donderdag 10 mei 2012

Mijn week en een zelfmaakidee (DIY)

Vandaag weer naar Woerden geweest, ditmaal voor een tentamen...afgelopen weekend twee werkstukken ingeleverd en nog twee te gaan voor eind mei....zucht....Het einde van het derde jaar is dan toch eindelijk in zicht. Nog één jaartje doorstomen en dan heb ik er vier jaar studie op zitten.

Voordeel van zo'n eind reizen is dat ik de woonbladen waar ik lid van ben eindelijk even kon lezen en doorbladeren. Wanneer de woonbladen de laatste paar maanden bij mij in de bus vielen, bladerde ik ze snel even door en vervolgens bleven ze liggen. Nu heb ik eindelijk het artikel gelezen van Rozmeen van de mooie blog Pastels and whites, je hebt een prachtig huis, Rozmeen! En leuk om te zien wie er achter de blog zit.

Volgende maand heb ik denk ik wat meer tijd om ook mijn oude jaargangen 101's, Ariadne's, tuin&co en home and gardens te lezen, er staat namelijk nog een kaakoperatie op het programma. Morgen heb ik weer een afspraak bij de kaakchirurg, ik hoop dat ik dan te horen krijg wanneer het gaat gebeuren. Dan kan ik mij lichtelijk gaan voorbereiden.

Ik verveel me dus niet! ha ha! Ondanks de studie nog wel een klein beetje crea geweest, hoor! Vorige week was een vriendin van mij jarig. Wij (onze partners inbegrepen) geven elkaar niets op de verjaardag, in plaats daarvan gaan we eens per jaar gezamenlijk uit eten. Ook erg gezellig....maar op een verjaardag komen met lege handen vind ik maar niets. Ik heb voor haar een zeeppompje 'gepimpt'  met kant en een leuke vintage kaart. Ik heb het kant met secondelijm op het glas geplakt, werkt prima.
 Ook had ik sinds we onze nieuwe keuken hebben nog geen goede plaats voor de keukenrol. Dat ie niet op het aanrecht kwam, wist ik wel zeker. Daar staat al zo veel. Denken....denken.....denken.....gelukkig hebben we een console boven het aanrecht. Met een stuk touw ben ik een heel eind gekomen. Tussen twee lussen die zo van de haakjes kunnen worden gehaald, heb ik de rol bevestigd. Het kan soms zo simpel zijn....
O, ja.....ik ben ook bezig met het opzetten van de blomkje en wenje blogsale (zie link op mijn pagina rechts) ; hier zal ik items op zetten die er in mijn huis uit gaan, waarschijnlijk omdat ik dan weer wat anders leuks ben tegengekomen. Regelmatig zal ik hier nieuwe items opzetten. Wie weet zit er wat voor je bij. Onderhandelen kan altijd.... KLIK

                                                                  Nog een fijne avond!

                                                                    Groetjes, Pietrik

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3665162/blomkje-en-wenje-landelijk-wonen-in-fr?claim=x577fu7xwxz">Follow my blog with Bloglovin</a>

14 opmerkingen:

  1. Jij hebt het er maar druk mee zo te lezen...
    studie afmaken is natuurlijk heel belangrijk.

    Maar er blijft ook nog tijd over om leuke dingen te doen.....ook fijn.

    Jij ook nog een fijne avond
    en succes met de verkoop op je blomkje en wenje blogsale !

    Groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je ondanks je studie toch nog tijd hebt voor andere zaken zoals leuke creativiteit! Een kaakoperatie lijkt me minder, veel sterkte er mee!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bezig bijtje ben je zeg!! Wat een rond eind om voor je studie naar toe te gaan. Heb zelf nog een half jaar stage gelopen in Woerden. Heb van Woerden alleen de wandeltocht van station naar werk gezien verder niks. Ben benieuwd naar je ander blog.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha! Ik zie ook al drie jaar dezelfde route (van station naar De Bleek), ze schijnen daar ook hele leuke winkeltjes te hebben, maar dan ben ik weer zo laat thuis, hé?

      Verwijderen
  4. Heerlijk zo lekker bezig zijn met van alles toch ??? enne Woerden is leuk hoor!!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is dus nog even de tanden op elkaar, wat je studie betreft.
    En dat is een leuk idee, met elkaar eten i.pv. cadeautjes...op een kleintje na dan, leuk!
    Ik wens je heel veel succes bij de kaakchirurg.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de manier, waarop de keukenrol is opgehangen erg leuk en inventief.
    Ik wens je sterkte bij de kaakchirurg.pff, benijd je niet.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bezige bij!
    Oef, de kaakchirurg, jij liever dan ik ( ik heb al ervaring:))
    Veel sterkte!
    Fijn weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk is dat he om wat tijdschriften door te bladeren als je onderweg bent.
    Aj dat lijkt mij geen pretje een kaakoperatie. Hopelijk krijg je te horen wanneer het gaat gebeuren.
    Leuk dat zeeppompje met dat kant, wordt ie veel en veel leuker van.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Pietrik,
    mooi dat zeeppompje, goed idee! Vervelend vd aanstaande kaakoperatie, goed dat je t zo positief bekijkt :-)
    liefs,
    KarinJoan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Pietrik,

    Ook alweer druk bezig hoor ik.
    Beter dan thuis zitten en vervelen toch?
    En die blogfair zie ik wel zitten hoor!
    Fijn weekend,
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig zeeppompje heb je gemaakt....je keukenrol is wel heel leuk bedacht!!!!
    Ik wens je verder sterkte met alles.....fijn weekend .....lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch, dat 'freubelen'... En wat leuk dat je een verkoopblog op gaat starten; succes ermee!

    Fijn weekend, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een drukke tijd voor je met alle tentames, maar gelukkig heb je het grootste gedeelte er nu opzitten Pietrik.
    Wat heb je het zeepompje mooi gepimpt met de kantjes, daar zal je vriendin vast blij mee zijn geweest.
    Sterkte met de kaakoperatie, hopelijk hoef je niet al te lang hierop te wachten.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen