zaterdag 27 oktober 2012

Najaarsschoonmaak

Ja hoor...ik had het vandaag te pakken! De 'gewone' wekelijkse schoonmaak mondde vandaag uit in een heuse najaarsschoonmaak. Het hele huis stond op de kop en ik heb net het laatste opgeruimd. (let wel: op de benedenverdieping, de bovenverdieping moet er nog aan geloven...), er is van alles verschoven, gewisseld enz. Dat gaf me wel mooi de gelegenheid weer eens wat foto's te maken. Mijn nieuwe volgers wil ik van harte welkom heten, ik hoop dat jullie net zo van mijn posten genieten, als ik van het maken ervan.












Fijn weekend......

Groetjes, Pietrik

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo eens alles van plek te veranderen,jij bent helemaal klaar voor een nieuw gezellig seizoen:)
    Fijn weekend verder,liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is en blijft dat schuiven, met dezelfde spulletjes wordt het dan toch weer helemaal anders!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook zo hard bezig geweest, en heb een hoop spullen weer weggedaan, strak in het voorjaar maar eens een garage sale houden. Maar kort en bondig het ziet er bij jou weer toppie uit, gezellig hoor. Een gezellige zondag, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n najaarsschoonmaak! Schuiven met spullen blijft leuk om te doen...
    Gezellige sfeer heb je thuis.

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er geweldig mooi allemaal uit wat een leuke foto's
    en wat een voldaan gevoel zul je nu hebben
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige hoekjes heb je weer gemaakt Pietrik. Waar schoonmaken al niet goed voor is. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je.
    Ziet er allemaal gezellig uit.
    Leuke foto's.
    Nou alleen de bovenverdieping nog ;-)

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hoekjes heb je weer gemaakt. Ja, dat schuiven levert steeds weer iets nieuws op. Ik ben er ook druk mee bezig geweest en het is nu ongeveer naar mijn zin.
    Het emaille met de hortensia's zijn mooie stillevens.
    Wat voelt het lekker he, als alles weer schoon en opgeruimd is.

    Nog een mooi weekend!
    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet het gewoon even of niet! Ik heb vandaag op dezelfde manier mijn tuinhuisje onder handen genomen...en wat velt dat goed zeg! Alles op orde en netjes en schoon....daar kun je weer van genieten! Veel plezier ervmee en nu ook even lekker uitrusten..! Fijne zondag! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer mooie sfeerfoto's gemaakt zeg. Lekker hoor zo'n grote schoonmaak. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke sfeerfoto's!!

    Het tweelingzusje van je grijze koffer, staat hier bij mij thuis :-)

    Fijne zondag.
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor. Wat moet dat een lekker gevoel hebben gegeven, alles weer schoon én anders. Ziet er mooi uit. Ik ben helemaal weg van die foto's van die emaille lepel met die sterretjes of dat hartje. Zo eenvoudig, maar zo prachtig.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's, in herfst sfeer!! Ik ben dol op de gedroogde hortensia.
    Fijne dag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig allemaal....fijne zondag !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk sfeertje, Pietrik,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk gevoel dan als alles klaar is. Dan begint het genieten.
    Mooie foto's van het emaille met de Hortensia Pietrik.
    Fijne zondag nog en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk als alles weer schoon is, en dan weer leuke hoekjes maken.
    Ziet er weer sfeervol uit.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Spms moet dat gewoon is gebeuren. Heerlijk als je dan weer in een brandschone vernieuwde woonkomer komt. Kun je dan weer zo van genieten he. Ik vind je hortensia bloemen prachtig Pietrik.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk alles weer schoon en dan lekker schuiven en restylen....ik doe het zooo graag!
    Het ziet er weer gezellig uit, Pietrik!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen