zondag 18 november 2012

Krulhazelaar in huis

Momenteel weer even aan het 'bijlezen' met jullie posten. Tot het einde van het jaar is het razend druk met de studie en bijna niet te combineren met andere dingen. Bijna al mijn 'vrije' minuten zit ik in de studieboeken....pfff....afgelopen donderdag mijn onderzoeksvoorstel voor het afstuderen ingeleverd. Mijn voorstel is een onderzoek naar social media en informatievoorziening bij de overheid. Als dit voorstel goedgekeurd wordt, wil ik daar wel eens wat meer over vertellen. Dat social media mijn interesse heeft, zal niemand van jullie verbazen, denk ik.

 
Ik plaats wel wat posten, maar heb helaas geen tijd om dagelijks jullie blogs te lezen. Onderhand volg ik, volgens mij, een paar honderd blogs en ik heb simpelweg de tijd niet om dat nu allemaal bij te houden. Dat komt in het nieuwe jaar wel weer.

De afgelopen dagen, heel bewust, even geen tijd in de studie gestoken. Anders hou ik het niet vol tot het einde van het jaar, vrees ik. Ik heb wat takken van onze krulhazelaar gehaald en deze boven de sidetable gehangen....

 
Vorig jaar kocht ik een set van 3 glazen engeltjes van Riviera Maison (hangers), ik vond deze toch wel zo schattig....maar door onze verbouwingsperikelen (en het vertoeven op de logeerkamer voor een periode van 3 maanden), is een kerstboom optuigen er niet van gekomen. Dolblij was ik gisteren dat ze eindelijk konden hangen!



Wat worden er trouwens veel leuke give-away's georganiseerd! Kijk maar even aan de rechterkant van mijn blog. Naast dat het leuke give-away's zijn, lees ik ook met heel veel plezier de posten van deze blogs, zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen! Zelf organiseer ik ook een give away, klik daarvoor even HIER ik geef de Ariadne brocante winterspecial weg.


Ik wens jullie een hele fijne zondag!

Groetjes, Pietrik

20 opmerkingen:

  1. wat enorm gaaf die hazelaar zo te hangen met allemaal prachtige items erin ♥ staat reuze gezellig boven de prachtige sitetable ....studie gaat voor, maarre even een paar dagen een pitstop kan voor jezelf ook geen kwaad, succes ermee
    lieve groet jenneke
    enne thxnsssss voor het linken naar de mensen met give away en natuurlijk gewoon hun blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ons vorige huis had ik ook altijd een krulhazelaartak in mijn toog hangen en boven de tafel. De hazelaars die ik nu in de tuin heb staan zijn nog te klein om takken af te knippen. Ga zo wel even met ze praten en vragen of ze iets harder willen gaan groeien. Het staat zo gezellig bij jou zo boven de site table.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja.....druk,druk,druk.....waar lees,hoor en zie ik dat meer....
    volgens mij in en met social media.
    Maar gelukkig kon jij ook nog tijd vinden om het in huis gezellig te maken met 'n leuke tak aan balken.

    Enne......ik lees al mijn blogs die ik volg met veel plezier en interesse....en niet enkel daar waar iets weg te geven is.
    Het valt mij trouwens wel op dat op posten met give aways zo veel reacties binnen komen,het maakt niet uit wát er weg geschonken wordt,liefhebbers bij de vleet.
    Ik doe zelden of nooit mee aan give away's,kan wel eens 'n linkje plaatsen in mijn sidebar voor blogger die ik een warm hart toedraag en dat is dan wederkerig,ook ik weet dat linken en gelinkt worden nog altijd de meeste hits in Google opleveren.

    Succes met je studie en fijne zondag!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT LEUK GEDAAN ZEG !!!...fijne zondag liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel begrijpelijk dat je nu even geen tijd heb om te reageren Pietrik. Je studie gaat nu eenmaal voor en ik vind het toch leuk dat je evengoed zo nu en dan een mooie post plaatst.
    Mooi de versierde takken boven je side table.
    Fijne zondag en succes met je studie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je studie gaat voor hoor, dat heb ik ook eens gehad en dan is het belangrijk dat jij je hoofd daarbij houdt!!
    Mooi onderwerp...
    Je tak is heel erg leuk...de krulhazelaar doet het altijd erg mooi!!!

    Succes met je studie,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je studie, je kunt maar één ding tegelijk hoor!

    Ik wens je nog een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk zo'n krulhazelaar! Succes met je studie, hoor.
    Gezellige dag verder!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je toch nog even tijd voor jezelf kon vrijmaken. Het valt niet mee om je studie af te ronden. Maar logisch dat er dan even geen tijd is voor andere dingen. Je krulhazelaar ziet er prachtig uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan je leuke dingen doen met die takken hè?
    Ziet er heel gezellig uit.
    Sterkte met je studie. Ik miste je reacties al.
    Veel succes en af en toe wat ontspannen!
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met je studie! Is nu even het belangrijkste!
    Mooie onderzoeksopdracht heb je ingeleverd. Er is volgens mij bij de overheid nog wel wat te verbeteren.
    Ik doe graag mee met je Give-Away. Ik vind hem heel leuk, en zet een linkje op mijn blog.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is te begrijpen hoor! Bloggen is leuk, maar een studie belangrijker.
    Ik wens je een fijne nieuwe week toe enne.....studeerse!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hoi,

    Bedankt voor je reactie,

    Wat een sfeerhoekje is dat zo geworden zòn tak is super decoratief, en je hebt er dan ook leuke dingen aan gehangen.

    groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. maar toch een leuke sfeer hoor bij jou, ondanks de drukte! Ik ga vanaf febr. een studie doen, dus ik vrees ook die drukte maar goed, even bloggen en knutselen is ook weer ontspannen . Sterkte met alles! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pietrik,
    Wat staat die tak van de "kronkel"leuk!.
    Een heel wat anders. Een erg leuk idee.
    Veel succes met je studie,

    Liefs,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind dat zulke prachtige takken, straks met lichtjes en bellen erin. Eigenlijk staan ze het hele jaar leuk hè? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat ontzettend leuk die kronkeltak!!
    heel veel succes met je studie!!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk je kronkeltak! Veel succes met de studie!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk gedaan!! Hier heb je lang plezier van.
    Succes met je studie ;)
    Ik plaats nog even een linkje voor je mooie give away.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er heel leuk uit leuk hoekje geworden hoor , en lekker druk met je studie even door bijten hoor veel succes ermee het gaat je zeker lukken ...lieve groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen