vrijdag 15 juni 2012

Award gekregen

Van Nicole kreeg ik de Sunshine award! Ik zag ze wel eens op blogs voorbij komen (en dan vooral in de vorm van 'liever geen awards' , ha ha) en had geen idee wat het inhield, nu eigenlijk nog niet, maar ik doe gezellig mee. Ik heb begrepen dat ik een aantal vragen moet beantwoorden, dus daar gaat ie:

wat is je favoriete dier? Die heb ik niet
Wat is je favoriete getal? 18, mijn geboortedag
Wat is je favo non-alcoholisch drankje? Dat is spa rood (zo'n 6 flessen in de week)
Facebook of Twitter? Facebook
Wat is je passie? creatief bezig zijn
Krijgen of geven? Geven (maar het is stiekem ook wel eens leuk om iets te krijgen)
Wat is je favo patroon? Huh? geen idee, ben geen handwerkster....
Wat is je favo dag van de week? zaterdag, lekker vrij om alles te kunnen doen waar ik maar zin in heb.
Wat is je favo bloem? De Gerbera, staat voor openhartigheid, dat typeert mij ook wel
Wat is je favo land? Ierland, om zijn prachtige natuur.

Ik weet niet helemaal hoe dit werkt, maar geef deze award door aan drie dames die met hart en ziel bloggen, waar ik inspiratie vandaan haal en waarvan ik vind dat deze blogs wel wat meer volgers verdienen, daar gaat ie dan:

De blog Mooi homestyling van Karin
De blog Boterbloem brocante van Milou
De blog Bizzy Chrissy van Christien

Natuurlijk hoop ik met het doorgeven van deze award dat het hen wat extra volgers oplevert.

Morgen komen we in de Wonen & co (de bijlage van de Leeuwarder Courant), ik ben benieuwd!

Voor nu een fijne vrijdag!

Groetjes, Pietrik

13 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk!
    Dankjewel voor je award, erg leuk dat je mijn blog hebt uitgekozen samen met de andere 2.
    Super bedankt.

    Liefs,
    Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award. Je hebt dan ook een leuke blog vind ik. Dus dik verdiend hoor. Spannend dat je morgen in de Wonen & Co komt. Jammer dat je niet in de Drentse editie komt. Geke van Brocanteneo komt er binnenkort ook in. Laat je het nog wel zien op je blog, dan hoef ik het toch niet te missen.
    Geniet van je favoriete dag morgen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je award, altijd leuk om verdiende waardering te krijgen!

    Op mijn blog staat ook 'liever geen awards'...in de bijna drie jaar dat ik blog (en dat geldt voor andere blogsters net zo) heb ik al heel regelmatig een award gekregen...ik geloof dat ik er zelfs een keer zeven in een week kreeg. En dan zeven keer al die vragen beantwoorden hihi...je weet op een gegeven moment echt geen origineel antwoord meer hoor :)!

    Ik wens je een heel fijn weekend, leuk dat je morgen in Wonen & Co komt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pietrik Van harte Gefeliciteerd met je AWARD !!
    Dat ik door jou genomineerd ben wat een eer.
    Ik krijg er een kleur van, een AWARD wat ontzettend leuk!!
    Dankjewel

    Goed begin van mijn vakantie !!

    Lieve groet van CHristien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Pietrik......altijd leuk om zo'n waardering te krijgen.......maar ik ben van mening dat dit geld voor iedereen....ik zou niet kunnen kiezen!!!!!
    Fijne weekend & geniet van je AWARD,
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je Award!

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera en gefeliciteerd met je award...je hebt ook een heel leuke blog.
    Morgen spannende dag, ik ben benieuwd naar het stukje in de woonbijlage.

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jij blij en vereerd bent met het krijgen van een Award.

    En ik hoop dat de andere blogdames er ook weer blij van worden waar je het weer aan doorgeeft....
    en ze zitten te wachten op meer volgers....

    Veel of weinig volgers wil in mijn optiek niet altijd iets zeggen,
    je kan beter 'n paar volgers hebben waar je van tijd tot tijd aardige reacties van krijgt en die je blogposten waarderen en interesse in je wel en wee tonen, dan dat je elke dag een nieuw profiel in de sitebar ziet staan die je nooit leest in reactie.
    Ik zeg altijd volgers zijn mensen en geen zak knikkers die je als kind zit te tellen.
    Er zullen vast ook geïnteresseerde lezers zijn die blogs bezoeken en er plezier aan beleven....en nooit reageren(daar hoef je geen volger voor te worden/zijn)ook daar is niks mis mee, dat moet haast wel is mijn ervaring, ik kan het afleiden van mijn statistieken die veel meer bezoekers laten zien dan reacties.

    Leuk dat je in de krant komt....zeker als de inhoud over wat leuks gaat,
    zolang het niet met foto is met tekst: wordt gezocht;-)

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pietrik, gefeliciteerd met je award. Leuk, want je hebt een mooi blog. Ook al vind ik dat eigenlijk voor iedereen.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd met je award ....en super leuk dat je een reactie achter heb gelaten op showe home ...fijn weekend geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay meisje,

    Van harte gefeliciteerd met deze welverdiende Award!
    Heerlijk dat je er zo van geniet, en super voor de andere
    dames aan wie je hem weer doorgeeft..

    Ik wens je een mooie week-end,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk dat weten we dan ook weer !!..leuk !! gefeliciteerd met je award...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pietrik, bedankt voor je award! Nu moet ik diezelfde vragen beantwoorden toch? Ik zal er morgen even voor gaan zitten.
    En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je award en je vermelding in de LC. Ik ga bij de buren even vragen of ik hem van hun mag hebben, kan ik het mooi even in het echt lezen.
    Lieve groet en nog een fijne zondag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen