zondag 15 juli 2012

Uitgelicht: Watson & Co brocante, curiosa, hebsels en woonerie!

Vandaag, samen met mijn man, een bezoek gebracht aan Makkum (net over de afsluitdijk in Friesland). Hier zit de winkel www.wats-on.nl  (1200 m2 nostalgisch en landelijk wonen) Deze winkel stond al een hele tijd op mijn lijstje om eens te bezoeken en vandaag was het dan zover! Deze winkel zit in een prachtige grote boerderij, waarvan praktisch elke centimer is benut, ik keek mijn ogen uit! Ze hadden me daar wel een week op mogen sluiten! Wat een leuke spullen en wat een prachtig pand......ooit zou ik ook graag zo'n boerderij willen bezitten, zucht....

Ik heb wat foto's mogen maken.....


En wat kun je er zoal vinden?
Tafels ~ kasten ~ PTT postzakken collectie ~ verlichting ~ verf, behang en stoffen ~ serviesgoed ~ brocante & curiosa ~ Oude bouwmaterialen ~ Used Wood collection ~ kinderbedden ~ dekbedovertrekken ~ hebsels & woonerie ~ fauteuils en banken ~ tuinhuizen & tuinerie ~



Deze winkel is het bezoeken meer dan waard! Mocht je toevallig niet in de buurt zijn, dan kun je terecht op hun website/ webwinkel : www.wats-on.nl

Na het nuttigen van de koffie en het afrekenen van de spullen ( ja, er gaat natuurlijk wat mee naar huis), hebben we de toeristische route weer naar huis genomen. Al met al een zeer geslaagde middag!


Nog een fijne avond!

Groetjes, Pietrik

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de tip Pietrik. Het is voor mij jammergenoeg niet naast de deur, maar mocht ik een keer richting Friesland gaan dan is de winkel zeker de moeite waard om langs te gaan.

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het opgeschreven Pietrik, daar wil ik absoluut ook een keer naar toe.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke winkel is Wats-on he!! En dat zo maar bij mij om de hoek. Als je een neus op het raam hebt zien staan dan was die vast van mij. Oh wat gluur ik graag naar binnen. Ga niet altijd naar binnen, want dat wordt een beetje te prijzig. Moet gewoon iedeere keer wat meenemen. Personeel is ook zo gezellig. Echt een aanradertje voor mensen die deze winkel nog niet kennen.
    Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie een fijne brocante dag hebben gehad. Ik heb even op de website gekeken, maar de winkel is een eind uit de buurt.
    En....ben heel benieuwd wat je mee genomen hebt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er al heel leuk uit! Wat een leuke midag zo, heerlijk!
    Ik reageer even wat midner op de blogs, heb er a=een paar van jou gemist maar dat is even de drukte van de laatste weken voor de vakantie!Straks weer meer tijd!
    geniet lekker van je spulletjes! Groetjes,jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is hier niet eens zover vandaan, maar ik ben er nog niet geweest... Ga ik zeker een keer doen. Ik 'ken' Watson al wel van hun site en van een fair in Midwoud (NH) en nu ga ik graag binnenkort eens neuzen in hun winkel.
    Groetjes,
    Anita
    PS leuke blog; heb je er nog meer brocante-shop-tips op staan? Ik ga eens verder lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me erg leuk, heerlijk rondsnuffelen ... Wie weet! De website ga ik zeker bezoeken, bedankt voor de tip!
    Nog een fijne week😉lieve groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stom nog nooit geweest terwijl we vaak in makkum zijn ...zeker eens naar toe gaan ...zo en zo makkum de moeite waard heerlijk plaatsje ....hoop dat het beter met je gaat ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk om daar lekker rond te dwalen!!en Makkum is leuk he!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke winkel om even een keer in rond te snuffelen. Maar helaas niet echt in de buurt, maar toch even opgeschreven voor je-weet-maar-nooit! Ben wel nieuwschierig wat er met je mee naar huis is gegaan.
    Fijne dag en een lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOHHHH... jij bent er geweest!!
    Ik ben enorm fan van Watson!! Ik woon er veel te ver voor weg, dus ik shop online!
    Het behang van mijn jongste komt er ook vandaan. Wat een mooie spulletjes en ideeen hebben zij toch!
    Vind je vogelkooi super!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen