zondag 1 april 2012

een maand aan het bloggen

Vandaag ben ik precies een maand aan het bloggen. Wie beweert dat de social media niet goed is voor je sociale contacten, heeft het mis....ik krijg enorm veel leuke en lieve reacties op mijn blogs en het voelt net of ik er een groep vriendinnen bij heb gekregen...vriendinnen die mijn passie en hobby delen. Naast het delen van onze passie zie ik ook lief en leed op jullie blogs voorbij komen. Zit soms met een brok in mijn keel blogs te lezen en ik kan vijf minuten later in lachen uitbarsten om iemand die zó grappig heeft geschreven. Ik kan wel zeggen dat het mijn wereld tot nu toe heeft vergroot. Ik krijg enorm veel inspiratie van jullie en daardoor energie om leuke, grote en kleine, projecten op te pakken.

Na een grondige verbouwing van de benedenverdieping (we wilden alleen een andere keuken en badkamer, maar uiteindelijk is de hele benedenverdieping gestript) en het stylen daarvan leek het me leuk om dat met anderen te gaan delen. Ook het opknappen van meubeltjes of het 'scoren' van net dát leuke item bij de kringloop wilde ik graag laten zien. Jullie begrijpen tenminste dat je als een kind zo blij kan worden van net dat ene kopje/ kastje / tafeltje. Hier kijken ze me aan en schudden met hun hoofden.....;-). Halverwege februari waren we dus klaar met de verbouwing, dus op 1 maart jl. heb ik bedacht dat ik dit op het world wide web wilde zetten.

Nu...een maand later....hevig verbaasd.....al 71 volgers...71!!!! Hier ben ik natuurlijk supertrots op! Ik vind het fijn dat jullie het leuk vinden om een kijkje in mijn leven te nemen.

Nu staat de maand april voor de deur... de maand dat ik ga trouwen, heel hard ga duimen voor mooi weer en ik de vrouw van ...wordt. Ook wacht ik nog steeds op 2 nieuwe fauteuils die vier weken terug al geleverd moesten zijn. Na enkele keren bellen (en een zeer geïrriteerde mevrouw van de meubelzaak) hebben we ze nog niet. Ik ga geen namen noemen, maar ik ga daar NOOIT weer iets kopen. Ik had jullie zo graag de woonkamer willen laten zien als ie helemaal af is, de nieuwe bank staat er namelijk al drie weken....wellicht volgende week.

De eethoekstoelen zijn inmiddels wel binnen (komen bij een andere zaak vandaan). Er zit een handig greepje achterop en er zitten wieltjes onder.

Lieve blogvriendinnen.....Bedankt!....gewoon omdat jullie er zijn. Ik hoop dat we nog lang van elkaars bloggen mogen genieten!

Allemaal een fijne week!

Groetjes en een dikke knuffel van Pietrik

30 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat een mooie eethoek.Super.
    Ja,heerlijk ,dat bloggen,ik vind het ook zo leuk.Soms heb ik er gewoon geen tijd voor,maar ik kan het niet laten, hihi.
    Ik vind reacties ook altijd leuk,maar reageren ook.Als iemand weer eens iets moois op blog heeft gezet,moet ik gewoon reageren.
    Je bent als een speer omhoog gegaan met je volgers zeg, gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he je hebt dezelfde meubelstijl als wij, zie blog.
    en wat is dat altijd een ramp he als je op de spullen moeten wachten,maar gelukkig heb je ze nu.
    zo ik kan zien op de foto ziet het er prachtig uit.
    en je gaat trouwen met,,,,,,,,,,,,,,,,,
    wanneer is de grote dag?
    geniet maar van alles en nog een fijne zondag verder.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk dat je zo van het bloggen geniet!! Ik blog inmiddels tweeënhalf jaar en dat gevoel dat jij beschrijft gaat niet over hoor :)! Ik wens je een hele fijne maand toe met bijzondere gebeurtenissen waar je enorm van geniet!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wat leuk dat je me volgt een ook nog uit friesland hihi ben op moment een beetje rustig op het blog vandaar dat ik het nu zie liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt genieten dus! Alvast een hele mooie zonnige trouwdag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met 1 maand bloggen...
    Lees altijd met veel pelzier je blogs,ga zo door..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo met je eens wat is het fijn om mee te huilen met anderen en te weten dat de ander ook met jou meeleeft, en blij te zijn met het geluk van een ander.
    En misschien laat je ons ook nog weten wanneer je trouwt misschien kom ik dan wel even kijken naar de gelukkige bruid en bruidegom.
    Lieve groet van Christien en een fijne week !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eindelijk gelukt om volger bij jou te worden....Ben al een tijdje bezig daarmee, maar kreeg steeds een foutmelding. Toen ik via Google Chrome je probeerde te volgen kreeg ik de melding dat ik je al volg..snap er niets van. Nu aangemeld via de site en geloof dat het gelukt is. Bedankt voor je lieve berichtje.

      Verwijderen
    2. Het is inderdaad gelukt, we zijn nu elkaars volgers.

      Verwijderen
  8. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo geniet Pietrik, ik lees graag bij je, dus dat is wederzijds..een spannende maand, trouwen..o ik hoop dat je het redt met je stoeltjes, maar so what, dat trouwen is belangrijker dan die twee stoelen:))
    Geniet ervan hoor, ook mat al die voorbereidingen!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik lees graag jouw blog. En ik vind dat je in 1 maand tijd al heel veel leuke en inspirerende nieuwtjes hebt geplaatst. Ik zou zeggen: ga zo door.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Pietrik,
    Bloggen is inderdaad heel erg leuk, ik doe het nu drie maanden en heb precies dezelfde ervaringen als jij. En ook als ze je thuis meewarig aankijken, dan kun je lekker bij ons en bij elkaar terecht. Gewoon omdat het zo leuk en begrijpend is.
    Je hebt een leuke eettafelset, en nu maar wachten op de rest.
    Je gaat een leuke maand tegemoet, veel plezier bij alle voorbereidingen!
    Ik blijf gezellig bij je lezen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een maand al !! goed zo.....ik hoop dat je nog lang blijft.....liefs Ria...xxx...je eethoek is gaaf !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een spannende en leuke maand voor je!! lekker genieten van de dag en alles daaromheen!
    en wat leuk dat je zo van het bloggen geniet en dat je in 1 maand al zoveel volgers hebt zegt ook zeker wel wat over jouw mooie blog!

    fijne week en lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag gedaan meis...ik vind het ook zo super....wie had dit ooit kunnen denken....dat je hier zoveel plezier aan beleeft ....alles kan delen....er op kan zetten wat jij leuk vind....dit is genieten!!!!
    Ik wens je een fijne blog week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blogland is een fijne wereld, genieten, hé! heel mooi je foto! en een dikke proficiat met het aankomende huwelijk! veel plezier met de voorbereidingen!


    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te lezen dat je na een maand bloggen er zoveel plezier aan beleeft en al heel wat volgers hebt.

    Altijd heel vervelend dat er leveranciers zijn die zich niet aan de afspraken houden en niet nakomen wat ze beloven.
    Ik heb daar ook een hekel aan en klim in de pen of blijf aan de telefoon hangen om mijn recht te krijgen.
    Ik probeer wel altijd netjes te blijven ondanks dat ik op zulke momenten kook van woede, mijn motto is altijd:met stroop vang je nog altijd meer vliegen dan met azijn;-)

    Maar dat je inmiddels leuke stoelen aan je tafel hebt is één ding wat zeker is!!!

    Jullie gaan een mooie tijd tegemoet....trouwen...een van de mooiste dagen in 'n mensenleven.

    Fijne (blog)week gewenst en lieve groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja de tijd vliegt maar fijn dat je het na je zin
    hebt tussen ons bloggers.
    Geniet van komende tijd want het is zo voorbij!!
    Fijne week
    lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blogging makes you rich......
    Heerlijk dat je het zo fijn vindt.....
    Hopelijk blijf je dus heel lang gezellig bloggen.

    Fijne week

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bloggen is heerlijk!
    Soms is het wat minder, maar een andere keer weer wat meer, alles mag en niets moet in blogland!
    En we geven elkaar zoveel inspiratie, ik vind het ook geweldig!
    Trouwen..super!
    Veel plezier bij de voorbereidingen!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk toch al die blogvriendinnen en die berijking van verhaaltjes, inspiratie en lieve woorden.
    He wat lees ik nu ga je bijna trouwen? Wat een leuk vooruitzicht zeg.
    Ben je al helemaal klaar met de voorbereidingen?
    Spannend allemaal.
    Ik hoop nog lang te mogen genieten van je postjes en je woordjes die je naar mij schrijft.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik lees graag jouw blog en vind het leuk dat je er ook zoveel plezier aan beleeft! Je eetkamer ziet er superleuk uit!

    Ik wens je alvast een hele mooie zonnige trouwdag,

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk dat je zo geniet van het bloggen en dat is ook de bedoeling, net als wij genieten van jou mooie posten , met mooie woorden en foto's. spannend trouwen komt eraan gaat nu opschieten ...ben benieuwd hoop dat we de foto's komen te zien....geniet nog lekker van de voorbereidingen want kan je zeggen voor je het weet ben je alweer 3 maanden getrouwd hahahaha ...fijne paasdagen samen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga jou dus ook volgen!! Je blog ziet er veel belovend uit!
    Ik wens je ook alvast een prachtige huwelijksdag toe!!!!!

    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er zeer sfeervol uit en wat veel volgers heb je al, maar dat moet ook wel met zo'n leuke blog.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk is het toch, dat bloggen, al die inspiratie die je bij elkaar opdoet! Als ik mijn blog open en alle nieuwe posten van anderen zie verschijnen lijkt het net een mooi blad wat je doorbladert. Ook ik zou het voor geen geld meer willen missen :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er super uit!,leuk he het bloggen ?,ik heb zelf telkens problemen met het openen van blog's ,tlijkt nu wat beter,dus ik heb heel wat in te halen ,ik duim voor super mooi weer op je trouwdag,miss een tip als je kijkt op meteo-online kun je de weersvoospellingen zien in jou omgeveving voor 14 dagen verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wilde je even hele fijne paasdagen toe wensen, geniet maar lekker.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat je zo geniet van het bloggen!
    Spannende tijd, leuk, geniet van de voorbereidingen voor je trouwdag .....

    Fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat een mooie trouwlocatie hebben jullie uitgezocht.
    Geniet van alle voorbereidingen en alvast een hele fijne dag gewenst!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen