woensdag 28 november 2012

DIY/ Zelfmaakidee : Kerstkrans

Naar aanleiding van mijn vorige post, kreeg ik van Interieur inspiratie de vraag of ze mijn kerstlichtjes op hun website mochten zetten, natuurlijk! Dat is toch wel heel erg leuk...dat ik ze met nog meer mensen kan delen!

Ook kreeg ik de afgelopen week een award van Yvonne (klik op haar naam) van de blog super oldies. Dank je wel, Yvonne! Ik wil niet oneerbiedig zijn ofzo en ik ben ook heus wel blij.....maar een paar maanden terug kreeg ik er ook eentje en dan moet je vragen beantwoorden enzo en de award weer doorgeven....bij de vorige award heb ik wat meer over mezelf verteld en vond ik het al ontzettend moeilijk om de award door te geven, ik vind dat alle bloggers die ik volg heel inspirerend.... dus sorry, Yvonne....ik ga er niets mee doen.....ik heb de afgelopen week de volgende button op mijn blog gezet.....(sorry)

 
Toen ik mijn kerstlichtjes vorige week heb gemaakt, maakte ik ook een kerstkrans....een hele simpele (tijdgebrek, hé?). Ik had nog een takkenkrans en fleurde deze op met een paar takjes dennengroen en een paar sterretjes van berkenschors. Deze bleven helaas niet zitten toen ik ze er met het lijmpistool op wilde plakken, niet met hobbylijm en óók niet met secondelijm! Uiteindelijk heb ik alles dus maar met ijzerdraad vastgezet.....
 



 
Fijne avond!

P.S. je kunt nog een weekje meedoen met mijn give away, de ariadne brocante winterspecial, klik daarvoor HIER

Groetjes, Pietrik

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krans heb je gemaakt en uiteraard ook mijn felicitaties voor je award!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie krans, zeg! Die sterretjes vind ik erg leuk.
    Gefeliciteerd met je award.
    Lijkt me ook heel moeilijk om dat door te geven....
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je lichtjes post ook door anderen wordt opgepakt zeg. Ook lief dat je een award hebt gekregen. Je krans is erg leuk zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is super geworden erg leuk nee dat gaat niet lukken met lijm hahahah gewoon met wat spagnummos vastgezet met wat wikkeldraad en dan steek je zo je takken en dingentjes erin ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krans, mooi door zijn eenvoud.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je krans is weer heel mooi!!!
    En ja vastzetten lukt idd niet met lijm, maar ja
    daar was je al achtergekomen:)
    Leuk al die kerstvieringen!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je (kerst:)) krans...!
    Stiekem zit er al een beetje kerst in verstopt..
    Mooi met die stoere takjes, ik heb hier veel berketakjes liggen, ook nog even een krans van maken:)
    Nu eerst nog een suprise maken ..
    Lieve groetjes Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo die krans...altijd gezellig en dat hoeft niet meteen veel tijd te kosten! Ik knutsel momenteel ook heel wat af voor de wintertuinfair hier en wat is dat toch leuk...maar daarna komt mijn huis aan de beurt! Geniet ervan en een fijne week verder! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een waardering is altijd leuk, maar inderdaad, aan wie moet je dat nou weer doorgeven...Gave krans hoor, het kerstsfeertje komt er al goed in bij jou! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie krans zo met een toef dennengroen. Staat mooi aan de deur.
    Er komt steeds meer winter/kerstdecoratie in blogland.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een krans hoeft niet altijd uitbundig te zijn; mooi juist met een toef groen en wat sterretjes!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie krans heel eenvoudig ik hou ervan hoor.
    Een vriendelijke groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen