vrijdag 24 augustus 2012

Home is....

Home is:
A place where one lives; a residence
A loving place together with the family
An enviroment offering security and happiness.
A valued place
The place where one was born or has lives for a long period.
The place where something is discovered, founded or developed
a base you return to
Home is us
 
Deze tekst staat op onze dekbedhoes, hier wordt ik momenteel weer mee wakker. Ik vind het toch zo'n mooie tekst!
 
Toen ik begon met bloggen afgelopen maart, ben ik begonnen met foto's van een kijkje in mijn huis en ik moet eigenlijk wel lachen als ik zie wat allemaal al weer anders staat....
 
Ook zag ik dat ik jullie nooit een kijkje boven heb laten nemen, hierbij:
 
Overloop




De deuren van de kast heb ik behangen. Het hekje en de zijkant van de kast heb ik wit geverfd

zwart-wit babyfoto's van J en mij
 De logeerkamer

Gedroogd bruidsboeket

Het bloemstuk van onze trouwauto en
de orchideen die ik weer in de bloei probeer te krijgen
 Onze slaapkamer


oude scheerdoos



 
We hebben nog een kamer, hier staat de computer en is Jacob zijn domein.
 
Nu ga ik lekker bladeren in dit boek:
Franske Stemninger
 
Ik kocht het voor maar 25 euro op Marktplaats....zo blij mee!!!

Mijn nieuwe volgers wil ik van harte welkom heten, heel fijn dat jullie mijn blog willen volgen.
Voor alle anderen: iedereen kan nog steeds meedoen aan mijn give-away.
 
Fijn weekend
 
 

Groetjes, Pietrik 

15 opmerkingen:

  1. Ik zou wel eens willen komen logeren :-) Het ziet er erg gezellig uit!

    Fijn weekend
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit, Pietrik! En al die inspiratie die we hier op al die mooie blogs opdoen, beïnvloedt ons denk ik allemaal...mij in ieder geval wel! Wat bof je trouwens met dat prachtige boek!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige foto's van binnen ik heb genoten.

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb al veel inspiratie bij je opgedaan. Ieder keer als ik op blogger zie dat jij weer een nieuw bericht hebt gemaakt denk ik: leuk, wat zal ze nu weer willen delen. Ga zo door!

    Liefs,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekst jer!!en wat is het bij opgeruimd boven(bij mij op het moment te veel"bultjes"(rommel die ik op moet ruimen :P)mooi hoor!!
    en give away???doe ik al mee???X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een gezellige bovenverdieping. Ik vind al die kastjes en tafeltjes leuk. En de scheerdoos doet mij herinneren aan mijn vader. Die had ook zo een. Het spijt mij nog altijd dat ik die niet in handen heb gekegen.
    Heel fijn weekend, Pietrik!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh wat een sfeervolle kamers zeg! Je slaapkamer is erg mooi, je logeerkamer ook trouwens (wat zullen logee's daar blij mee zijn!) De kleuren die je gebruikt en mee combineert zijn echt prachtig.

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om even met je mee te lopen, wat is de bvenverdieping sfeervol!! Mooie hoekjes heb je gemaakt!
    Ik ga even op zoek naar je give away, helemaal gemist helaas ;)
    Fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tekst en wat ziet alles er gezellig bij je uit.
    Wat een geluksvogel dat je dit boek voor zo'n mooie prijs op de kop kon tikken, ik ga ook eens snuffelen op MP.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel, het wat heerlijk genieten in alle rust en ruimte :) Mooie tekst.

    Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige sfeer foto,s en dat veranderen steeds dat herken ik, en dat is toch zo heerlijk, want het is net steeds of je een nieuwe kamer hebt.
    fijne zondag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke sfeer heeft jullie huis. Alle kamers passen zo mooi bij elkaar. Je kan zo lekker uitwisselen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er mooi uit, mooie tekst hoor !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sfeervolle foto's!!
    Fijne avond,

    JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen