woensdag 4 juli 2012

Bloemetjes

Gisteren op controle geweest bij de kaakchirurg, hij was tevreden. De zwelling is inmiddels behoorlijk weggetrokken en ik krijg weer iets van een kaaklijn. Nadeel dat de zwelling grotendeels weg is, is dat het tijd werd om elastiekjes aan mijn beugel te bevestigen zodat mijn kaak in de goede stand komt te staan. A mai....het was weer een gebroken nacht....maar we komen er wel! Elke dag weer een stapje voor uit.

Voor de fleur en vooral de kleur had ik vandaan een foto van mezelf op het blog kunnen zetten, ik ben bont en blauw, maar dit zal ik jullie besparen ;)

Hier onder wat foto's van de prachtige bloemen die ik heb gekregen.










                             Ik wens jullie een hele fijne, fleurige, kleurige en zonnige dag!


Groetjes, Pietrik

14 opmerkingen:

  1. Prachtige boeketten!
    Daar kikker je toch van op.
    Veel sterkte. Het gaat goed komen.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Pietrik, het klink allemaal behoorlijk heftig.
    Mooie bloemen,trouwens,
    Lieve beterschapsgroetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geloof direct dat je nu alle kleuren van de regenboog gaat krijgen.
    Sterkte verder...

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige bloemen gelukkig gaat het wat beter, stapje voor stapje heel veel sterkte ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je die nu gekregen voor alle pijn die je moet verdragen...?
    Ach ze geven je misschien wel iets van afleiding, wat een pracht boeket.
    Beterschap en sterkte.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige bloemen heb je gehad en sterkte ermee.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij dat het weer wat beter met je gaat en met zoveel bloemen moet het toch uit te houden zijn? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fleurige post die jou misschien opfleurt.
    Heel veel sterkte hoor, het zal idd wel pijnlijk geweest zijn en nu
    nog herstellen...heel veel succes.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om te lezen dat het allemaal de goede kant op gaan én om te zien dat je heerlijk verwend wordt :)))
    Zorg goed voor jezelf,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn Pietrik, dat het weer de goede kant op gaat. Het zijn tenslotte niet de leukste dingen en ik heb af en toe aan je gedacht.
    Gelukkig wordt je verwendt met mooie bloemen.
    Veel beterschap gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAT ZIJN JE BLOEMEN MOOI.
    IK WENS JE VEEL STERKTE ME JE KAAK.
    IK HOOP DAT HET GAUW WEER DE OUDE BEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik lees nu van je kaakoperatie.. jeetje dat zal geen pretje zijn.. doe maar heel rustig aan en geniet van je prachtige bloemen!
    beterschap!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte met je kaak en de bloemen zijn heel mooi. Hopelijk kun je weer snel goed slapen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige bloemen, geniet ervan.

    Veel sterkte, doe het rustig aan...

    fijn weekend.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen