maandag 14 mei 2012

van alles wat


Vrijdag dus naar de kaakchirurg geweest: rontgenfoto's en profielfoto's gemaakt en ik moest wederom 'happen', hierbij maken ze een afdruk van gips van je gebit. Over twee weekjes een gesprek met verpleegkunde en de aneastetist en dan half juni staat de kaakoperatie gepland. Jacob was met me mee naar het ziekenhuis, dus we zijn daarna nog even gezellig Leeuwarden in geweest. Moederdagcadeautje kopen en alvast een cadeautje voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag. Ik heb mezelf alvast een bos rozen cadeau gedaan, deze kleur vind ik toch wel zo mooi...het is een beetje oud- roze.


 Op de avond nog even naar Buitenpost geweest...naar Kapenga Wonen. Hier zitten sinds
 kort een shop-in-shop van Riviera Maison en Riverdale. Altijd leuk om even te 'struinen'. Ik kocht een hartje voor aan mijn hanger boven de salontafel waarop staat 'Life is Lovely' (Riverdale) ......
                                                         Twee waxinelichthouders (Riverdale).....

 Super mooie gedraaide pastelkleurige kaarsen (Riverdale) welke natuurlijk niet mogen branden, omdat ze te duur zijn om zomaar aan te steken....


                         En bij de bloemenzaak kocht ik nog twee van deze lieve hangertjes......


Ik kan van deze kleine dingen toch zo blij worden! De rest van het weekend: Zaterdag zijn mijn broer en schoonzus wezen bbq-en met de kinderen. Mijn broer heeft ons enorm geholpen met onze verbouwing. Zondag de schoonfamilie hier gehad in verband met moederdag, niet dat wij kinderen hebben, maar dit was een mooie gelegenheid om de trouw-dvd even te bekijken. Deze week een korte werkweek....voor de verandering ook wel eens lekker.

Ik wens jullie een hele fijne week toe! En laten we met z'n allen hopen op wat beter weer ????? :)

Groetjes, Pietrik

14 opmerkingen:

  1. Spannend je kaakoperatie, nu even afwachten.
    Je hebt leuke dingen gekocht en er een gezellige dag van gemaakt.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij vooruitzicht, de kaakchirurg. Krijg je iets van implantaten?
    Je bos bloemen staat mooi! En je hebt leuke spulletjes gekocht!
    Is je trouw-dvd mooi geworden?
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je doen bij de kaakchirurg? Leuke spulletjes heb je gekocht, ik ken de kaarsen zijn van riverdale toch? Inderdaa zonde om te branden maar ze ruiken heerlijk als je het wel doet! Misschien tegen het najaar als je weer andere kleurtjes wilt. Laat eerst die lange mooie zomer maar eens komen!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat de operatie bij de kaachirurg je mee gaat vallen, dat zijn toch altijd minder prettige zaken! Je rozen zijn inderdaad prachtig, net als je andere spulletjes! Geniet er maar lekker van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar hopen op een goede afloop......leuke spulletjes heb je gekocht....en nog eens prachtige bloemen....jou dag kan niet meer stuk!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht en de rozen super mooie kleur. Maar wat voor engs ga je bij de kaakchirurg doen?
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vervelend vooruitzicht voor je... Sterkste hoor! Dit weekend gelukkig genoeg leuke afleiding gehad om er nog niet aan te denken. Leuke spulletjes heb je gekocht en de rozen zijn prachtig! Fijne avond! Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige rozen en een geweldige kleur, leuke spullen heb je gekocht en bij mij mogen de dure kaarsen ook niet branden.....Sterkte bij de kaakchirurg......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. allemaal leuke dingetjes! behalve de bezoekjes aan de kaakchirurg.. sterkte!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleur bloemen. Schitterend. Ik vind ze lilakleurig lijken. Mooi hoor. Zie je op tegen de behandeling bij de kaakchirurg?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your roses are such a gorgeous color!!!
    :)
    Zuzu

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh je rozen....geweldig...wat een mooie kleur. Nu die had je zeker verdiend na zo'n bezoekje bij de kaak chirurg.....

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oei das niet zo fijn naar de kaakchirurg.sterkte.maar wat en fijne spulletjes heb je gekocht ik wordt er al blij van als ik er naar kijk.en bedankt voor de tip(buitenpost)daar ga ik ook es ff strunen.Fijne dag.X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Pietrik,

    Ik kwam via via op je blog. Wat mooi allemaal, een gezellig blog!! Ik zag dat je pas getrouwd bent. Nog van harte gefeliciteerd! je bent vast nog heerlijk aan het nagenieten. Alleen is de behandeling van de kaakchirurg in het vooruitzicht niet zo'n prettig idee natuurlijk.
    De spulletjes die je gekocht hebt zijn allemaal prachtig en zullen vast een mooi plaatst in je huis gekregen hebben!

    Ik kom vaker een kijkje nemen en ga je volgen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen