zondag 26 augustus 2012

Oude paneeldeur

Eerder schreef ik er al over; mijn oude paneeldeur die ik kocht bij Stoer yn hout . Ik kreeg goede tips om hem/ haar te decoreren, maar voorlopig staat ie gewoon mooi te wezen in onze woonkamer...


Ik ben er zo blij mee! Binnenkort zal er wel een mooie krans aan worden gehangen (of twee) en met de kerst leuke versiering....maar voorlopig staat ie nog wel even goed zo. Op bovenstaande foto's zie je ook ons televisiekastje, deze heb ik pas behandeld met de matte krijtlak van L'authentique. Hij was nog steeds bruin en viel behoorlijk uit de toon in onze woonkamer, nu sluit de kleur beter aan bij het geheel. Alhoewel het natuurlijk niet mooi is om alle apparatuur maar in het zicht te hebben, vind ik het nog steeds een heel mooi kastje....

 
Gisteren weer even wat bloemen gehaald om het huis wat op te fleuren, mooie zachtpaarse (lila) rozen en witte en roze gerbera's. De kleine vaasjes weer gevuld...ook heb ik nog wat oude theekopjes opgefleurd met een gerbera.







Wat een ontzettend leuke en lieve reacties op mijn vorige post! Ik ga er bijna een beetje van blozen....zo lief...

Ik wens jullie nog een fijne zondag!
 

Groetjes, Pietrik

16 opmerkingen:

  1. Dat kastje is echt heel mooi geworden. Ik zie ook steeds meer van die luiken bij mensen in de kamer staan, moest er even aan wennen maar vind het nu wel erg mooi. En bloemen zijn altijd mooi en het fleurt je huis zo op. Geniet er van.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat luik is prachtig, daar zou ik niets aan doen. Een krans zal vast heel mooi staan.
    Het kastje is ook mooi opgeknapt, wat een verschil dan he?
    En de bloemen maken het gezellig vrolijk!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je lilla rozen.....heel mooi gedaan met de gerbera's....fijne zondag !...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die deur is echt heel erg mooi.Ik zou er ook verder niks aan doen.Het is een plaatje, groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die paneeldeur is zeker mooi ! Staat daar hartstikke leuk. Het kastje is ook mooi geworden, misschien is het een idee om er een deurtje voor te maken als je het apparatuur niet meer wilt zien (ik weet niet of dat mogelijk is). Het krijtbordlabeltje met love erop is ook leuk !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het kastje mooi geworden zeg, echt een verandering zo. Ook je bloemen vind ik heel mooi staan en je deur natuurlijk ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs mooie paneeldeur! Het staat inderdaad super zo simpel tegen een muur. Ik ben al een tijdje opzoek naar een louvre deur. Maarja je moet er ook eigenlijk niet naar opzoek zijn maar gewoon tegenaan lopen ;) Geduld!

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig de paneeldeur,is gewoon al mooi als het zo staat en met kerst een leuk takje eraan,het ziet er gezellig uit bij je,fijne zondagavond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd hoe je de paneeldeur met kerst versiert.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je paneeldeur staat daar lekker stoer, je hoeft er eigenlijk niet eens wat aan te doen!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie deur, ook zonder decoratie is hij prachtig.
    Ik vond je vorige post ook erg mooi!!!
    Je bovenverdieping laat zien hoe prachtig je home is!!!

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kastje is inderdaad prachtig in het wit.

    Mijn dochter heeft voor mij zo'n oude deurpanelen meegebracht vanuit Frankrijk, moet nog even nadenken hoe ik ze verder ga behandelen. Ik hoop dat ze even mooi worden als die van jou.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb er ook een zie foto op mijn blog en ik vind ze zo mooi.
    je hebt een goede smaak en het ziet er weer super mooi gedecoreerd uit.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De paneeldeuren vind ik heel mooi staan, helaas heb ik er geen ruimte voor.
    Wat kan iets toch mooi worden en opknappen van een likje verf.
    De rozen zijn prachtig en zeker de kleur.

    Hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar heb je veel plezier van, erg leuk! Gezellig de gerbera's!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is super geworden je paneel staat leuk ....mis alleen die eikenblad krans aan die oude haak hahahahahah ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen