zondag 30 september 2012

LC nazomerfair 2012

Vanochtend een bezoek gebracht aan de nazomerfair te Oenkerk, een grote fair op het prachtige landgoed van Stania State, waar ook onze trouwreportage is gemaakt. Er waren veel stands met woonaccessoires, maar helaas veel van 'hetzelfde', een paar stands sprongen er wat mij betreft uit: 't Moskje van Aaf (binnenkort een complete blogpost over Aaf haar winkel), 't Allegaartje te Franeker en Ald en Nij (volgens mij niet dezelfde als Ald en Nij brocante, maar wel brocante). Hier nog wat gekocht als aanvulling op mijn 'keukenbrocante'.
Mooie brocante bakvormpjes
en in de voorraadpot

als waxinelichthouders

brocante garde
Oude Franse broodplankjes

Grijs vaasje van de woonbeurs
En een mooie oude wijnfles
Op de woonbeurs kocht ik nog wat nieuwe woonaccessoires

mandje


rol touw

 Dit is één van mijn 'brocante' hoekjes in de keuken, een verzameling van oude blikken, brocante keukengereedschap, enz.








De zomerdecoratie verdwijnt zo langzamerhand weer naar boven en maakt plaats voor de 'donkeredagendecoratie'. De stolpjes gaan een beetje met de seizoenen mee, momenteel gedecoreerd met een oud klosje, een dennenappel en een gedroogde pioenroos. Hartjes van berkenschors maken het compleet. De agenda van de Ariadne at home zorgt regelmatig voor mooie achtergronden, passende bij het seizoen en heeft een mooi plaatsje op een boekenstandaard in de keuken.

Ik ga nu weer verder met de studie, ik hoop jullie deze week weer eens even een bezoekje te brengen. Ook al reageer ik niet (meer) overal, ik lees zo nu en dan wel mee...


Tot snel en nog een fijne zondag!

Groetjes, Pietrik



22 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuks weer......fijne zondag...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke spullen gekocht Pietrik. Die oude wijnfles vind ik gaaf, zo mooi van kleur.
    Succes met je studie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post vandaag Pietrik!
    Vooral je keukenrek spuiflessen en wijnfles vindt ik super.
    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohoooooooooooo je hebt vanalles mooi's maar dat van NESTLÉ is geweldig, mijn vader heeft vroeger nog op een nestlé fabriek gewerkt in gorinchem..dat heette eerst amilco en daarna nestlé, later toen mijn vader er al weg was is het weer veranderd.

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie dag voor een fair en als het dan in de buurt is, kun je zeker meegenieten.
    Je hebt weer een leuke aanvulling gekocht voor je keuken..
    Je spullen van de woonbeurs zijn ook erg leuk, het mandje, o, ik ben dol op manden.

    Lieve groet en succes met de studie!!
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spullen heb je gekocht op de woonbeurs!

    Wat fijn he... als je slaagd voor leuke brocante, de fles en broodplanken zijn super.

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pietrik,
    Wat een leuke spulletjes heb je gekocht.
    De broodplanken=geweldig!!
    Groetjes en studeer-ze,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent weer heerlijk geslaagd en dan lekker even rommelen in huis. Het leukste wat er is. Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé die garde herken ik. Zit daar niet een handvat op waar je aan moet draaien. Ik vind die cakevormpjes ook zo leuk. Leuke dingen heb je op de kop kunnen tikken.


    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie aanwinsten heb je meegenomen, Pietrik!
    En dan lekker naar huis om alles weer een plekje te geven!
    Het nieuwe mandje vind ik ook heel leuk.
    Veel succes met je studie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he al die leuke spullen, en dan maar een plekje er voor vinden, dat is nog leuker, het ene hoekje na het andere veranderen....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je leuke aankopen gedaan! Gezellig al die oude keukenspulletjes en bij elkaar een prachtig hoekje.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent weer een hoop hebbedingen rijker... leuk!

    Fijne week X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spullen heb je gekocht en lekker naar de Woonbeurs geweest .... ik zag al vele foto's voorbij
    komen op allerlei blogs . Zo krijg ik het toch een beetje mee.

    Fijne week verder , success met de studie.

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spullen heb je gevonden!

    Succes met je studie. Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi leuke post en die rieten mand heb ik ook gescoord op de beurs gaaf is ie he!!!

    verder vond ik de beurs tegen vallen had gehoopt op meer stands in onze smaak jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi. Wat een mooie spulletjes heb je gescoord! Ziet er allemaal zo gezellig uit. Succes met de studie (ik begin woensdag weer)! En een fijne week.

    Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke spulletjes, het grijs vaasje van de woonbeurs is prachtig...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi leuke vondsten heb je weer gescoord .... weer even een ander sfeertje in je huis brengen is altijd leuk .... wens je veel succes met je studie ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke dingen heb je gekocht, het hoekje in de keuken ziet er gezellig uit.
    Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke dingen heb je gekocht hoor ! Succes met je studie.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blij word je er van he, als je weer van die leuke spulletjes heb kunnen scoren?! Heerlijk om je huis weer mee aan te kleden. Kan ik ook echt van genieten...
    Fijne week verder!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen