. Het houdt me akelig veel van de huishoudelijke klussen,. haha.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe,

    Liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Pietrik,

    Wat een mooie terugblik op hoogte punten in het jaar, al zal je kaak wel de nodige zorg hebben gekost.
    Een hele fijne jaarwisseling en een knallend 2013, met veel geluk en gezondheid,

    groeten vanuit Hemrik, Pauline,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi overzicht heb je gemaakt van het afgelopen jaar! Ik wens je voor 2013 veel geluk, liefde en creativiteit toe.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel wat gebeurd afgelopen jaar, leuke dingen maar ook minder leuke.
    Ik wens je veel vreugde en geluk in 2013.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik maak even een ommetje in blogland om jou een hele fijne oliebollenavond toe te wensen en verder al het goeds wat je maar kunt bedenken voor 2013.
    Bedankt voor al je lieve berichtjes die mij warm maakten tijdens 2012.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Pietrik,

    een heel goede jaarwisseling en tot volgend jaar he!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, mooie post zeg.

    Ik wens je een gelukkig nieuwjaar !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen