donderdag 12 juli 2012

Een kleurig tafereeltje

Niet zo heel veel gedaan de laatste dagen (behalve heel veel spullen op Marktplaats klik zetten....zucht..en nou ben ik er nog niet door.....). Daarom wat plaatjes uit de tuin van mijn bloeiende planten.

Hortensia, sierui en vrouwenmantel

Sierui, wat is ie prachtig....

Lelie's,  hosta en nog heel veel bloemen waar ik de naam niet van weet ;)

Hosta

?

?

Clematis

De laatste tijd heel veel bloemenposten, ik hoop dat ik snel de energie kan vinden om weer wat leuke dingen te gaan maken en deze met jullie te delen....

Fijne donderdag!

Groetjes,  Pietrik

12 opmerkingen:

  1. Je tuin staat er ondanks alle regen nog mooi bij. Leuk trapje heb je op de eerste foto staan.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is je tuin zeg tjeemie je kan wel een prachtige bos bloemen plukken voor binnen zoveel ....gelukkig dat het beetje voor beetje weer wat gaat doe rustig aan moet nu eenmaal op zijn tijd genezen....geniet lekker van je mooie huisje en tuin ...fijn weekend en heel veel zon hahahah want heb ik het ook hahahahah ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tuin, met die hoogteverschillen en verschillende tinten groen. En de bloemen die er echt uitspringen! Je zult er wel erg van genieten...! En wacht gewoon maar rustig af, je inspiratie komt vast en zeker (snel) vanzelf weer terug! Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tuin hoor. Ziet er goed uit.

    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEZELLIG BLOEMIG!
    IK HOU ER VAN.
    MAAR JE UILTJE VIND IK ERG SCHATTIG!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke tuin heb je toch. Hier ziet de tuin er op dit moment niet zo mooi uit. Regen en slakken laten hun sporen na...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maak je geen zorgen Pietrik. Bloemen geven ons op dit moment zomergevoel. En bloemen vervelen nooit!
    Je hebt een prachtige tuin! En het uiltje vind ik zo mooi.
    Ik merk bij de wilde bloemen in de bermen dat ze wel te lijden hebben onder de wind en regen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleurrijke tuin heb je , mooi hoor . En met het nieuwe terras erbij erg ruim ook, wat heerlij om
    in te richten .

    Hier wel wat kleiner allemaal maar we zijn tevreden hoor ... enne zoals je al zei, zink is inderdaad
    mooi he , blijft bij mij ook favoriet hoor.

    Pietrik, ik wens je een fijne week verder en leuk dat je een reactie
    achterliet bij mij.

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloeiende planten heb je...PRACHTIG..
    Fijn weekend groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er fleurig en kleurrijk uit!

    Gezellig met de spulletjes erbij en je Sierui is prachtig!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We kunnen wel ontevreden zijn over het weer, maar de tuin staat er super bij!! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie bloemen hoor!
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    liefs ester

    BeantwoordenVerwijderen