zondag 28 oktober 2012

herfst en kerst...

Was het vandaag bij jullie ook zo zonnig? Ik heb in ieder geval genoten van het prachtige weer en vanmiddag een lange wandeling gemaakt. Kreeg hier een enorme energieboost van! Onderweg wat bladeren gezocht en hier thuis nog even mee gedecoreerd....









 
 Hieronder nog een paar sfeerfoto's die ik maakte.....
 
 


Het is zo leuk decoreren met berkenschors!
 
Vorige week mocht ik Friese rokjes / Verrassend leuk helpen met het stylen van....jawel....kerstballen! Mooie matte en glanzende ballen die echt niet alleen in een kerstboom hoeven te hangen...hieronder een paar foto's. Mocht je belangstelling hebben voor één of meerdere ballen, neem dan een kijkje op de site van Verrassend leuk



 

Nog een fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

15 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heerlijke dag vandaag. Maar ja, ik woon dan ook in friesland. Hoe het in de rest van het land was, geen idee, maar wij hebben genoten. Wat een mooie sfeerfoto's heb je gemaakt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm gezellig en mooi gedecoreerd met die bladeren ♥ en ik ga een kijkje op de site nemen hoor
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Pietrik, je herfstkrans ziet er heel leuk en mooi uit Pietrik, ik moet nog even niet denken aan kerstballen maar ze zijn wel leuk om te zien.

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je herfstkrans met bladeren geweldig wat een SUPER leuk idee. ik heb zelf net een andere krans op de deur hangen maar anders was ik zeker aan de slag gegaan ik vind hem echt gaaf.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geeft de herfst toch veel waar je mooi mee kunt decoreren.
    Jij hebt ook weer mooie dingen gemaakt.
    Alleen...ik ben nog niet helemaal aan kerst toe. Hoewel die balletjes wel leuk zijn.

    Een mooie week en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke gezellige herfstfoto's met al een vleugje kerst. Groetjes en fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pietrik,

    Wat een vreselijk leuke foto's zeker dat harten blaadje heb je erg mooi gemaakt!!

    Fijne zondag nog!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat stukje natuur van herfst bladeren!

    Groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je decoraties zijn erg mooi gelukt!

    Fijne nieuwe week
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sfeervolle decoraties geven echt het goede gevoel hoor..bij die kou kom je vanzelf in de stemming voor kerts...en de ballen zijn heel mooi!!!!
    Je herfstnladeren hebben een prachtige bestemming gekregen.

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke herfstsfeer in huis heb je gemaakt nu nog een lekker bakkie koffie erbij en een heerlijke notentaart hahaha was heerlijk weer gisteren en wandelen was dus wel op zijn plaats ....nu niet kom met bakken naar benee hahaha wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ik kwam via 24 Homes op jouw blog terecht, zie leuke plaatjes en ga je volgen!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben gisteren al naar een kersthuis geweest, toch wel weer een bijzonder sfeertje, ik hou er wel van!
    vandaag is het nat en koud.. ideaal om alvast wat kerstdecoraties te maken, erg leuk zijn ze!!

    fijne week,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je herfstkrans doet me al echt denken aan de kerst... en volgens mij ben jij met je gedachten ook al een heel eind in december;-)

    Hier was het gisteren ook zonnig, maar vandaag was het druilerig. Onze herfstvakantie is begonnen, dus een ideale dag om te lamballen na een druk weekend!


    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellige herfstsfeer! Ik ben nog niet met de kerst bezig maar als ik dit zo zie krijg ik er toch stiekem zin in!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen