vrijdag 2 maart 2012

Welkom in mijn huis ~ deel 4: het kleinste kamertje

Ook hier hebben we de vloertegels gedeeltelijk op de wand geplakt, ik vind het zelf wel chique staan. Het kastje is gemaakt in dezelfde stijl als de badkamersmeubels.



 Superblij ben ik met de verhoging boven het toilet, zo kan ik nog meer spulletjes kwijt!

De poster en de kaarten op het memobord kocht ik bij Tierlantijn in Hoogkerk, www.tierlantijn.net Dit adres vond ik in het magazine Wonen landelijke stijl, hier staan nog veel meer leuke adressen in van woonwinkeltjes in en om Groningen, deze staan nog op mijn verlanglijstje.
 De rieten mand naast het kastje is eigenlijk een kleine wasmand. Hier doet hij dienst als wcrolopvangbak.

Het memobord is bijna een verkapte reclamezuil geworden! maar ja....de flyers worden ook steeds mooier.....

In het vensterbankje varieer ik wat, momenteel heb ik er drie kleine vaasjes in staan.

4 opmerkingen:

  1. Leuk lady, ik vind je memobord ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er sfeervol uit....!

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very stylish! I like the quotes you have on display. Words are powerful, aren't they?

    Blessings,
    Liz @ The Bramblberry Cottage

    BeantwoordenVerwijderen