zondag 5 augustus 2012

Riviera Maison, conflicthantering , give-away en veilingkistjes

Deze week moest ik nog een werkstuk (conflicthantering) af maken voor mijn opleiding. Dit was het vorige schooljaar niet gelukt en ik wil graag met een schone lei aan het vierde - en laatste- jaar beginnen. Dit was nog even zweten, maar vrijdag heb ik hem dan eindelijk ingeleverd. Nu het cijfer nog en dan hopelijk volgend jaar mijn bachelor informatiemanagement!

Mezelf deze week maar weer eens getrakteerd op een bezoekje aan Villa Rose , hier heb ik nog wat leuke aankopen gedaan: lampenkappen van Riviera Maison (die inmiddels al weer terug zijn, omdat ze toch te klein bleken) , een half full decanter (litermaat) voor maar 5 EURO!, La Cucina pot XS, vier prachtige mokken en een grote Finche Dura pot voor ook nog eens de helft van de prijs! Helemaal blij met mijn aankopen! Maar ja...waar berg je dan alles? De grote voorraadpot staat inmiddels op de eettafel in een groot dienblad met dennenappels er in, de cucinapot is gevuld met vintage knopen.

Deze week weer eens lekker aan de schoonmaak geweest, meestal duurt dit bij mij wat langer omdat ik ook gelijk weer wat hoekjes begin te creeeren. In de keuken in de vensterbank nu een brede veilingkist en in de andere vensterbank een hoog vensterkrukje.


Zoals jullie kunnen zien deze week ook nog de achtergronden en header van mijn blog aangepast, weer heel veel spullen op Marktplaats gezet (en een paar van die spullen op mijn Verkoopblog

Ook werd ik deze week nog verblijd met NOG een give-away! Werd ik eerder deze maand al blij verrast met een prachtige emaille broodtrommel van Le Style , maandag werd ik verrast met de give away van House of Seasons. Wat het gaat worden houdt Lia nog even geheim....spannend!

Ik ben in juli dus behoorlijk verwend, daarom heb ik besloten om als 50e post zelf een give-away te organiseren. Ik moet nog even bedenken wat het gaat worden...


Weer een 'nieuw'  project opgestart: Dienbladen en lektuurbakken van veilingkistjes (gezien in de Wonen Landelijke Stijl), ze  zijn te vinden op Markplaats en mijn verkoopblog en zijn ook in White Wash te verkrijgen. De lektuurbakken hebben zwenkwieltjes.



 
Zoals jullie dus kunnen lezen, was mijn week aardig gevuld!
Ik voel me ook steeds beter (ondanks de hechtingen in mijn mond en de elastieken die er 's nachts nog in moeten). Nog twee weekjes, dan meld ik mij beter en neem ik vakantie.

Ik wens jullie een hele fijne zondag!

Groetjes, Pietrik




12 opmerkingen:

  1. Bij RM vind ik het vooral tijdens de sale erg leuk shoppen, verder vind ik ze toch wel erg aan de prijs. Maar ik kom er toch graag, ook voor inspiratie.

    Fijn dat je een streep onder je scriptie hebt kunnen zetten, als je over een paar weken vakantie hebt, heb je ook écht vakantie!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ook eigenlijk alleen maar tijdens de sale of uit de koopjeshoek...het moet wel leuk blijven ;)

      Verwijderen
  2. Fijn dat het steeds beter gaat met je kaak en gefeliciteerd met je give-away. En ik vind die bak/schaal met knopen zo gaaf. Fijn weekend nog Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal !!..geniet er lekker van...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige aankopen!! Ook je header vind ik heel mooi en vooral creatief.

    fijne week nog... liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je scriptie af is. Dat geeft weer rust.
    En je hebt mooi aankopen gedaan. De pot met knopen vind ik leuk.
    Leuk dat je de Give-Away van Lia hebt gewonnen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sfeerfoto's op je blog Pietrik, en RM vind ik ook heel erg mooi maar meestal superduur, dus ook ik kijk naar de uitverkoopjes.

    Fijn dat het al stukken beter met je gaat en wat heerlijk dat je kunt uitkijken naar je vakantie.

    Liefs
    Tanja

    O ja, natuurlijk proficiat met je gewonnen give-away van Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke aankopen gedaan, zeg! En je gestylde hoekjes zien er erg gezellig uit! Jouw "schoonmaak-verhaal" komt me erg bekend voor, haha. Zo gaat t bij mij ook! Fijn dat je scriptie af is, geeft weer wat rust!

    Groetjes Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen hoor. En dan duurt het schoonmaken maar iets langer, meestal hou je er toch weer leuke dingen aan over.

    Gefeliciteerd met je gewonnen give-away's! En ik ben erg benieuwd naar die van jou.

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het weer heel gezellig Pietrick en je hebt er een neus voor hoor om de juiste dingen te kopen.
    Fijn dat je scriptie ingeleverd is, weer een doel gehaald en dan lekker genieten en uitrusten nu.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je nu lekker fris het nieuwe jaar in kan!
    Je hebt prachtige spulletjes gekocht zeg :-) Geniet er van!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn weer mooie aanwinsten die een nog mooiere sfeer geven..

    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen