zondag 22 april 2012

De bruiloft

Afgelopen vrijdag was het dan zover...de dag waar we zo ontzettend naar toe hebben geleefd.
De donderdagavond naar mijn ouders gegaan, hier kwamen mijn beide broers en mijn zusje ook en we hebben eerst nog een gezellige avond gehad. Mijn zusje is ook blijven slapen, dus dubbel feest...wat hebben we gelachen! Na dat vrijdagochtend de visagiste was geweest en ik naar de kapper ben gegaan, kon dan eindelijk DE JURK aan! Bij het doorpassen baalde ik steeds dat ie weer uit moest en nu mocht hij dan zomaar de hele dag gedragen worden! Twaalf uur haalde Jacob mij op.
Deze mooie rode VW kever mochten we lenen van de oom en tante van Jacob, is het niet een plaatje? Gelukkig hadden we mooi weer en kon het dakje zo nu en dan er af, anders was het wel heel lastig in en uit de auto komen;). Na een broodje bij mijn ouders te hebben gegeten, zijn we op fotoreportage gegaan: eerst thuis en daarna naar Stania State te Oenkerk. Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn. Dit zijn foto's die mijn zusje heeft gemaakt. Als de foto's van de fotograaf er zijn, plaats ik er nog wel eens een paar.






Toen we weer bij mijn ouders kwamen, hadden de daggasten zich daar al verzameld. We zijn gezamenlijk naar de Schierstins te Veenwouden gereden waar het burgerlijk huwelijk plaats vond. Het was een leuke, relaxte sfeer en de ambtenaar van de burgerlijke stand heeft het leuk gebracht! Toen nog een fotomoment met de hele familie en daarna op naar de Zilveren Maan te Zwaagwesteinde waar we heerlijk van de bbq hebben genoten. 'S avonds hadden we nog een feestje in De Hossebos te Zwaagwesteinde. We hebben enorm veel kaarten, tekeningen, cadeau's enz. gekregen, ook van mede-bloggers: bedankt dames! Van Ymie van de blog: Swiid Swiet kregen we nog een prachtig hart. Deze hangt nu aan de kast in de woonkamer.
 Een vriendin van mij (www.verrassendleuk.nl) maakte een doos voor de enveloppen die we eventueel zouden krijgen. Het is een Liefde is...doos geworden. Er zat een kindje in de doos (niet zielig hoor...ze wilden zelf en gingen om beurten tot geen van de kinderen zin meer had), die door de deurtjes de enveloppen in ontvangst nam. Ze had er ook kaartjes bij gedaan waar mensen een liefde is..wens op konden schrijven. Een enorm origineel idee!
De familie en vrienden zijn ook creatief geweest: we kregen een map waarin elke daggast een a-4 had gemaakt met een herrinnering, een wens, enz. Ook nog een map met een (foto) verslag van de vrijgezellenfeesten en de familie was nog creatief bezig geweest met het maken van een speciale editie van de plaatselijke huis-aan-huis. Super!!!




van onze neefjes en nichtjes kregen we een rode roos...zo lief! En er waren bloemstukken (ook nog echt mijn smaak!)






 Nu moet alles weer een plekje krijgen en is het huis al twee dagen een chaos....nou ja, volgende week maar weer een beetje opruimen...

Groetjes, Pietrik

42 opmerkingen:

  1. Eigenlijk zou zo'n dag 48 uur moeten duren...je leeft er zo lang naar toe en het gaat zo snel voorbij!

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, jullie zagen er prachtig uit hoor! Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid SAMEN toe, want dat is toch de bedoeling van zo'n geweldige dag!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijke post...wat zie je er mooi uit !!!..had je het niet koud???...gaaf die kever!!...mooie kadoos...je kan terugkijken op een heerlijke dag ...fijne zondag...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verslag van jullie trouwdag en al zijn het geen proffesionele foto's; super! Wat zijn jullie een mooi bruidspaar en zo lekker stralend ook... Maar dat hoort erbij op zo'n dag!

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik wens jullie heel veel gezondheid, liefde en geluk tijdens het huwelijkse bestaan.

    Liefs Judith

    (grappig trouwens, ik heb nog eens een penvriendin gehad uit Zwaagwesteinde... Jaja, uit de tijd dat men nog gewoon brieven schreef! Inmiddels is het contact niet meer via papier, maar via de pc)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Pietrik, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zagen er prachtig uit! Leuk om even mee te mogen genieten van jullie bruiloft door je leuke verslag. Geniet er nog maar even heerlijk van na.... Liefs, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte! Wat een leuk voorproefje alvast....prachtige jurk.
    Enne.....was het niet koud? Of had je nog een stola....?
    Ben benieuwd naar de beelden van de fotograaf.
    Voor nu...heerlijke witte broodsweken gewenst.

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie jurk en wat zien jullie er geweldig uit!!!
    Je kunt terugkijken op een heerlijke dag!!!
    lekker verwend en nu nagenieten.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Een leuke, bijzondere verslag van jullie huwelijksdag waarin duidelijk te lezen is dat jullie genoten hebben.
    Geniet nog maar heerlijk na.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's van je bruiloft. Van harte gefeliciteerd, en wat zagen jullie er mooi uit!! Geniet nog lekker even na van deze mooie dag, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk,wat zagen jullie er prachtig uit..
    Prachtige foto's ook hoor...lekker nagenieten..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat was je een schitterende bruid.Wat een jurk!!!!!!!!!!!.Ook je man zag er stoer uit en die auto, om te watertanden.Hele mooie foto's en een prachtdag om op terug te kijken, lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie zien er mooi uit als stel. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik wens jullie vele jaren van geluk en in goede gezondheid.....Jullie zien er prachtig uit beiden en jullie stralen van geluk...zo mooi.....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zagen er prachtig en stralend gelukkig uit en ook heel relaxed! Leuk hoor!
    Wat gaat zo'n dag snel hè, voor je het weet is het alweer voorbij.
    Als je dan later de foto's bekijkt beleef je de hele dag weer opnieuw. Gaaf ook om je verslag van de trouwdag te lezen.
    Geniet van jullie wittebroodsweken en van elkaar!
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die foto's. Krijg al een mooi beeld zo hoor. En die auto is geweldig, net als je jurk. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. Geniet nog lekker even na. Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Dat jullie maar heel lang van elkaar mogen blijven genieten.
    Dank je wel voor de foto's, jullie zagen er heel gelukkig uit!
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Je hebt er een prachtige post van gemaakt met fijn veel foto's. Ik wens jullie heel veel gelukkige jaren samen toe; geniet ervan.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk mooie post is dit!
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik wens jullie héél veel gelukkige jaren toe.
    Wat had je een pracht van een jurk aan :))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige jurk en gelukkig een beetje mooi weer. Heel veel geluk samen. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuke post met leuke foto's eb je er van gemaakt!
    Groeten Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pietrik wat zie je er prachtig uit wat een mooie jurk heb je aan echt geweldig. En nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. En wat heb je een mooie planten en bloemen gekregen. Geniet nog lekker na van je mooie dag.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Pietrik,
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Wat zag je er mooi uit zeg!
    Ik wens jullie veel geluk toe saampjes!
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel gelukkige, liefdevolle & gezonde jaren samen!!
    Wat zien jullie er stralend uit. Je jurk is schitterend .....
    Een boeiend, gezellig verslag om te lezen.
    Ben zo benieuwd naar de foto's van de fotograaf ;-)

    Fijne nieuwe week, geniet saampjes ;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoihoi!
    Ik kom hier via het blog van Ymie....en wat een prachtig bruidspaar!
    (Wat een mooie jurk!!!)
    Gefeliciteerd en vele mooie jaren samen!
    Voor je het weet ben je 12,5 jaar verder ;-)) (wij zijn in mei 12,5 jaar getrouwd en 17,5 jaar samen en nog steeds totaly in love!)
    Geniet nog even lekker na van jullie mooie dag!
    Groetjes, Hilde
    P.s Ik ga je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Hilde,

      Wat fijn dat jullie na zo'n tijd nog helemaal 'in love' zijn en binnenkort dus ook een jubileum! Leuk zeg! Ik kom snel een kijkje bij jou nemen, hoor!

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  24. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie huwelijk, Pietrik! Wat zagen jullie er mooi uit, ook je jurk, Prachtig!
    Ik wens jullie voor de toekomst heel goede jaren toe!
    En fijn dat de dag zo mooi was!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd!!!En wat een mooie dag aan je foto's te zien!!en je jurk.....mooi!!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk Pietrik!! wat fijn dat de dag net zo verlopen is als je gedroomd had en wat zien jullie er mooi uit!
    lekker nagenieten hoor!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heerlijk om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad en dat jullie zo hebben genoten.
    Jullie zijn een echt stalend paar, veel geluk samen meid.
    Geniet nog maar lekker even na en die troep komt vast wel van de kant.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat zag je er prachtig uit.
    wat een mooie foto,s en dan die rode kever als trouw auto, helemaal te gek.
    ik wens jullie een fantastische toekomst samen met veel geluk en voorspoed.
    nu nog maar lekker na genieten van dez fijne en onvergetelijke dag.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Pietrik..Laat ik jou blog nou tegen komen bij Gardners 2 Bergers!! Via via naar Friesland. Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie huwelijk en alle goeds voor de toekomst toewensen! Enne de foto's van jullie woning zijn geweldig!
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig, Elly! Via een buitenlandse blog weer in Nederland terecht komen....

      Verwijderen
  30. Lieve Pietrik,
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Wat zagen jullie er mooi uit, je jurk, Prachtig!
    Geniet nog maar lekker na van deze fijne en onvergetelijke dag!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi van harte gefeliciteerd wat zagen jullie er mooi uit ...prachtigggg genoten hebben jullie dat was zeker te zien ,geniet nog lekker van jullie wittebroodsweken ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beetje laat maar, Van Harte Gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel geluk en plezier met elkaar!
    Wat een mooi bruidspaar zijn jullie.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hai Jacob en Pietrik,
    van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk...
    Jullie zagen er fantastisch uit!!

    Ik kom net via via op je blog en ga je volgen...
    Wees ook welkom op mijn blog natuurlijk.
    Al ben ik er op dit moment niet heel erg actief mee maar er staat genoeg gezelligs op hoor ;))

    http://brocantewittehuys.blogspot.com/

    Fijne dag!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En hoe is het daar, zweven jullie nog steeds?
    Ik wilde je even een gezellig weekend toewensen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Pietrik
    Ik geniet nog steeds van je mooie give away, nogmaals hartelijk dank.
    Ik wil je graag een fijn weekend wensen fijne verjaardag van zus en van je zwager.

    Lieve groet

    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijke dag hè? Nog van harte gefeliciteerd ! Je hebt een mooi verslag gedaan, wat leuk dat we mee konden kijken! Nu lekker genieten van de wittebroodsweken! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte proficiat met jullie huwelijk, prachtige reportage en ...een wolk van een jurk !!

    Bedankt dat je volger werd van mijn blog, altijd welkom!!

    Wat mij betreft, ik vind het hier best leuk en word dan op mijn beurt jouw volger...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. oh, wat waren jullie mooi op jullie trouwdag! Wat zul je genoten hebben. En nu nog lekker nagenieten van alles waar je zolang naar uitgekeken hebt! Veel geluk saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat leuk! Just Married Van Harte Gefeliciteerd met jullie Huwelijk, wat zien jullie er mooi uit! Ik wens jullie een heel lang en gelukkig huwelijk toe.


    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen