woensdag 7 november 2012

Ik beken....

Ik kan het nu toch echt niet meer ontkennen....het halve dorp heeft het al gezien.....ik beken.....




 
Geinspireerd door Pinterest (klik HIER voor mijn board) en het prachtige boek op de tweede foto, begon het eind oktober (JA..ECHT) al te kriebelen. Vorig weekend toch de stap gewaagd en de eerste lichtjes weer naar beneden gehaald...Niet helemaal tevreden over de opmaak op de vaas, maar mij kennende, is dat binnenkort wel weer veranderd.




 
De kaarsjes branden hier volop, er hoeft bijna geen schemerlamp meer aan...gezelligheid ten top!

De shutter met de prachtige krans kocht ik van Maria Deijkers van de blog Droomhuisje , deze blog is ook zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Maria maakt hele mooie spullen in de landelijke stijl en verkoopt deze via haar website.

Met deze shutter zal natuurlijk weer eindeloos gedecoreerd worden hier in huis!

Voor nu een fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

20 opmerkingen:

  1. Aggh kan jouw het schelen gewoon lekker doen en extra lang genieten van het sfeertje.
    Ik heb ook al mijn ideeën klaar en ga de komende dagen de eerste uitvoeren. Ook ik heb de inspiratie van Pinterest. Super toch!

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww heerlijk toch, het ziet er allemaal heel sfeervol en mooi uit
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, jij bent al om! Het begint hier al wel te kriebelen hoor, maar ik kan mij nog beheersen ;)!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk Pietrik! Van mogen de lichtjes weer tevoorschijn gehaald worden! Gezellig!
    Ik ben ook al stiekem bezig met de kerst.
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als jij het al leuk vind moet je het gewoon doen.
    Voor mij is het nog te vroeg .
    Maar vind het wel leuk om het al bij een ander te zien.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh zo'n shutter zoek ik nou ook nergens te vinden !!

    leuk hoor
    ga ook maar is op har site kijken

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van mij mag je hoor!!
    Moet zelf bekennen dat ik hier nog dingen heb laten hangen van kerst vorig jaar. Kon het gewoon niet opbergen. Erg hé!!
    Maar wat ziet het er allemaal weer mooi uit.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke gezellig toch, heb je er zin in, gewoon doen!
    Ik verheug me er ook al op!
    Gaaf hoor, die shutter!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je er heel erg van houdt, waarom zou je er in de donkere maanden dan niet van genieten?
    Ik vind de shutter heel mooi, en dan zo'n leuke krans er aan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er gezellig uit, en waarom wachten tot de kerst. Je shutter vind ik echt super. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel heel gezellig, die kleine lampjes!
    Ik ben zelf niet zo van alle kerstopsmuk (een boom in je woonkamer? Wie verzint zoiets haha), maar die twinkelende lichtjes vind ik wel altijd gezellig... en een goede krans ook!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dar er alweer gezellig uit.heerlijk toch dat sfeertje wat je zo mooi weet te fotograferen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat ziet er wel heel gezellig uit.
    En wat maakt het uit, wat een ander er van denkt? Als jij je happy voelt, in dit sfeertje, dan moet je doen.
    Het kriebelt bij mij nog niet,maar ik ga wel steeds vaker op sites en pinterest kijken, haha. Fijne dag, groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I thought I was already following this site-now I am! :)
    Love your pics and your style!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat ze maar kijken hoor:) Ik beken dta er heir ook al wat lichtjes te zien zijn...ik vind ze superstoer bij jou..heel mooi met die takken.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Pietrik

    De kaarsjes moeten gewoon deze tijd van het jaar het word donker, en koud buiten en dan willen we allemaal de gezelligheid binnen halen.
    mijn eerste grote zak met waxine lichtjes is al helemaal leeg.
    :) Je bent niet de enige, en op Pinterest staan hele leuke dingen.
    Kom je eens bij mij kijken ??

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, kom net bij Intratuin vandaan. De hele zaak was al in kersttenue. En ja, als je daar loopt, gaat het vanzelf kriebelen. Heb al wat spullen voor in de kerstboom gekocht. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja kriebelen doet het he zo rond deze tijd.
    Ik wil zo langzamerhand ook beginnen maar heb nog geen tijd gehad.
    Wat ziet het er al gezellig uit zo daar bij jullie.
    Kaarsjes en lichtjes zijn toch wel de sfeer maker nummer 1 in deze tijd.
    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha! Helemaal leuk! Ik heb er ook al last van...het kerstvirus...maar ja ben ook al een tijd bezig met kerstdecoraties voor de wintertuinfair hier...Maar goed, ik vind het zo sfeervol bij jou! Heerlijk toch? Lekker van genieten!Fijne week! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi, thanks for your kind comment :-)

    Looks nice with the christmas decorations and the lights. The shutter is lovely. Have a nice weekend!! Regards Paula

    I don´t know how to be a follower?? I will see if there is a function in my blogg I have to activate perhaps? All the best :-)

    BeantwoordenVerwijderen