zaterdag 28 juli 2012

Relaxmodus

Nog herstellende van de operatie én het mooie weer van de afgelopen week hebben er voor gezorgd dat ik niet veel achter mijn computertje te vinden was....zo nu en dan lees ik eens een blog....ik zal proberen de komende week weer wat meer tijd te besteden aan het lezen van de blogs (ik ben natuurlijk ook bang dat ik iets mis....).

Vorige week zaterdag stond de postbode met een groot pakket aan de deur; het was de broodtrommel die ik had gewonnen bij Le-style ! Ik had het al gelezen op haar blog, er stond:


De elfde reactie om een kansje te wagen opgezocht en deze bleek van haar te zijn;-) Van harte gefeliciteerd!! Mail je mij je adres nog even?

Zo gek! Steeds als ik op het woordje 'haar' klikte, kwam ik op mijn eigen blog terecht! Ik snapte er niets van! Toen ik in de reacties toch echt mijn eigen naam ook teruglas, kon ik het pas geloven.

Vorige week kreeg ik hem dus over de post, super! Ik had laatst een mooie witte broodtrommel op de kop weten te tikken en deze heeft een heel mooi plaatsje op het aanrecht, maar met deze wist ik ook wel raad! Je hoeft deze prachtige trommels toch niet per sé voor brood te gebruiken, toch? Deze staat nu mooi in de bijkeuken met...ja....met van alles eigenlijk; schoonmaakdoekjes, voorraad vaatwastabletten, vaatwasverfrisser, lampenpitten, enz. Ik ben er heel erg  blij mee!
Er waren ook nog wat bloggers die zich afvroegen wat ik dan bij Watson & Co had gekocht....
iets wat al heel lang op mijn verlanglijstje stond: Een houten vogelkooi!

En ik kocht nog wat lekkere franse zeep en 2 kleine flesjes. Toen de vogelkooi in de vensterbank stond, vond ik het wat kaal....nu maar een koffer er onder gezet, maar het is niet helemaal naar mijn zin. Iemand suggesties voor het decoreren van mijn vensterbank en deze vogelkooi? Ik zit er zelf aan te denken om de koffer wit te verven?

In de vogelkooi nu wat franse zeep en een bosje lavendel


Vanmiddag ben ik nog eventjes op pad geweest, ik wilde naar het tuincentrum in Burgum, maar ben voor Burgum eventjes afgeslagen....ik reed over het industrieterrein en op een gegeven moment MOEST ik op de rem! Wat stond hier allemaal buiten? Auto aan de kant van de weg en maar eens even een kijkje nemen. Ik kwam terecht bij de winkel Stoer yn hout

Ik wist niet waar ik eerst en laatst kijken moest! Geweldig! Ik vroeg me af hoe het kon dat ik hier nog nooit eerder was geweest! Het antwoord moet ik jullie helaas ook schuldig  blijven, want ik weet het echt niet. Met de eigenaar afgesproken dat ik binnenkort langskom met mijn fototoestel (en een dikke portemonnee) om dit allemaal eens op de gevoelige plaat vast te leggen...binnenkort dus meer...

bron: www.stoerynhout.nl



Foto's www.stoerynhout.nl


Ik wens jullie nog een fijn weekend!


Groetjes, Pietrik







10 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit allemaal hoor
    wij willen morgen even naar watson rijden ben zo benieuwd?

    weet jij toevallig nog wat leuks in de buurt en wat op zondag open is? of zeg je nee ga dan een andere dag dan kan je ook hier of hier heen
    hoor het graag? wij komen vanuit flevoland via lemmer dan weet je een beetje de route
    mocht je tips hebben mai lze me maar door svp:
    cindyensam@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je een route uit de Landelijke leefstijlgids Friesland/ Groningen gemaild!
      Veel plezier!

      Verwijderen
  2. De relaxmodus met lieve geschenken, mooie aankopen en verrassende adresjes....nou, dat klinkt totaal niet verkeerd!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha! Zo had ik 'm nog niet bekeken!
      Jij ook een fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Hoi Pietrik,
    Ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
    op je vogelkooi!.Haha, fijne zondag, lieve groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf nog maar even lekker in de relaxstand. Kun je helemaal herstellen en lekker weer energie opdoen.
    Je hebt een mooie vogelkooi. Ik zou hem weer gewoon op de vensterbank zetten en er aan beide kanten wat naast zetten, zeg maar omheen decoreren.
    En ik ben heel benieuwd naar de nieuw ontdekte winkel, misschien kun je daar iets vinden voor bij de vogelkooi.
    Fijn weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je die trommel hebt gewonnen!En die winkele...daar ben ik ook heel benieuwd naar! Leuk toch hè, al dat lekkere stylen en bezig zijn met je huis! Relax nog even lekker door! gaat het al beter met je kaak?
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je gewonnen give away, leuke broodtrommel.

    Ook je vogelkooitje is een prachtige koop!!

    Fijne week nog.
    Liefs

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Pietrik,

    Gaat je herstel voorspoedig? Ik wens je een voorspoedig herstel!

    Wat leuk is dat om te zien dat het een plekje heeft gekregen en je er een praktische bestemming aan hebt gegeven.

    Ik vind je vogelkooi mooi en leuk gestyled!
    Ga even beide adresjes aanklikken voor een impressie;-)

    Fijne dag!!

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar een omweg al niet toe kan leiden...gelukkig weet je nu het adres.
    Leuk je gewonnen give- away en je vogelkooi is ook helemaal goed hoor.
    Doe rustig aan en zorg dat je helemaal herstelt hoor.

    Lieve groet, ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen