zaterdag 11 augustus 2012

50e post: GIVE AWAY

Hier mijn 50e post en zoals beloofd een give-away, ik kan jullie gaan vertellen hoe het bloggen mij verrijkt heeft, hoe blij ik ben met jullie (digitale) vriendschap, hoe blij ik met jullie reacties ben, dat jullie mij heel veel inspiratie geven, dat ik tevens dankbaar ben voor het kijkje in jullie leven en huis, dat ik met jullie meeleef, dat ik het leuk vind dat er met mij meegeleeft wordt, dat ik momenteel elk verzet bloempotje op de foto zet, dat ik bloggen een verrijking vind van mijn sociale leven (ook al zegt men dat door de social media je sociale leven er aan gaat), dat ik sommigen van jullie volg via Facebook, dat ik sommigen van jullie volg via Twitter, dat ik sommigen van jullie volg via Pinterest, dat ik zoveel ideeen op doe of gewoon dat ik heel blij ben met het feit dat dit mijn 50e post in ruim vijf maanden is......MAAR DAT DOE IK NIET.

Ik ga gewoon wat weggeven.

HET BOEK NEW COUNTY STYLE ENGELAND....

EEN HEERLIJJK GEURENDE ZEEPKETTING MET ECHTE FRANSE ZEEP

EEN WIT HART MET HUISPARFUM

10 NOSTALGISCHE PRENTEN/ KAARTEN OP ANSICHTKAARTFORMAAT

Laat je een berichtje achter als je mee wilt doen?
Ik vind het leuk als je volger bent en een linkje op je blog wilt plaatsen.
Op zondag 2 september maak ik de winnaar van de give-away bekend.

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

35 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi en wat véél !!
    Ik doe graag mee hoor Pietrik.
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel leuks !!...ik doe heel graag mee hoor !!..fijne zondag liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 50e post Pietrik en wat leuk dat je zoveel plezier in het bloggen hebt! Ik hoop dat je dat ook nog lang blijft houden!! Natuurlijk doe ik mee...een linkje staat inmiddels al op mijn blog!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk, een giveaway!
    Ik ben een quiltster en op die blogs wordt ook geregeld een giveaqay georganiseerd, maar dan meestal in de vorm van lapjes.
    Ik volg je al sinds je in de Leeuwarder Courant stond en ik moet zeggen, jouw sfeer is ook mijn sfeer, heel leuk.
    Ik zal binnenkort je link op mijn blog zetten hoor !
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk he wat je allemaal aan ervaringen en leuke dingen en inspiratie opdoet met het bloggen. Ik ben ruim 2 maanden langer als jij bezig, maar ik geniet er ook heel erg van.
    Wat een geweldige mooie give-away. Ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog.
    Fijne dag verder.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het bloggen heeft absoluut al die mooie dingen die je beschrijft, de warme reacties, het meeleven...fijn dat jij ook zo geniet!!!
    Wat een give- away zeg, geweldig leuk, ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je 50ste post.
    En...ik doe maar al te graag mee met je give away.

    Ik plaats alvast een linkje op mijn blog en hoop heel stilletjes dat ik er één mag van winnen ....

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je 50e post, al blog ik zelf nog maar kort en volg ik al lang, ik snap precies wat je bedoelt. Ik doe graag mee met je give away Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, over social media zijn de meningen inderdaad verdeeld... Maar toen ik echt plat lag, was ik toch wel heel blij dat het bestond! Nu ik weer wat meer kan, merk ik wel dat ik minder achter de pc te vinden ben, maar eigenlijk is dat ook wel normaal...

    Toch zal ik het bloggen en fb niet kunnen laten en volgen deed ik je al, maar ik zal zometeen ook een link plaatsen van je Give Away, want ik geef me graag op!

    Fijne week,
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he, bloggen?Facebook is ook een van de favorieten.
    Een enige giveaway heb je, ik doe zeker mee!!.Zet een linkje op mijn blogje,
    liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je 50e post!

    En nu op naar de honderd, leuk he... bloggen.

    Hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pietrik wat een geweldige give-away en van harte gefeliciteerd met 50 posts..
    Ik wil zeker een gokje wagen,want wie niet waagt wie niet wint toch ??
    Het linkje van je blog ga ik meteen even posten..

    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Pietrik,
    Via,via kom ik op jouw blog en het ziet er heel gezellig uit ;)
    Ik ga je volgen, doe héél graag mee aan je give away en zal direct de link plaatsen op mijn blog !
    Lieve groet en misschien tot "ziens"op mijn blog, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi pietrik,
    ben net terug van vakantie en wat lees ik:
    wat ga je ons verwennen zeg met een mooie en speciale give away!!

    zoals je weet volgik je al een tijd en wat je zegt over het bloggen dat kan ik alleen maar beamen!! ik vind het is een veruiming van je leven want je deelt je hobby met zoveel en je krijgt dr zoveel inspiratie van!
    en het is gewoon leuk!

    dus ik doe heel graag mee en natuurlijk plaats ik een linkje

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schaam, schaam... zie dat ik nog helemaal geen volger van je ben, terwijl je zelf altijd een enthousiaste reactie achterlaat bij mijn posten; snel aangemeld en nu even een linkje plaatsen met je prachtige give away (prachtige spullen!!!)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik loop behoorlijk achter met lezen maar dat ik nog niet als volger stond aangemeld verbaasde mij zelf. Ik heb het meteen veranderd. Alsnog gefeliciterd met je 50ste blog. Wat een geweldige give-away.Veel plezier met het weggeven.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je 50e blog en ondertussen is nr 51 ook al verschenen. wat een leuke give-away zeg. Heel veel plezier verder met het bloggen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je aan het bijlezen bent, zie je nog eens wat ;-)
    Wat een prachtige give away, ik doe graag mee. Even een linkje plaatsen en dan duimen. En dan ook weer uitkijken naar je volgende belevenissen (inmiddels al een) ;-)
    nog een fijne dag.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi,

    wat een leuke Give Away! Ik doe graag mee! zal een foto en linkje op mijn blog plaatsen...

    gave winkel heb je gevonden!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HOI!
    Wat een verwen give away!
    Wat leuk dat je ook al weer bij me kwam buurten..na zo'n lange vakantiestop van mijn kant!
    Ik doe graag mee en plaats natuurlijk een linkje:)
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende giveaway Pietrik! Ja, wat is het een leuke hobby he, dat bloggen....het heeft mijn leven ook verrijkt hoor!
    Ik zou graag mee willen doen, en zal ook een link op mijn blog plaatsen.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoihoi,,

    Wat een geweldige give away..
    Ik heb nog maar een weekje een eigen blog, en kwam via, via bij jou blog! Heerlijk om je berichten te lezen! Ik ben jou blog ook maar gelijk gaan volgen! En ik doe natuurlijk mee voor die prachtige give away!

    Groetenz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk die give away's!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes, Willemijn dB

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wowww wat een pracht give away....ik doe gezellig mee en ben ook volger geworden/ heb je link ook op mijn site geplaatst....lieve groet jenneke
    mocht je zin hebben in mijn give away deze loopt tot en met 20 augustus
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/give-away-creaties-and-stuff-by-jenneke.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ben je toch altijd enthousiast!
    Ja het bloggen is als een vriendschap, en ook nog een echte warme vriendschap!
    Leuk dat jij nu ook een Give Away hebt en nu ga ik bij jou meedoen!
    En ik hoop dat we elkaar nog in vele posten gaan volgen!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Rond neuzen in blogland kwam ik bij jou en ik vind je give away erg leuk. Ik wil dan ook graag mee doen. PS: ik heb ook een give away kom maar eens langs.

    Ik zet je linkje op mijn blog.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beter laat dan nooit Pietrik. Ik doe heel graag mee aan je give away. Het gaat wat beter nu met jou he.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Via via kom ik op je blog, wat een leuk blog heb je. Ik ga je volgen en wil wel een gokje wagen...is het een probleem dat als ik win het helemaal naar Z-Frankrijk verstuurd moet worden ;)? Daar woon ik nl sinds kort, zoals je kunt lezen op mijn blog.
    vee plezier nog met al je posten.
    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, ook ik kwam via via op jouw blog. Wat een mooie dingen laat je hier zien. Kom zekerweten zo nu en dan weer even terug. En zou ook graag mee willen doen met je give-away. Nog heel veel succes met alles wat je nog gaat doen. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je 50e post ! En wat een leuke give-away. Het boek, de zeepketting en het hart, eigenlijk ziet het er allemaal evenleuk uit !

    Ik plaats snel een linkje op mijn blog, en nu maar duimen.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je 50e post op je inspirerende blog, ik doe graag mee met de give away. Groeten Cilia => cieltje1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee aan deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo, wat een leuke blog met veel tips over leuke winkeltjes en een kijkje bij jou thuis erg leuk , ik zou graag meedoen met de give away , maar heb geen eigen blog groetjes imca uit zwagerbosch

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ohh had ik toch bijna je prachtige give away gemist!! op de valreep doe ik nog héél graag mee:))
    zo leuk dat het bloggen je zoveel plezier brengt, ik deel zeker dit gevoel en hoop dat je nog heel lang plezier hieraan zult beleven:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat met je 50e post! Ik had je geweldige give-away gemist! Ik wil kei graag een kansje maken! ik zal een linkje op mijn blog zetten!
    Op naar de volgende 50 posten!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen