dinsdag 10 juli 2012

Uit eigen tuin

Het zonnetje doet haar best om door te breken, zou het haar vandaag nog lukken?

Ik wil jullie bedanken voor de vele reacties en vragen over hoe het met mijn kaak gaat. Ik roep steeds maar; ik mag niet klagen! Gisteren weer op controle geweest (om de twee, drie dagen) en ik heb nu elastiekjes bij mijn voortanden gekregen om de boel op zijn plaats te houden en recht te trekken. Ook heb ik nog steeds een 'bit' om mijn bovengebit, dit maakt het eten lastig: alles moet gepureerd worden, omdat ik niet kan/ mag kauwen. Het valt mee met de pijn, de zwelling is bijna helemaal weg en ook de blauw/ groene kleur veranderd langzaamaan in geel en is dus ook al bijna weg. Praten is nog steeds heel lastig, dit kost me veel energie en levert me 's avonds letterlijk zere kaken op. Ik probeer dit dus zo weinig mogelijk te doen.

Gisteren heb ik wat bloemen uit de eigen tuin naar binnen gehaald, dat blijft toch het leukst!

            Op de etagére onder andere: lavendel, gipskruid, hortensia en vrouwenmantel

                                           Het schattige emmertje is gevuld met hortensia




                                                 De witte kan is gevuld met witte hortensia



Ook heb ik gisteren van alles weer op de foto gezet en op marktplaats gezet, dit is slechts een gedeelte....ik moet nog even de energie vinden om de rest er op te zetten. o.a. bovenstaande kan staat er op, een emaille broodtrommel, brocante flessen, kruiken, enz. neem gerust een kijkje HIER!!!! KLIK

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Groetjes, Pietrik




12 opmerkingen:

  1. Hallo Pietrik,
    Hier is de zon alweer weg, heeft even geschenen, nu weer grijs wolken weer.
    Prachtige hortensia's, die kleur..zo mooi.
    Beterschap verder ,met je kaak.Gelukkig dat je weinig pijn hebt,maar dat het vermoeiend is,geloof ik graag.
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, die etagere en de hortensia's.

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo een bloemetje uit eigen tuin binnen te kunnen halen, hier staan ze op de tuintafel, zo ziet het er toch een beetje zomers uit al is het zonder zon helaas :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk voor je dat het beetje voor beetje weer wat beter gaat ...heerlijk als je zo lekker kan plukken in je eigen tuin zeg ...jammer genoeg kan ik dat niet hahahah heb ik geen bloem meer op mijn binnenplaatsje hahaha heerlijk sfeertje zo met al die bloemen door het hele huis geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig kun je hier al typende kletsen hihi. Mooie bloemen hoor, da's puur genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, ik heb nog even een vraagje; in welk programma bewerk jij jouw foto's? De banner ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn Pietrik dat het beetje bij beetje wat beter gaat. Al met al is het een heel gedoe en heb je echt geduld nodig. Het lastigste lijkt me dat je niet goed kunt praten.
    Wat heb je prachtige plukboeketjes. Zo gezellig!
    En de kleur van de hortensia's is prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bloemen uit eigen tuin, dat is het mooiste wat er is...
    Zo leuk om er gezellige hoekjes van te maken...


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo lekker bezig zijn......geniet maar lekker ...hoop dat alles gauw weer in orde is met je kaak enzo...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo de bloemetjes uit eigen tuin dat fleurt alles zo heerlijk op. Fijn dat het ietsje beter gaat, maar het lijkt me erg lastig zo. Maar het gaat in ieder geval de goede kant op.

    Sterkte groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me echt niet leuk, dat je niet eens kunt eten en praten (ik praat nogal veel hahaha). Hoop dat het snel wat beter gaat. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wa vervelend van je kaak, ik hoop op een goed herstel.
    Je bloemetjes staan mooi, dat vrolijkt je woonomgeving goed op, erg leuk gedaan. Ik ga snel even kijken bij je spulletjes op marktplaats!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen