zaterdag 24 november 2012

Emaille pitchers en gietijzeren vazen

Vlak bij mij in de buurt zit Country , hij verkoopt brocante voor een schappelijke prijs. Vorige week kocht ik bij hem twee pitchers en twee gietijzeren vazen. Deze hebben inmiddels weer een plekje gevonden....



 


 
 Ik zat een beetje met het licht, vandaar dat ik de ene pitcher tegen een andere achterwand heb gefotografeerd. Ik heb een stukje kant om haar hals geknoopt. De gietijzeren vazen zijn gevuld met witte roosjes.

Fijn weekend!

P.S. Je kunt nog steeds meedoen met mijn give-away....
 

Groetjes, Pietrik

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige aankopen en wat een mooie foto's zeg......sfeervol
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg leuk uit zeg. Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooiiii!! Ik ben fan van gietijzeren vazen. Het kanten bandje vind ik een leuk detail.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aankopen en dat ze gunstig geprijsd waren, maakt het extra leuk!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je leuk geslaagd zeg. En je hebt prachtige foto's gemaakt.
    Fijne avond Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooie vondsten gedaan, Pietrik. Mooi zo'n adres dicht bij.
    Je hebt er weer een mooie vensterbank mee gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi dta er een winkel naar je hart, dichtbij zit, lekker kijken en dan met mooie spullen thuis komen.
    Mooi de witte roosjes in de vazen, prachtig zo voor je raam.

    Fijne dag nog,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aanwinsten voor je huis, zeg! Lekker genieten van je nieuwe spulletjes! Gezellige zondag verder,
    lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen. Dat kanten strikje maakt het helemaal af, en de roosjes natuurlijk. Ik vind die kaarsjes ook schattig in die blikjes. Ziet er weer gezellig uit.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kannen...prachtig! Ik ben ook nog altijd op zoek!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen