vrijdag 16 november 2012

GIVE AWAY: ARIADNE BROCANTE WINTERSPECIAL

Blij ben ik...blij met jullie....lieve volgers.....de stille lezers, de volgers die reacties geven....
Ook blij ben ik met mijn volgers op Pinterest, Twitter en Facebook....
Vereerd ben ik.....vereerd dat jullie de moeite nemen om mij te volgen....
Daarom organiseer ik een give away.

 
Wat geef ik weg? de nieuwe brocantespecial van Ariadne at home, winter 2012.

Wat moet je daar voor doen? Eigenlijk helemaal niet zo veel....
  1. Volger zijn of worden
  2. Een reactie onder dit bericht achterlaten dat je mee wilt doen
  3. Een linkje plaatsen op je blog
Ben je volger per mail? Stuur dan maar even een berichtje...

Op 5 december maak ik de winnaar van deze special bekend!

Groetjes, Pietrik

40 opmerkingen:

  1. Hoi

    Leuke aktie, leuke give away.
    Ik wens iedereen succes die meedoet.
    Ik heb al eens gewonnen. dus nu is iemand anders aan de beurt.
    Je lichtjes staan zo leuk bij mij op de vensterbank
    zeker in deze donkere dagen.

    Fijn weekend groetjes Christien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away zeg Pietrik. Ik waag graag een kansje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww pietrik gefeliessss met al je volgers waarbij ze ook mogen zitten ☺ enne ik waag eens kans bij je hoor en zal zo meteen gelijk de link gaan plaasten, wat een coole give away!!!
    ik heb er ook 1 lopen dus als je het wat vind........
    staat rechts bovenaan de pagina

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jawel Pietrik ik doe graag mee.
    Zo'n leuk blad zeker met de feestdagen.
    Leuk al die toevoegingen zoals Pinterest en Facebook, gezellig.
    Plaats ook even een linkje en wens je een fijn weekend.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away! Ik doe dit keer niet mee want ik krijg het blad al automatisch per post. Maar ik weet zeker dat je er ook iemand anders heel blij mee kan maken,

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik durf bijna niet mee te doen.... Ik heb de vorige give away gewonnen van Pietrik. Maar het is z'n leuk blad dat ik toch een kansje waag, het zou toch niet....neehhhh zou wel heel toevallig zijn.

    FIjn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe niet mee want ik koop hem altijd zelf.
    Maar ik zet wel een link op mijn blog.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk !!..ik doe graag mee.....linkje plaatsen doe ik later lukt niet op mijn i pad.....liefs Ria...fijn weekend...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk!
    ik doe graag mee, want ik 'mag'geen woonbladen meer kopen van mezelf..maar wel krijgen!!!!
    Ik ga een linkje plaatsen en het is leuk hoor, om jou te volgen *LOL*
    Fijn weekend,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Frou, wat geef je iets geweldigs weg!
    Ik verslind dit soort bladen, al zijn ze wel prijzig. Dus het zou wel fijn zijn als ik eens eentje niet hoef te betalen!
    Ik volg jouw blog met veel plezier, je kunt zo leuk stylen en van iets gewoons, iets bijzonders maken. Ook dat je ons hebt laten meegenieten van het huwelijk vond ik bijzonder en dat je er weer boven op gekomen bent met het bekkie... gewoon heel leuk om te lezen hoe het je vergaat!
    Dank je wel voor deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supercadeautje winnen op 5 december....en dan zoiets gezelligs om mee weg te dromen op de bak...ik doe mee hoor!!!!

    Fijn weekend en lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee Pietrik.
    Deze heb ik nog niet gekocht dus daar wacht ik nog even mee.
    Misschien .......
    Leuk dat je ons mee laat genieten van al je bezigheden.
    En zo af en toe nemen we de inspiratie gewoon over.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De mooiste editie van het jaar nog wel.
    Wat een leuke give-away.

    Fijne avond en fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Pietrik wat een gave give away..
    Nu ik weer terug ben (verhaal op mijn blog) wil ik natuurlijk heel graag meedoen...
    Ik ga meteen een linkje plaatsen op mijn blog..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super give-away, alleen, ik ben al geabonneerd op dit blad! Succes voor diegenen die meedoen!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pietrik,
    Leuke actie. Ik doe niet mee voor het blad zelf, maar ik zet je actie graag op mijn blog. Succes en blijf vooral posten. Je stylingideeën zijn erg inspirerend.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee,, heb al een linkje op mijn blog geplaatst! (:

    Groetsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee met je verloting. Ik ben al volger, maar heb geen blog om reclame voor je te maken. Groeten CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke give away, hier in België is het moeilijker om de at Home Brocante te vinden. Dus doe ik maar al te graag mee met deze give away...

    Ik plaats alvast een linkje ervan op mijn blog.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat een leuke give-away je bent wel heel blij met je volgers, wij doen mee, linken je blog en worden volger !!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke give away ik doe mee! En ben al volger.

    Groetjes Judith

    Neem je ook even een kijkje op mijn blog?
    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leukkkk ik doe mee en er komt een linkje!

    groeten linda

    neem je misschien ook een keertje een kijkje op mijn blog?

    http://www.creasnuf.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie give away (en een leuk sinterklaaskado ;)) Volger ben ik al, dit is mijn reactie en de link is inmiddels geplaatst... ik kan beginnen met duimen!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een klein feestje is deze give away. Deze kans op zo mooie tijdschrift mag je niet laten liggen.
    Nu maar hopen en duimen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  25. waa, ik doe mee, ben gek op dit tijdschrift kun je helaas hier niet kopen :-((, en dat mis ik best weleens dus ik waag een gokje.....
    Gr. Mirjam
    PS Leuk dat je ook bij mij meedoet:))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jippie! Ik doe mee hoor!! Zet een linkje op mijn blog!Veel te leuk! Groeten, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,
    Ik doe graag mee.
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk dat je meedoet met mijn give away en ja ik doe ook heel graag mee met jouw give away, erg leuk!! ik ga meteen een linkje plaatsen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Pietrik, natuurlijk doe ik mee met je give-away, volger ben ik al en ik heb het linkje ook op mijn blog gezet.

    Mooi blad vind ik dit, en ik heb deze nog niet gekocht dus wie weet ;-)

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Olala, mooie blog, ik ga je volgen!
    Ik waag mijn kans voor de Ariadne en zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,
    Ik doe graag mee, ik heb alleen zelf geen blog, maar lees graag mee!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. He....wat 'n gezellig blog. Via Tjits kwam ik hier terecht en heb me direct als volger aangemeld.
    Natuurlijk wil ik ook graag een gokje wagen naar je give away en zal een linkje op m'n blog plaatsen.
    Ik ga nu even wat oudere posten van je bezoeken.
    Wens je een fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een leuke blog, ik heb vandaag mijn eerste bericht geplaatst op mijn blog.
    Je give away vind ik super.
    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi, wat leuk!ik zou graag meedoen maar heb geen blog, kan dat?
    ik geniet wel altijd van je leuke blog.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele leuke give away daar doe ik graag aan mee. Lijkt me heerlijk met mijn voeten op de bank bladerend en lezend door zo'n mooi magazine.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook ik doe mee. Ariadne is m'n favourite blad, wie weet ontvang ik em van jou.
    Ik heb zelf geen blog, dus kan geen reclame voor je maken.
    Ga zo door met je blogs! Ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke give-away zeg en wat een mooie blog heb je! Ik ben blij dat ik zo via via bij je terecht ben gekomen en ga je nu volgen.
    Linkje ga ik op mijn blog bij de give-away links plaatsen!

    Spannende Sinterklaas-avond gaat het worden dus;)

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Volgster was ik al en de link ga ik zometeen gelijk plaatsen...ja ik doe ook graag mee aan deze leuke give away :))
    Fijne zondag verder
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Sinds kort ben ik volgster van dit leuke blog, net als Pinterest en Facebook. Door jullie creativiteit krijg ik zelf ook zin om onze woning onder handen te nemen en leuke hoekjes te creëren.
    Een link had ik al geplaatst op mijn eigen blog en wil dan ook graag meedoen met de leuke give away!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen