vrijdag 9 november 2012

Plaatjes kijken

 

Gisteren viel ie in de bus...De Wonen Landelijke Stijl kersteditie....snel even doorgebladerd, want ik wist dat o.a. Judith van de blog Judith en Co en Dominique van de blog De Zandhut er in zouden staan. Helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen om de reportage te lezen (ik hoop dat dit zondag gaat gebeuren), maar heb al wel de foto's gezien....Schitterend!




Wat ik ook gisteren thuiskreeg, was mijn bestelde boek; Belle Blanc Merry Christmas....wat een mooi boek zeg! Helaas deze ook alleen nog maar doorgebladerd, maar ik hoop hier zondag ook even wat in te lezen....alhoewel...de foto's zijn natuurlijk de grootste bron van inspiratie...

 
Ik heb toch de vaas veranderd....het was niet zoals ik het graag wilde. De tak heeft een plekje naast de vaas gevonden, de hangertjes liggen weer in de la en ik heb lichtjes in een takkenkrans gedaan.
 


met de lichtjes uit

met de lichtjes aan

foto zonder 'flits'
Ik wens jullie een fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

 

22 opmerkingen:

  1. Vind je vaas zo ook mooier.
    Met de lichtjes in de takkenkrans.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hoeft zondag niet gestoord te worden als je aan het lezen slaat, de reportages in de WLS zijn bijzonder mooi. Ik twijfel nog over het boek Belle Blanc, maar ik heb wel de indruk dat het erg mooi is!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, gezellig met die lichtjes aan in de takkenkrans.
    Morgen even naar de krantenwinkel geloof ik ;))
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vooruitzicht:lekker lezen in van die mooie lectuur.

    Geniet er van,

    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie post!!

    Heel veel plezier met het lezen van de interviews en ben benieuwd wat je ervan vind.
    Ik zal van het weekend ook even een bericht op mijn blog plaatsen.
    Lieve groet, Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie post!!

    Heel veel plezier met het lezen van de interviews en ben benieuwd wat je ervan vind.
    Ik zal van het weekend ook even een bericht op mijn blog plaatsen.
    Lieve groet, Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie post!!

    Heel veel plezier met het lezen van de interviews en ben benieuwd wat je ervan vind.
    Ik zal van het weekend ook even een bericht op mijn blog plaatsen.
    Lieve groet, Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hoeft je dit weekend niet te vervelen! Het ziet er al gezellig uit bij jou.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo blijf je lekker bezig, toch? En oh, achter dat tijdschrift ga ik ook even aan, want het is wel heel leuk als er 'bekenden' in staan!
    Gezellig weekend hoor en veel lees- en kijkplezier!
    (Ik heb de nieuwe JDL liggen, ook gaaf)
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwww wat geweldig mooi zo je vaas ♥ enne als je tijd hebt het weekend ga lekker voor die prachtige bladeren zitten
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga hem morgen kopen.....was het vergeten vandaag....leuk hoor je hoekje zo....en als ik heel eerlijk ben vind ik het boek tegen vallen...vind het boek van Nina en zeker mijn. Favoriet Franciska .......veel beter....sorry!......fijn weekend van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, je hoeft geen sorry te zeggen, ieder z'n eigen mening...Die van Nina lijkt me ook prachtig, maar die vind ik helaas te duur. Die andere ken ik niet volgens mij...maar je maakt me wel nieuwsgierig, hoe heet die?

      Jij ook een fijn weekend!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  12. Hier is het precies zo gegaan, maar zondag hoop ik met een grote kop thee lekker te gaan lezen.
    En gisteren zag ik opeens dat mijn schoonzusje op FB een link had geplaatst naar jouw blog...grappig, omdat ik je al een tijd volg... Zij heeft geen blog en het verraste me. Zo worden onze blogs nog bekender ;)
    Fijn (lees) weekend!!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Karin,

      Dat is leuk om te horen! Je maakt me natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig wie je schoonzusje dan is....
      Ik wens jou morgen ook heel veel leesplezier!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  13. Heerlijk vooruitzicht, naast je lampjes in de stoel genieten van mooie binnenkijkers..
    Fijn weekend,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt heerlijk wat te lezen het weekend. Woonbladen zijn zo leuk, en dan helemaal als er ook nog blogsters in staan.
    Ik vind je vaas zo mooi en gezellig met de lichtjes er in.
    Mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, die vaas. En lezen en bladeren in woonbladen blijft fijn om te doen. Net als blogs volgen :-). Dat boek kende ik nog niet, maar ziet er veelbelovend uit. Meld je nog even wat je ervan vindt?

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk om met zo'n mooi woonblad en boek je zondag door te brengen!
    en je vaas ziet er heel gezellig uit!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij zal je dit weekend ook niet vervelen met al die mooie tijdschriften en het kerstboek.
    Wat gezellig de lichtjes in de krans verwerkt. Een heerlijke sfeer Pietrik.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze inspiratie brengt je helemaal in de stemming...
    Ik zie het voor me, kaarsjes aan, lichtjes aan en
    lekker onderuit gezakt lezen en kijken en vooral.....
    Genieten!!!!

    Mooi weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Morgen dus een dagje in je huispak op de bank. De haard en kaarsjes aan. Regen slaat tegen de ramen. Wat een super dag voor jou met al deze bladen. Heerlijk genieten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gezellig met de lichtjes! Echt al een beetje kerst! Heel mooi in de vaas!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen