zondag 23 december 2012

Bijna kerst...

Nog steeds niet helemaal fit en hangend op de bank, ben ik nu jullie blogposten weer even aan het bijlezen. Gelukkig knap ik langzamerhand wel op en ben ik al weer wat op de been (de wasmachine draait inmiddels al weer).


 
Inmiddels ben ik begonnen met mijn jaaroverzicht, wat is er veel gebeurd het afgelopen jaar! Wel fijn om even stil te staan bij de grote en kleine dingen die in 2012 zijn gepasseerd...
 

 
Dankbaar voor alle goede dingen die me zijn overkomen
 

 
Morgen komt mijn neefje van vier logeren, het is zo'n heerlijk mannetje. Samen knutselen en cupcakejes maken....
 
 
Onderstaand briefje kreeg ik van mijn nichtje
 
 
(LIEF!!!!)
 
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen met allen die jullie lief zijn!
 

Groetjes, Pietrik

 
 

23 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het inmiddels weer iets beter gaat, zeker nu je neefje komt logeren.

    Ik wens jullie hele fijne & sfeervolle feestdagen toe! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve pietrik ik kom jou ook fijne dagen wensen een goed uiteinde maar vooral een gezond 2013 ( kan onderhand wel met jou nu ....)

    wat lief van je nichtje zeg...en geniet volop van je neefje

    prachtige foto's lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pietrik,
    ik vind het ook heel mooi om rond deze tijd nog even extra bij de mooie dingen stil te staan. Ik wens jou hele fijne feestdagen toe, en veel voorspoed en gezondheid in 2013!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen. En veel plezier met je neefje. Wat een schattige engeltjes op de eerste foto :-)
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet lieverd !!..hele fijne dagen...liefs van mij...xxx...


    *
    **
    ***
    ****
    *****
    *******
    *********
    *
    *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne feestdagen. Gelukkig dat je weer wat opknapt, helemaal omdat je neefje morgen komt logeren. Veel plezier met knutselen en cupcakes bakken! En wat een lief berichtje/briefje van je nichtje.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Pietrik,
    Ik wens je hierbij een hele gezellige kerst toe, geniet lekker van het samenzijn, de warmte en de liefde.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Overdenken en de balans opmaken...wat kom je dan mooie momenten tegen..wat een lief briefje en wat leuk dta je morgen gaat genieten met je neefje.
    Voor jou ook heel mooie dagen!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit bij je,hopelijk ben je snel weer fit,ik wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi sfeertje, jij ook hele fijne feestdagen en geniet van de logeetjes.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het weer beter met je gaat .....
    Lief zo'n briefje en geniet van neefje.

    Fijne feestdagen!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel sfeervol in je huis, hopelijk ben je snel weer fit.
    Fijne kerstdagen lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat je snel weer wat fitter bent. Hele goede dagen en een nog beter 2013!! Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig kerstsfeer in huis
    Fijne kerstdagen

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En jou wens ik beterschap en ook fijne dagen! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kom ook de lappenmand weer een beetje uit, maar je moet wel goed uitzieken, want je wordt er slap van.
    Verder wens ik je hele fijne dagen, Pietrik!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je, ondanks dat je niet fit bent, toch even bij mij kwam kijken. Ik hoop dat je met de kerstdagen weer fit bent en kunt genieten van de dagen met de dierbaren om je heen.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Pietrik, dan heb je het toch wel behoorlijk te pakken gehad. Gelukkig gaat het dan nu eindelijk weer de goede kant op met je.
    Gezellig genieten van je neefje en fijne dagen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Snel een beetje beter worden hoor en dan heerlijk gaan genieten!
    Fijne dagen!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gek dat de wasmachine ons laat weten dat het weer wat beter met ons gaat. hahaha...
    Hoop dat je morgen weer zover bent opgeknapt dat je cupcakes kan gaan bakken.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en kunt genieten van een paar fijne kerstdagen.

    Alle goeds voor 2013!!!!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoop dat je inmiddels weer wat beter bent en kunt genieten van je neefje!

    Fijne feestdagen. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen