woensdag 14 maart 2012

Zelfmaakidee en Give~away


Bij het sorteren van mijn lente-spullen kwam ik mijn deurhanger weer tegen. Deze kun je heel gemakkelijk zelf maken, dat heb ik vorig jaar namelijk ook gedaan. Hoe de stokken heten, weten ik zo even niet, maar je hebt ze vast wel eens zien liggen bij het tuincentrum. Ik heb de stokken vastgezet met grof touw, met een lijmpistool heb ik er wat leuke dingetjes opgeplakt (hartjes van berkenschors, vlinder). en magnolia's vastgezet met touw. Ik heb een lint van Riviera Maison er aan, zodat het hart kan hangen, maar hier kun je natuurlijk mee variëren, net zoals met wat je er op zou willen hebben.


detail: tillandsia met hartjes van berkenschors

Ik wil ook graag een give-away gaan doen, ik heb de 25 volgers bereikt! Niet dat ik bij elke nieuwe 25 volgers een give-away ga houden, hoor! Ik hou erg van geurtjes in huis, dus op heel veel plekken kun je geurzakjes, zeepslingers en zo voort tegenkomen én vind het leuk om dingen weg te geven. Daarom bestaat het pakketje uit het volgende: een geurzakje, een zeepslingertje, een blikje met zes kleine zeepjes (allemaal nieuw, even uit verpakking gehaald voor foto) en twee lichtjes die ik zelf maakte. Het enige wat je hoeft te doen is mij volgen (als je nog geen volger bent), onderstaande foto met link van mijn blog op jou blog plaatsen en een berichtje sturen dat je mee wilt doen. Op 21 april maak ik de winnaar bekend.
Ik wens jullie een inspirerende dag!

Groetjes, Pietrik

33 opmerkingen:

  1. Hoi Pietrik,

    Ik ben sinds gisteren jouw volger. Leuke blog heb je.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pietrik,

    Fijn dat je mijn volger bent geworden,
    Ik heb jou keuken ook even gezien ,maar je hebt ook een geweldige mooie keuken GEZELLIG hoor.
    Je hebt een leuke Blog.
    Ik word jou volger hoor.
    En doe graag mee aan je Give Away

    FIJNE DAG VERDER

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pietrik,
    Wat een super leuk idee dat hart! Je kunt het versieren hoe je zelf wil!
    Trouwens van harte met je 25 volgers! Leuk is dat he als je blog wordt gewaardeerd! Ik wil graag een kansje maken op je give-away! Kei leuk! Tuurlijk zet ik een linkje op mijn blog!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pietrik,

    (Ik moest even uitvogelen hoe ik het moest doen, maar ik heb je toch nog even genoemd op mijn blog). Ik doe ook graag mee aan de Give Away.

    Groetjes,
    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een lieve give-away....ha ja bij elke 25 volgers dan zou het een duur grapje worden...;)
    Je krijgt er vast velen en velen bij.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief hartje zeg en een heel leuk idee om zelf te maken.
    Je give-away is leuk, ik doe graag mee.
    Op naar de volgende 25 dus.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er meteen weg van... om die link op m'n blog te plaatsen... Dan zijn er zo weer 25 volgers bij:-) En maak ik kans op deze leuke Give Away; 2 vliegen in 1 klap!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige blog hast en wat hast 't gezellig en sfeerfol yn de hûs.
    groetsjes Gryt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee.Ontzettend leuke give away.

    Dat hart is een leuk idee.Ik ken die stokken wel, maar ook de naam.....geen idee..
    Hartelijke groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. doe graag mee met je mooie give away,leuk.
    en volgen doe ik je al.
    zal een link zetten
    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Leuke blog heb je!! Ik ben een nieuwe blogster uit het Westerkwartier.
    Leuke geurende give-away heb je ik doe graag mee en zal de give-away link op mijn blog zetten.
    En ik ga je volgen.

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je eerste 25 volgers. Hoop dat je er snel meer krijgt.
    Je hebt een leuke Give-Away. Ik doe graag mee, ben al volger en zet een link op mijn blog.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met je eerste 25 volgers, en bedankt ook voor jou bezoekje aan mij blog en dat je volger bent geworden.
    natuurlijk wil ik hier ook alles blijven bekijken en heb mij dus ook aangemeld.
    wat een leuke giveaway en ik doe graag mee.
    fijn weekend en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat gaat snel met je volgers. Gefeliciteerd.
    Ben net als jij nieuw in blogland. Via Krek-wak-wou kom ik op je blog terecht.
    Ik meld me aan als je volger en vind het ook leuk om met je give away mee te doen. Ik plaats een link. Je blog ziet er leuk uit.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via ex collega Jantine kom ik zo bij een andere ex collega, wat ben jij creatief zeg, en wat een prachtig, prachtig huis hebben jullie! leuke blogs...ga je volgen
    Groetjes Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Pietrik....ik zag dat je mijn blog had bezocht dus vandaar dat ik hier natuurlijk ook even kom kijken.
    Wat een mooi blog heb je zeg....en wat al een volgers..zo!!!
    Ik zou ook graag mee dingen aan je mooie give away.....dus ik ga even een link op mijn blog zetten en ik blijf je volgen hoor....

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Pietrik....ik zag dat je mijn blog had bezocht dus vandaar dat ik hier natuurlijk ook even kom kijken.
    Wat een mooi blog heb je zeg....en wat al een volgers..zo!!!
    Ik zou ook graag mee dingen aan je mooie give away.....dus ik ga even een link op mijn blog zetten en ik blijf je volgen hoor....

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pietrik,wat een leuk blog en een leuke give away heb je...ben je gaan volgen hoor en wil graag meedoen aan de give-away..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give away! Hier doe ik graag aan mee. Ik ben volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Doe ik nog helemaal niet mee???...heb dit gemist hoor......leuk !!!....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Pietrik
    Wot in mooie blog!!En wennest ek nog in e buurt,leuk om don wat neitsje te witten te kommen,ok dat Frysk schrijven ehhh...
    Doe graag mee aan je give-away,je bent ook welkom bij mijn give-away,sjoch mar es.
    Noflike joen.X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi!
    Zo hee dat schiet op met jou! Wat een leuke give away heb je en ik vind het sowieso leuk om weer een Fryske blogger tegen te komen! Op dit moment heb ik ook mijn eerste give away, grappig is dat.
    Succes met de give away en... ik doe mee!
    Groetjes van Nicole
    Maaksels en Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik doe graag mee met zo'n mooie give-away. En wat heb je er al veel volgers bij intussen!
    Super leuke blog heb je. Ik zal je linken en kom ook eens bij mij buurten ;) groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi wat een leuke give-away! ik wil graag meedoen, ben volger geworden en zet een link op mn blog! Groetjes Anja. P.S kijk ook eens op mijn blog rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi
    ik zie ineens een leuke give away bij jou hahah
    heb ik vast gemist dus bij deze doe ik graag mee als het nog mag
    volger was ik al maar plaats je linkje wel hoor

    gr cindy
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi!
    Ik volgde je al maar had even deze give away gemist, ik zet de link op mijn blog hoor! En doe natuurlijk graag mee!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Al heb ik zelf geen blog toch doe ik toch graag mee voor deze leuke give away.
    groetjes
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een leuke give away! Zeker doe ik mee. Ook leuk hart heb je gemaakt zeg! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen,
    Wat een ontzettend leuke give away
    Ben dus ook volger geworden want je blog ziet er ontzettend gezellig uit.
    Gr Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo, leuke blog en een mooi zelfmaakidee.
    Heb je link gedeeld op mijn blog, hoop dat je ook eens een kijkje neemt!!! en misschien maak ik wel kans op je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief hartje, een heel leuk idee om zelf te maken.
    Je give-away is leuk, ik doe graag mee en ben gelijk volger geworden. Kom ook eens een kijkje op mijn blog nemen.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. och heden, had ik me nog niet opgegeven voor de give away?
    Kan nog net op de valreep!
    En voor morgen een geweldige dag toegewenst....
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen