zaterdag 1 december 2012

kerst open dag en brocante

Gisteravond samen met mijn man naar de kerst opendagen van 't Moskje geweest.
Wat een heerlijk sfeertje....Jullie zien zo nu en dan al wat kerstcreaties voorbijkomen op mijn blog,  dus dat ik me niet in kan houden is al geen geheim meer....Hier onder een kleine impressie van al het moois....








 
Op de website van 't Moskje zag ik HEM al staan

 
en een paar keer zag ik HEM ook in het echt

 
....het was liefde op het eerste gezicht.....

 
gisteren stond ie d'r nog....

 
overleg met wederhelft....

 
nu staat HIJ te pronken in onze woonkamer en wat ben ik verliefd!!!



Ik nam nog een mooie grote broodplank mee, wat oude klossen.....
 


mooie engelenvleugels....
 


En twee oude witte blikken vogeltjes voor in de kerstboom/ tak
 


 
Nog eventjes geduld....het is bijna 6 december....ik denk dat ik dan helemaal los ga ;)
 
Fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

 
P.S. Je hebt nog tot aanstaande woensdag de tijd om mee te doen met mijn give-away, lijkt het je leuk om de Ariadne brocante winterspecial te winnen? Aarzel dan niet en geef je op!


15 opmerkingen:

  1. Pfffttt...ik schrok al, maar deze verliefdheid is oké, daar kunnen wij en je man wel mee leven. Een hele fraaie, ik vind paspoppen ook erg mooi maar manlief deelt die verliefdheid helaas niet ;)! Mooie aankopen heb je gedaan hoor!

    Nog een fijn weekend verder! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ha..ja...mijn man kan ook met deze andere man leven...Jij ook een fijn weekend, Ingrid!

      Verwijderen
  2. OOh, wat een mooie spulletjes en ook zo lekker dichtbij....
    Ik heb weer wat gemist, en die paspop is prachtig!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig, Pietrik, zo'n dag! En die paspop, ik
    kan het me helemaal voorstellen!
    Ik had vandaag een hele leuke dag bij Jacqueline van Label 24.
    Heel veel plezier met je leuke spullen!
    En nu weer aan de studie??

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen weer aan de studie, vandaag (bijna) niets gedaan....Heb idd gelezen dat Jacqueline ook open dag had, lijkt me ook leuk om eens andere bloggers te bezoeken op open dagen....wellicht...volgend jaar...als ik klaar ben met studeren...

      Verwijderen
  4. Jij bent leuk geslaagd....en nog verliefd op de koop toe.

    Ben een kijkje gaan nemen op de website,en ze omschrijven het juist.....een mix van oud en nieuw.

    Ik sta er werkelijk van te kijken wat er tegenwoordig toch allemaal weer gemaakt wordt zoals het vroeger ook uitzag.
    Maar wel heel leuk,zo is er voor alle liefhebbers van de warme landelijke stijl die charmant oud oogt de mogelijkheid om te kopen,want echt oud daar is steeds moeilijker aan te komen....en over het prijskaartje wat er dan meestal aanhangt nog maar te zwijgen.

    Fijn weekeind!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou er wel van, hier thuis ook een mix van oud en nieuw. Toch leuk om voor iets echt oud te sparen...ik ben zo blij als een klein kind met mijn paspop, ha ha.

    Jij ook een fijn weekend, Ger...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een heerlijke inspiratie zie ik hier ook al! Ik ga vandaag ook aan mijn kerstdecoratie beginnen hoor, kan gewoon niet meer wachten ;)
    Wat een prachtige paspop heb je gekocht zeg, beeeeeeeeeeeeldig!
    Ik wens je een heel fijne zondag toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er echt super gezellig uit zeg. En je paspop is ook super en je engelenvleugels ook. Hier is het begin aan de kerstdecoratie ook gemaakt hoor. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk sfeertje bij 't Moskje. Altijd genieten hè, alles in Kerstsfeer. Gave paspop ook. Staat ook op mijn verlanglijstje, maar momenteel is mijn huis al zo vol...even geduld nog maar...
    Gezellig weekend hoor! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kerstsfeer bij 't Moskje.

    Prachtige paspop heb je gekocht!

    Ook hier wordt gewacht tot na Sinterklaas hoor! Volgende week duik ik in de kast op zolder om de kerst spullen tevoorschijn te halen, gezellig weer he....

    Hele fijne zondag en lieve groet,

    Loes


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat ik even mee mocht genieten van je tripje....
    En je nieuwe vriendje is wel heel erg leuk...:) zou ik ook niet hebben weerstaan hoor...
    Prachtige sfeer en het is december dus ga maar lekker los!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pietrik,

    Wat een mooie paspop! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar 'verliefd' op wordt ;) zou ik ook zijn!
    Fijne zondag nog,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmm daar zou ik ook best eens naar toe willen! En leuke dingen gescoord zeg! Groetjes, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een prachtige paspop.....daar zou ik ook verliefd op worden! ;-)) ik ga na de sinterklaas ook helemaal los! haha!
    liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen